Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Så hva med oss som ligger langt over gjennomsnittet? Kapp av et par meter. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Lengden er jo ikke noe problem, det er tykkelsen som stopper en skikkelig bj, Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Gjett hva jeg ser på, a. Lengden er jo ikke noe problem, det er tykkelsen som stopper en skikkelig bj, Kan kappe av litt i tykkelsen også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Om den først er i kjeften er det vel bare å bite av litt der det passer. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Du kan (s)pikke den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Dere diskuterer emnet som om kvinner hadde noe i saken å si. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Du kan (s)pikke den. Spikking! Det er lenge siden :o Dere diskuterer emnet som om kvinner hadde noe i saken å si. Hvilken sak er det vi ikke har noe å si? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Dere diskuterer emnet som om kvinner hadde noe i saken å si. Det er vanligvis vi som har den i kjeften, så jeg vil si at vi har mye med saken å gjøre. Med mindre vi allerede suger. Da er det vanskelig å si noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Tenk om den blir igjen der inne, eller fester seg rundt penisen på en som kommer humpende inn.Hvis den fester seg så kommer den bare ut. Og hva er så skummelt med tampong. Hvordan i huleste klarer du egentlig å bruke noe annet enn tampong? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er vanligvis vi som har den i kjeften, så jeg vil si at vi har mye med saken å gjøre. Med mindre vi allerede suger. Da er det vanskelig å si noe som helst. Og størrelsen har noe å si. Bare idiotisk å si at det ikke har noe å si -.- Er den for stor er det ubehagelig. Og det er ikke GØY når jeg ikke får den forbi drøvelen iallefall. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvis den fester seg så kommer den bare ut. Og hva er så skummelt med tampong. Hvordan i huleste klarer du egentlig å bruke noe annet enn tampong? Jeg bruker bind, men så har jeg mensen i to dager og blør svært lite. Kanskje derfor det er ubehagelig de to gangene i året jeg bruker de Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvilken sak er det vi ikke har noe å si?Alt! Dere skal jo være opptatt med matlaging, rengjøring, barnestell eller sex. Har ikke tid til å høre på pratet deres da. Da er det vanskelig å si noe som helst.Exactly! Mindre prat, mer suging! -- Neida. Skal ikke tulle. Men hvorfor tegner dere på dere øyenbryn? Det har jeg aldri skjønt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvis den fester seg så kommer den bare ut. Og hva er så skummelt med tampong. Hvordan i huleste klarer du egentlig å bruke noe annet enn tampong? Jeg vurderer å begynne med tamponger i ræva, og knyte strengen rundt kuken for å skjule boners. (jeg elsker joggebukser). Litt kjipt hvis man drar til familie og på familie shopping og bare "nei, jeg kommer ut av bilen om 5 minutter..." Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Men hvorfor tegner dere på dere øyenbryn? Det har jeg aldri skjønt. I dont O.o Jeg har øyenbryn, jeg bare napper de. Ellers blir jeg en russisk kvinne på to uker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 I dont O.o Jeg har øyenbryn, jeg bare napper de. Ellers blir jeg en russisk kvinne på to uker.Snakka med noen jenter og gutter på den hytta jeg var på for noen uker tilbake. Hu ene jenta ble skikkelig fornærma når vi ikke skjønte hvorfor de gjorde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg vurderer å begynne med tamponger i ræva, og knyte strengen rundt kuken for å skjule boners. (jeg elsker joggebukser). Litt kjipt hvis man drar til familie og på familie shopping og bare "nei, jeg kommer ut av bilen om 5 minutter..." Du har ikke vurdert kyskhetsbelte? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Snakka med noen jenter og gutter på den hytta jeg var på for noen uker tilbake. Hu ene jenta ble skikkelig fornærma når vi ikke skjønte hvorfor de gjorde det. Hvis man ikke har greie på øyenbryn så er det mye bedre å la det være. Jeg har svært lite greie på sminke og sånt, så jeg bruker minimalt eller ikke noe. De gangene jeg har mye sminke så er det ei venninne som gjør det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Du er vel kanskje ikke rett person å svare på spørsmålet heller da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 For og se pen ut? Derfor hu tok det som en fornærmelse og. Well done Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg