Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Tenk om den blir igjen der inne, eller fester seg rundt penisen på en som kommer humpende inn.

Hvis den fester seg så kommer den bare ut. Og hva er så skummelt med tampong. Hvordan i huleste klarer du egentlig å bruke noe annet enn tampong?
Lenke til kommentar

Det er vanligvis vi som har den i kjeften, så jeg vil si at vi har mye med saken å gjøre. Med mindre vi allerede suger. Da er det vanskelig å si noe som helst.

Og størrelsen har noe å si. Bare idiotisk å si at det ikke har noe å si -.- Er den for stor er det ubehagelig.

Og det er ikke GØY når jeg ikke får den forbi drøvelen iallefall.

Lenke til kommentar

Hvis den fester seg så kommer den bare ut. Og hva er så skummelt med tampong. Hvordan i huleste klarer du egentlig å bruke noe annet enn tampong?

Jeg bruker bind, men så har jeg mensen i to dager og blør svært lite. Kanskje derfor det er ubehagelig de to gangene i året jeg bruker de :p

Lenke til kommentar

Hvilken sak er det vi ikke har noe å si?

Alt! Dere skal jo være opptatt med matlaging, rengjøring, barnestell eller sex. Har ikke tid til å høre på pratet deres da.

Da er det vanskelig å si noe som helst.

Exactly! Mindre prat, mer suging!

--

Neida. Skal ikke tulle.

Men hvorfor tegner dere på dere øyenbryn? Det har jeg aldri skjønt.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å begynne med tamponger i ræva, og knyte strengen rundt kuken for å skjule boners. (jeg elsker joggebukser).

Litt kjipt hvis man drar til familie og på familie shopping og bare "nei, jeg kommer ut av bilen om 5 minutter..."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg vurderer å begynne med tamponger i ræva, og knyte strengen rundt kuken for å skjule boners. (jeg elsker joggebukser).

Litt kjipt hvis man drar til familie og på familie shopping og bare "nei, jeg kommer ut av bilen om 5 minutter..."

Du har ikke vurdert kyskhetsbelte?
Lenke til kommentar

Snakka med noen jenter og gutter på den hytta jeg var på for noen uker tilbake. Hu ene jenta ble skikkelig fornærma når vi ikke skjønte hvorfor de gjorde det.

Hvis man ikke har greie på øyenbryn så er det mye bedre å la det være.

Jeg har svært lite greie på sminke og sånt, så jeg bruker minimalt eller ikke noe.

De gangene jeg har mye sminke så er det ei venninne som gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...