Shikaru Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 mere gaver å kjøpe? nei takk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 kjiipern da alle elsker julegaver Jeg elsker ikke julegaver. Jeg syns som oftest at det er stressende og slitsomt. Om jeg får julegave, betyr det at jeg også må gi en julegave til den andre personen. Og da må jeg stresse rundt med å finne en eller annen slags gjenstand til en akseptabel pris, som de ennå ikke har kjøpt selv, men som de trenger eller ønsker seg. En lengre julemiddag med koselig musikk og en flytende samtale med personene derimot... milevis bedre. Ser ingen grunn til å gå rundt å skaffe julegaver til mennesker som er i full stand til å skaffe gaver selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Mat og godt samvær >>>> gavestress. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Sitter foran datan og aner fred og ingen fare, så plutselig kommer mamma og heller masse vann på hodet mitt! Krenket! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 En lengre julemiddag med koselig musikk og en flytende samtale med personene derimot... milevis bedre. det er ikke enten eller julegaver rocker kukk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Mat og godt samvær og gavestress = Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Julegavehandel Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 De har ikke noe valg. Har allerede meldt meg på. Gleder meg til å skaffe meg Google Glasses slik jeg kan filme de subtilt også. Får høre med intranett-folkene om jeg kan få opprettet "skammekroken" ellerno. neeedtur Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Så ufatteleg kjedeleg svar! Sjølv sitt eg i Aden-bukta, så ting er iallefall litt spennande for tida. hehe sry Det hørtes spennende ut, hva gjør du borti adenbukta? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Julegavehandel Feel you. Skal på julegavehandel i morgen med et rimelig stramt budsjett. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 har skaffa den beste gaven mulig til dama, men resten av familien blir vanskelig Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 hehe sry Det hørtes spennende ut, hva gjør du borti adenbukta? Oh, pirates and stuff... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 har skaffa den beste gaven mulig til dama, men resten av familien blir vanskelig Pakka du inn lille-Shikaru? 1 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Feel you. Skal på julegavehandel i morgen med et rimelig stramt budsjett. Har penger på konto, men de får ikke mye uansett Verste er å finne på noe å kjøpe Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Har altfor mye jeg skulle gjort, men utsettelsen er en forbannelse Selvdisiplin? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) http://www.reddit.com/r/santashelpers/comments/1513wg/suggestion_post_what_you_have_already_picked_out/ Her er ganske greie forslag til ting å kjøpe... Anbefale eigentleg heile subredditen for anbefalingar: http://www.reddit.com/r/santashelpers/ Endret 29. november 2013 av Alliha Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 det er ikke enten ellerNei, men det er det eneste jeg ønsker meg til jul. Og om jeg ikke ønsker meg gaver, så burde ikke folk kjøpe gaver til meg. Og da slipper jeg å kjøpe gaver til de igjen, "fordi man må gi gaver til hverandre". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 http://www.reddit.com/r/santashelpers/comments/1513wg/suggestion_post_what_you_have_already_picked_out/ Her er ganske greie forslag til ting å kjøpe... Anbefale eigentleg heile subredditen for anbefalingar: http://www.reddit.com/r/santashelpers/ Usj, reddit. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ønsker meg pastamaskin til jul i år. Alle som bor i nærheten kan komme på pastaparty i romjula! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg