Lars1998 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Bor i Telemark. Eksponeringsterapi! Jasså, du bor også i Telemark ja! Jeg bor i Skien, hvor i Telemark bor du da? Endret 1. desember 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg tror jeg så noen fra forumet i virkeligheten i dag :O Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Husker ikke hva hu heter her, men det er hu som farger håret ganske ofte, hu poster også litt i Recent Pic tråden. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Skummelt når man ser folk fra forumet i RL Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor det? Blir du minnet på at de du skriver med ikke bare er dataprogrammer uten følelser du kan si hva du vil til? 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor det? Blir du minnet på at de du skriver med ikke bare er dataprogrammer uten følelser du kan si hva du vil til? *klemme på* Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor det? Blir du minnet på at de du skriver med ikke bare er dataprogrammer uten følelser du kan si hva du vil til? ja, mennesker er skummle. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor det? Blir du minnet på at de du skriver med ikke bare er dataprogrammer uten følelser du kan si hva du vil til? Mer type; jeg vet hvem du er, men du vet ikke hvem jeg er.... og så føler jeg meg litt creepy. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 om en times tid bærer turen til flyplassen, også hjem. woooh! (har sikkert nevnt det noen ganger alt, men gleder meg sånn til å komme hjem til norge igjen) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor har du vert? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mer type; jeg vet hvem du er, men du vet ikke hvem jeg er.... og så føler jeg meg litt creepy. Så rart. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 hvorfor er søkinga så dust nå? samme hva jeg søker på, får jeg _______ ga ingen resultater. Søket tok 0,01 sekunder Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er du frustrert over at den ikke finner understreker eller at den bruker så lang tid? ;p Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mer type; jeg vet hvem du er, men du vet ikke hvem jeg er.... og så føler jeg meg litt creepy. Sånn føler jeg meg ofte.. kremt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor har du vert? Norge, vil jeg anta. Og så skal han vel hjem til Danmark for å leke med tegnebrettet sitt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kjeder meg maks mye. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg tror jeg så noen fra forumet i virkeligheten i dag :O Hvorfor stalket du ikke Marte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg