b-real Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Drikk mer en alle andre. Er verdt det. 1 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 haha, ja den situasjonen kan eg forestille meg xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du burde også fortelle sjefen hva du synes om han. Eventuelt løfte adm. dir. oppetter veggen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det viktigste å huske på er at du ikke drikker så mye at du faller ned en trapp og våkner med hjernerystelse dagen derpå. Det er veldig kjedelig. Spesielt når dagen derpå tilbringes i en ishall med curling, ishockey og generell skøyting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du burde også fortelle sjefen hva du synes om han. Eventuelt løfte adm. dir. oppetter veggen. Selvsagt, en face to face med sjefen om hvordan han/hun egentlig er regelrett obligatorisk. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det viktigste å huske på er at du ikke drikker så mye at du faller ned en trapp og våkner med hjernerystelse dagen derpå. Det er veldig kjedelig. Spesielt når dagen derpå tilbringes i en ishall med curling, ishockey og generell skøyting. Skulle mesten tru du hadde erfaring med dette sånnsom du beskriver Selvsagt, en face to face med sjefen om hvordan han/hun egentlig er regelrett obligatorisk. Sjefen er eigentlig ganske grei. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Skal på mitt første julebord i kveld. Er det noko eg burde vite? Drikk deg på trollfylla å skjell ut sjefen. Det er alltid en slager Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Varmer opp til jobb med Flo Rida. Hard type. Føler meg tøffere enn toget. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Drikk mer en alle andre. Er verdt det.og slå ned minimum en person Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 og slå ned minimum en person Ja og helst han største som tar litt over hundre i benk, ikkje sant? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja og helst han største som tar litt over hundre i benk, ikkje sant? tar jo seff største karen du finner Ja og helst han største som tar litt over hundre i benk, ikkje sant? tar jo seff største karen du finner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Skulle mesten tru du hadde erfaring med dette sånnsom du beskriver Det har jeg. Fra mitt første og eneste julebord. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 tar jo seff største karen du finner tar jo seff største karen du finner Kan bli trist når eg vakne neste morgen og hugser at eg deler hybel med han.. Oops Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Og så må du sjekke opp - prøve i alle fall - alle damene du finner. Uavhengig av om de er gift / har kjæreste eller ei. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det har jeg. Fra mitt første og eneste julebord. Fikk hard medfart då altså :3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Og så må du sjekke opp - prøve i alle fall - alle damene du finner. Uavhengig av om de er gift / har kjæreste eller ei.også kaste opp midt på bordet. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 også kaste opp midt på bordet. Eg skal ikkje berre legge meg midt oppå og lage spyengel medan eg halder på? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fikk hard medfart då altså :3 Ja, men i fylla merker du jo ikke noe til sånt, så jeg rista det bare av meg og fortsatte til bar og dansegulv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Eg skal ikkje berre legge meg midt oppå og lage spyengel medan eg halder på? enda bedre! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Ja, men i fylla merker du jo ikke noe til sånt, så jeg rista det bare av meg og fortsatte til bar og dansegulv. Regner med det var like kjekt dagen etterpå og da Har ikkje vore full særlig mange ganger men alikevel virker det som om eg har betre sjølvkontroll enn nokon av vennene mine. Berre sist gang endte det opp med at ein gammel venn satte seg på eit gjerde og mastruberte på veien heim Endret 29. november 2013 av Reconzile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg