Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yo gangstars mofos. skjer a lizm? :D

.. Nei seriøst, jeg er også her.

*leke videre med Conky*

Bare loker. Misunner deg å leke med conky og sånt;\ windows for alle penga og hele stoltheten her

Offisielt sett er det vel det her også. Tviler ikke noe på at jeg er den eneste som sitter med desktop-linux i IT-avdelingene rundt i fylket :wee:

På en annen side, du får leke deg med virtualisering på kraftig jern.

Lenke til kommentar
Offisielt sett er det vel det her også. Tviler ikke noe på at jeg er den eneste som sitter med desktop-linux i IT-avdelingene rundt i fylket :wee:

På en annen side, du får leke deg med virtualisering på kraftig jern.

Har fått litt skrekken for lekinga her etter at samba-ldapen min fucka til autentiseringa på dc ;\/ Så det er sårbart, og nedetid betyr 200.000kr/t tap..

Skulle gjerne sitti med linuxdesktop her også, men etter at jeg lærte sjefen arp-poisoning så har han blitt litt redd for å ha linux på nettet ;P

Lenke til kommentar

Sitter på skolen med vondt i høyrehånda etter å ha slått til en busk full av torner ved et uhell.

Eller, slått og slått fru blom.

Jeg skulle kaste småstein og tok hånda hardt og raskt bakover for sats, uvitende om at busken hadde torner og nå gjør det vondt når jeg skriver.

Samt at vi hører på j-pop og "diskuterer student-TV, Keep of Kalessin-konsert og hjemmesider" :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...