j-- Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Gi henne masse jalapenos og film henne.Gikk for smågodt istedenfor, og nå er hun helt propell :---D 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 vrææææææææææl! har prøvd å laste ned Windows movie maker i heele dag også når det endelig går så står det at jeg må follow the minimum system requirements before trying to start. Jeg gir opp min datakunnskap. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Windows movie maker? Faen skal du med WINDOWS MOVIE-MAKER?HÆ? 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg skal kutte vekk noen deler av en video! Har aldri gjort noe sånt før. Er det btw noe galt med Windoes Movies maker? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ligger ikke den allerede på PCen? O.o Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Det er ingenting galt med windows movie maker. Men mange er kule og hakker på windows movie maker fordi programmet ikke har nok avanserte funksjoner de ikke klarer å bruke rett uansett. Hvis jeg ikke vasker taket og veggene så får jeg ikke sove. Tvangslidelse. Gå til psykolog. Vegger og tak må få stå i fred. Endret 30. november 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tvangslidelse å ville ha det rent? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 YEY!Noen som vet hva jeg skal gjøre next? Må rotere videoen + kutte deler av den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Melilot: Forskjell på å ville ha det rent, og å ikke få sove om taket i stua ikke er vaska :] Nå har "turbo-Trude" halvveis sovna, og nok en gang innser man at det blir noen år til før det er aktuelt med noen form for avkom. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvis jeg har planlagt takvask en dag så kan jeg ikke sove før det er gjort. Sånn er jeg med andre ting og. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Du skal ha creds for å klare å planlegge takvask, har ikke kommet helt dit i livssyklusen :-D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Takvask er det verste jeg vet. Hovedsakelig fordi det er taket i stua som er det som alltid blir mest skittent, og der er det mellom 6 og 2 meter opp. Da tar jeg heller veggvask, selv om moppen og tua alltid setter seg fast i spikrene som det vanligvis henger bilder på, eller flisete dørkarmer og lister. YEY!Noen som vet hva jeg skal gjøre next? Må rotere videoen + kutte deler av den. djkfjas.png Ikke bruke Windows Movie Maker eller hva det der er, først og fremst i alle fall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 YEY! Noen som vet hva jeg skal gjøre next? Må rotere videoen + kutte deler av den. Hvorfor har du filma den i stående format? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 YEY! Noen som vet hva jeg skal gjøre next? Må rotere videoen + kutte deler av den. djkfjas.png Nudelpus, hvem er denne personen i videoen? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det er en nudel pus 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 YEY! Noen som vet hva jeg skal gjøre next? Må rotere videoen + kutte deler av den. djkfjas.png prøv å bruke moviemaker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 om 23/24 timers tid er jeg hjemme igjen i norge ^_^ Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Av og til snør det ute, men i dag regnet det i stedet. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Oj, nå er det desember. Hvem tar på seg æren av å lage et nytt bilde av meg der jeg har nisselue på hodet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg