Ssnerk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 *Sniker meg tilbake til kjøkkenet* Mange jenter kommer i en krise i tenårene hvor dem barberer bort øyenbrynene og må tegne de på igjen flere år senere. Det ser grusomt ut, så jeg holder meg heller til buskete øyenbryn. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 For og se pen ut? Derfor hu tok det som en fornærmelse og. Well done Det ser jo ikke pent ut, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er nå så, men man går ikke rundt til folk og sier at øyenbrynene dere ikke ser pen ut? Eller? Hva folk gjør med sitt utseende får nå være deres sak tenker jeg.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Påtegna øyenbryn har aldri sett pent ut... 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er nå så, men man går ikke rundt til folk og sier at øyenbrynene dere ikke ser pen ut? Eller? Hva folk gjør med sitt utseende får nå være deres sak tenker jeg.. Jeg kan godt si "Fy faen, øyenbryna dine ser ikke ut". Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Grunnen til at folk gjør noe med øyenbrynene sine er vel ikke fordi de skal se på seg selv? Noen klarer å tegne på bra øyenbryn, men de som ikke klarer det burde få et hint om at det ikke er passende til ansiktet, kanskje man gjør de en tjeneste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Mange jenter kommer i en krise i tenårene hvor dem barberer bort øyenbrynene og må tegne de på igjen flere år senere.Wait a second. Sier du at øyenbryn ikke vokser ut igjen??? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Prøv Jeg kan godt si "Fy faen, øyenbryna dine ser ikke ut". Ja men så eier du jo ikke folkeskikk. Eller så lyver du. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Mine øyenbryn vokser ut igjen O.o Jeg må nappe de hele tiden -.- Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Wait a second. Sier du at øyenbryn ikke vokser ut igjen??? For mange av venninnene mine har det tatt flere år. Det har selvfølgelig kommet "småhår", men det ser mer ut som en feilplassert dunbart. Du får prøve selv, og så sende bilde til meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ja men så eier du jo ikke folkeskikk. Eller så lyver du. Folkeskikk er for pussies. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 For mange av venninnene mine har det tatt flere år. Det har selvfølgelig kommet "småhår", men det ser mer ut som en feilplassert dunbart. Du får prøve selv, og så sende bilde til meg.Tror jeg står over. Er glad i øyenbryn. Mennesker ser rare ut uten. Anne Hathaway 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Tror jeg står over. Er glad i øyenbryn. Mennesker ser rare ut uten. Enig, men da hadde vi alltid hatt noen å le av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Enig, men da hadde vi alltid hatt noen å le av.Er jo derfor man har krybbedød? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Er jo derfor man har krybbedød? "ADVARSEL! Kan virke støtende mot små barn!". Du har fortjent den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 "ADVARSEL! Kan virke støtende mot små barn!". Du har fortjent den.Takker så meget. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ting som har skjedd i dag:1) Gikk med en sekk med 72,7% av min egen kroppsvekt i en hel time(stolt).2) Besto eksamen.3) Drepte en mini-Anne. Hvordan har deres dag vært? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 1) Gikk med en sekk med 72,7% av min egen kroppsvekt i en hel time(stolt).20 kilo i sekken er da ikke så mye? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg har vasket taket på soverommet, deler av veggene.Vasket sengeklær, fylte to vaskemaskiner. hengt opp det.Lagd middag (bleah) og spist.Gamet litt. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) 20 kilo i sekken er da ikke så mye? Hø? Nei den veide 40! Edit: ohh, you jerk -.- Endret 2. desember 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg