Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Den som fant opp det phonetiske alfabet fortjener ein pris, ein STOR ein. Av ein eller annan merkelig grunn er eg spesielt glad i Foxtrot Endret 25. november 2013 av Reconzile Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Horten er jo garantert verdens navle. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Helt topp!Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay Santooooos Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Den som fant opp det phonetiske alfabet fortjener ein pris, ein STOR ein. Av ein eller annan merkelig grunn er eg spesielt glad i Foxtrot ♥ Romeo Echo Charlie Oscar November Zulu India Lima Echo Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) November Uniform Delta Echo Lima Papa Uniform Sierra :3 Endret 25. november 2013 av Reconzile Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Den kom uventa! xD Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Oisann ja. Kom berre på denne her i farten som ein kombinasjon av profilbiletet og GIF-en 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Horten er jo garantert verdens navle. Jeg er verdens navle. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Og husk, folkens: Ved mild hypotermi(35-33 grader i kjernetemperatur) skal man gi lunkent vann. Ikke kaldt, ikke varmt, men lunkent!!! og varm hud mot hud, klart.Pussy out. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Var det ikkje ein hitorie som gjek som så at det var ein del veldig kalde soldater som fekk komme inn i varmen, men så var det ikkje plass til alle. Vidare dø fleire av dei som fekk komme inn i varmen mede in gang enn av dei som blei nødt til å vente og varme seg med pledd/lignande i mellomtida. Moral = Krappe svinger i kroppstemperatur sucks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 I dag har jeg begynt med spillelister (så godt det lar seg gjøre) for musikken jeg skriver om. Satser på at det tar av. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 På kva måte er det du skriver om musikken? Eller skriver du musikk? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Så din definisjon av begrepet naturlig er "noe man ikke kan velge"? Nei. For meg er det unaturlig å i det hele tatt være i nærheten av unger. Ukomfortabelt. Hvorfor VELGE 9 mnd med helvete og 18 år med stress? O.o Å si at det å føde, eller "forplante seg" som det også kalles, ikke er naturlig er noe av det teiteste jeg har hørt.... høhø Om man føler seg komfortabel med det er en annen sak. Ekkelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 På kva måte er det du skriver om musikken? Eller skriver du musikk? Jeg skriver om musikk jeg liker. Av og til har jeg spesielle tema, av og til skriver jeg bare om forskjellige sanger fra diskografien, eller skriver om et album. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Blir med andre ord som ein review eller ein tolkning? Stilig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noe sånt ja. Tre dager i uka og greier. Får til og med tilbakemeldinger fra band og artister jeg skriver om. Både i Norge og i USA. Samt at det gjør at jeg kan fylle deler av arbeidsdagen med noe jeg virkelig liker. Høre på musikk og skrive. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noe sånt ja. Tre dager i uka og greier. Får til og med tilbakemeldinger fra band og artister jeg skriver om. Både i Norge og i USA. Samt at det gjør at jeg kan fylle deler av arbeidsdagen med noe jeg virkelig liker. Høre på musikk og skrive. Ikkje dumt. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg