Need44speed Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Sjølvaste. ey! Måtte sjekke namnehistorikken for å kjenne deg igjen, men halla! hur går livet? det går så fint så, hva med deg? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Har alle gått i dvale? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hæ er det vår allerede? 5 minutter til'a... Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Har alle gått i dvale? På en måte. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hæ er det vår allerede? 5 minutter til'a... Vår nei. Vinteren har ikke begynt enda... 10 varmegrader og regn ute jo. På en måte. På hvilken måte da? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vår nei. Vinteren har ikke begynt enda... 10 varmegrader og regn ute jo. 10 grader? Kva middelhavsøy er det du befinner deg på??? Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 What is this sorcery? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Rundt 10 grader på Orkanger også, like utenfor Trondhjem. Lignende temperaturer i de nærliggende komunene også. På denne tiden av året pleier det å være syv - åtte kalde og massevis av forferdelig is og frosset sørpe overalt som reduserer fremkommeligheten til gående og syklende betraktelig. Yeah, mine 16.000 innlegg er nok en liten underdrivelse da det ser ut som jeg har rundt 17.000 innlegg bare i OT-baren alene så Får smiske godt med TSP så kan det kanskje hende at man får en godbit. I know your pain, bro. Jeg vil ha tilbake spammen min! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Denne multisitatsaken funker ikke alltid O.o Bleah jaja, med i dvale på en måte mener jeg litt avventende. Kan forklare deg på skaip Llndari ^^ Bergen er en fantastisk plass btw. Skal dit i mars. Gleder meg vilt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 I know your pain, bro. Jeg vil ha tilbake spammen min! Nei, vi trenger ikke den spammen, tenk hvis vi poster UTENFOR OT? :O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bergen er en fantastisk plass btw. Skal dit i mars. Gleder meg vilt Bergen er den eneste av de større byene i Norge jeg kan tenke meg å bo i. Oslo liker jeg ikke. Stavanger er kjedelig. Trondheim er litt "meh". Ikke så mye som taler for å bo der. Kristiansand er infisert av føkkings kristne fundamentalister. Grenlandsområdet (regner dette som ett sammenhengende byområde) er rævkjørt av kriminalitet i likhet med Oslo og de fleste andre byer på østlandet. det emeste det er å gjøre der å spille fotball, råne eller dope deg. Østfoldsbyene utgår pga. folka og ikke minst dialekta. Kunne ikke hørt den hver dag. Trondheim er litt i samme båten, men ikke i samme grad. Nord for Trondheim hadde aldri skjedd. Drammen er Oslo light. Hvilke steder har jeg glemt da? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 10 grader? Kva middelhavsøy er det du befinner deg på??? Oppimot 14 grader i Oslo daa. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bergen er den eneste av de større byene i Norge jeg kan tenke meg å bo i. Oslo liker jeg ikke. Stavanger er kjedelig. Trondheim er litt "meh". Ikke så mye som taler for å bo der. Kristiansand er infisert av føkkings kristne fundamentalister. Grenlandsområdet (regner dette som ett sammenhengende byområde) er rævkjørt av kriminalitet i likhet med Oslo og de fleste andre byer på østlandet. det emeste det er å gjøre der å spille fotball, råne eller dope deg. Østfoldsbyene utgår pga. folka og ikke minst dialekta. Kunne ikke hørt den hver dag. Trondheim er litt i samme båten, men ikke i samme grad. Nord for Trondheim hadde aldri skjedd. Drammen er Oslo light. Hvilke steder har jeg glemt da? Digger folka i Bergen og stedet er pent Oslo og byene rundt er jeg enig i. Jeg er veldig glad i gokk, bor selv på en plass som heter Sjoa. Fantastisk, men altfor lite jobb, så jeg kommer til å flytte litt mer sentralt så fort som mulig Har sett på Løten, dritfint, gokk, men sentralt! 10 min til Hamar og 45 min til Gardermoen. Vil jobbe med tjenestehund fremover og da er det greit med toll i nærheten Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Bergen er den eneste av de større byene i Norge jeg kan tenke meg å bo i. Oslo liker jeg ikke. Stavanger er kjedelig. Trondheim er litt "meh". Ikke så mye som taler for å bo der. Kristiansand er infisert av føkkings kristne fundamentalister. Grenlandsområdet (regner dette som ett sammenhengende byområde) er rævkjørt av kriminalitet i likhet med Oslo og de fleste andre byer på østlandet. det emeste det er å gjøre der å spille fotball, råne eller dope deg. Østfoldsbyene utgår pga. folka og ikke minst dialekta. Kunne ikke hørt den hver dag. Trondheim er litt i samme båten, men ikke i samme grad. Nord for Trondheim hadde aldri skjedd. Drammen er Oslo light. Hvilke steder har jeg glemt da? Du glemte områdene nord for Bergen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvilke steder har jeg glemt da? Jeg vurderer Tromsø atm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Du glemte områdene nord for Bergen.Jeg nekter å bo på gudsforlatte plasser. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg nekter å bo på gudsforlatte plasser. Hvem trenger gud 'a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg