Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundt 10 grader på Orkanger også, like utenfor Trondhjem. Lignende temperaturer i de nærliggende komunene også. På denne tiden av året pleier det å være syv - åtte kalde og massevis av forferdelig is og frosset sørpe overalt som reduserer fremkommeligheten til gående og syklende betraktelig.

Yeah, mine 16.000 innlegg er nok en liten underdrivelse da det ser ut som jeg har rundt 17.000 innlegg bare i OT-baren alene så ;)

Får smiske godt med TSP så kan det kanskje hende at man får en godbit.

I know your pain, bro.

Jeg vil ha tilbake spammen min!

Lenke til kommentar

Bergen er en fantastisk plass btw. Skal dit i mars. Gleder meg vilt :D

Bergen er den eneste av de større byene i Norge jeg kan tenke meg å bo i. Oslo liker jeg ikke. Stavanger er kjedelig. Trondheim er litt "meh". Ikke så mye som taler for å bo der. Kristiansand er infisert av føkkings kristne fundamentalister. Grenlandsområdet (regner dette som ett sammenhengende byområde) er rævkjørt av kriminalitet i likhet med Oslo og de fleste andre byer på østlandet. det emeste det er å gjøre der å spille fotball, råne eller dope deg. Østfoldsbyene utgår pga. folka og ikke minst dialekta. Kunne ikke hørt den hver dag. Trondheim er litt i samme båten, men ikke i samme grad. Nord for Trondheim hadde aldri skjedd. Drammen er Oslo light.

Hvilke steder har jeg glemt da?

Lenke til kommentar

Bergen er den eneste av de større byene i Norge jeg kan tenke meg å bo i. Oslo liker jeg ikke. Stavanger er kjedelig. Trondheim er litt "meh". Ikke så mye som taler for å bo der. Kristiansand er infisert av føkkings kristne fundamentalister. Grenlandsområdet (regner dette som ett sammenhengende byområde) er rævkjørt av kriminalitet i likhet med Oslo og de fleste andre byer på østlandet. det emeste det er å gjøre der å spille fotball, råne eller dope deg. Østfoldsbyene utgår pga. folka og ikke minst dialekta. Kunne ikke hørt den hver dag. Trondheim er litt i samme båten, men ikke i samme grad. Nord for Trondheim hadde aldri skjedd. Drammen er Oslo light.

Digger folka i Bergen og stedet er pent :)

Oslo og byene rundt er jeg enig i.

Jeg er veldig glad i gokk, bor selv på en plass som heter Sjoa. Fantastisk, men altfor lite jobb, så jeg kommer til å flytte litt mer sentralt så fort som mulig :)

Har sett på Løten, dritfint, gokk, men sentralt! 10 min til Hamar og 45 min til Gardermoen. Vil jobbe med tjenestehund fremover og da er det greit med toll i nærheten :D

Lenke til kommentar

Du glemte områdene nord for Bergen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...