Datasmurf Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Føles flott å være i gang med juleavatar og "Holidays are coming" på repeat igjen. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Gruppepress! men ok da -.- Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Føles flott å være i gang med juleavatar og "Holidays are coming" på repeat igjen. Haha, det var ikkje måte på kor mange plays den hadde Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 på tide å tegne ny avatar for jula. forslag? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor har du filma den i stående format? Hva mener du? Den er feil vei, jeg må rotere den. Nudelpus, hvem er denne personen i videoen? Din mor. prøv å bruke moviemaker Ante meg at det ikke var Movie maker.... jeg gir opp. må skuffe mine followers Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Oj, nå er det desember. Hvem tar på seg æren av å lage et nytt bilde av meg der jeg har nisselue på hodet? Kan gjøre det for deg hvis du gjør det for meg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 jeg gir opp. må skuffe mine followersKan sikkert hjelp deg altså... Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Din mor. Det er da maks teit å være teit allerede på 1. desember. Du skal få en sjanse til å gjøre det opp for deg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kan sikkert hjelp deg altså... Ja etterpå Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Ja etterpå Etterpå hva? Endret 1. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 hvorfor er det så greit å henge ut folk som ikke kan si kj? http://www.nrk.no/rogaland/sier-sjedelig-istedenfor-kjedelig-1.11389386 har aldri sett en artikkel der folk blir provosert av de som sier bjun istedet for brun. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 hvorfor er det så greit å henge ut folk som ikke kan si kj? http://www.nrk.no/rogaland/sier-sjedelig-istedenfor-kjedelig-1.11389386 har aldri sett en artikkel der folk blir provosert av de som sier bjun istedet for brun. Det er jo et problem at flere og flere unger ikke kan å uttale norske lyder riktig. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Lærte meg ikke kj-lyden før i 6.klasse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nå skal jeg si at jeg aldri har skjønt denne "kj/sj"-lyden som man har på østlandet da. Folk driver å sier "SJ SJ" og hevder at det er en forskjell der. Yeah right. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er jo et problem at flere og flere unger ikke kan å uttale norske lyder riktig. haha Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Språk utvikler seg, deal with it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ikke så lenge jeg er nødt til å høre folk si sjøttkaker og sjino. For ikke å snakke om sjinnkjegg. Sistnevnte er virkelig ille. :| Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kan gjøre det for deg hvis du gjør det for meg! Nå skulle man jo tro at det i disse juletider var mulig å gjøre noe for en annen uten å forvente noe tilbake for det , men greit, i min gode juleånd sier jeg ja. Så da har vi en date. Innen tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg