Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Tampong? Jeg er sær, tampong er skummelt. Jeg liker ikke å putte ting inni der. legen min så rart på meg når jeg sa det ang p-ring. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) BJ foran anal. BJ foran alt. Hvor kan jeg kjøpe en slik som deg? Ferdig trent opp og greier. Endret 2. desember 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Hvor kan jeg kjøpe en slik som deg? Det er så mye annet å tenke på, jeg er ikke så fantastisk som jeg skal ha det til. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 P-ring hørtes sært ut... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er så mye annet å tenke på, jeg er ikke så fantastisk som jeg skal ha det til. Så lenge du lager mat, holder kjeft når du skal og suger pikk har jeg ingen complaints. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 P-ring hørtes sært ut... Det er en ring med små kuler i som du skal dytte så langt inn du får den, også skal den bare være der O.o Så lenge du lager mat, holder kjeft når du skal og suger pikk har jeg ingen complaints. Jeg hater å lage mat, er elendig til det når jeg først gidder. Snakker når det passer meg, sitter for det meste å gamer utenom jobb og da er det ikke mye prating. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg hater å lage mat, er elendig til det når jeg først gidder. Snakker når det passer meg, sitter for det meste å gamer utenom jobb og da er det ikke mye prating. Kanskje du burde ta et kurs. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det er en ring med små kuler i som du skal dytte så langt inn du får den, også skal den bare være der O.o Jupp, akkurat så sært som jeg trodde. Hvor lenge varer en sånn da? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kanskje du burde ta et kurs. I hva? Jupp, akkurat så sært som jeg trodde. Hvor lenge varer en sånn da? 21 dager, så skal du ta den ut også putte inn en ny etter noen dager...elns O.o Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Så det er strengt tatt bare P-piller for den glemsomme? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Så det er strengt tatt bare P-piller for den glemsomme? Tenk om den blir igjen der inne, eller fester seg rundt penisen på en som kommer humpende inn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Tenk hvis du ikke får den ut igjen. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Tenk hvis du ikke får den ut igjen. o.O Stop it. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) o.O Stop it. Også må de bruke en slik lang legetang og stikke opp i deg. Mens de bruker et slikt instrument for å åpne opp. Og det står 19 lærlinger og ser på. "Her har vi et vanlig tilfelle folkens, p-ringen er dyttet inn av et annet kjønnsorgan så mye at vi må manuelt hente den ut igjen" "HEI, SLUTT Å LE!" Endret 2. desember 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Tenk om den blir igjen der inne, eller fester seg rundt penisen på en som kommer humpende inn. Humpa på ei som hadde det og merket ikke noe til det. Uansett så er vel diameteren på dem en del større enn en gjennomsnittspenis. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Humpa på ei som hadde det og merket ikke noe til det. Uansett så er vel diameteren på dem en del større enn en gjennomsnittspenis. Så hva med oss som ligger langt over gjennomsnittet? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Så hva med oss som ligger langt over gjennomsnittet? Venta på den Da får du leke ringspill og ha litt moro med det. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Så hva med oss som ligger langt over gjennomsnittet? Dere burde downsize. Mannfolk man ikke kan deep throate er ikke attraktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg