WheelMan Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hei Adrian! Hvordan er livet? Zeromac! Du er mod! Hva kommer verden til.. Livet er herlig! Lever det til det fulle , tror jeg har deg på fjesboka? Masse bilder der. Skjer hos deg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Zeromac! Du er mod! Hva kommer verden til.. Livet er herlig! Lever det til det fulle , tror jeg har deg på fjesboka? Masse bilder der. Skjer hos deg? Godt å høre. Flyttet til Trondheim nå i sommer, koser meg her oppe hittil Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvis en mann ser en fødsel og brekker seg, besvimer eller viser på en annen måte at det er ubehagelig og ekkelt så er det søtt eller helt ok. Hvis jeg, eller andre kvinner med mitt synspunkt, syns fødsel og graviditet er ekkelt så er jeg patetisk og blottet for empati. Må jeg virkelig ta en kjønnsoperasjon for å få lov til å ha mine meninger? 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvis jeg, eller andre kvinner med mitt synspunkt, syns fødsel og graviditet er ekkelt så er jeg patetisk og blottet for empati. Er det virkelig synet til en del kvinner? Ville da trodd det var like ekkelt for de fleste. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg syns fødsel og graviditet er dritekkelt. Jeg klarer ikke å se en fødsel på tv feks. Det er unaturlig og motbydelig. Det syns jo en del mannfolk også, men DA er det greit O.o Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ett ord: Hold deg unna kvinneguiden. 1 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ett ord: Hold deg unna kvinneguiden. Har ikke tenkt meg dit, holder meg langt unna. Komisk hvordan enkelte trailere SKAL vises sent på kvelden, men reklame for fødselsserier er greit å vise. Stygge, lilla, seige, dekket av blod babyer som blir presset ut av et kvinnelig kjønn. DET er greit å vise til alle døgnets tider. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Stygge, lilla, seige, dekket av blod babyer Husk at også har vært en sånn da! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Og jeg var en ufattelig stygg unge. Har noen bilder fra jeg var liten, det var ikke et pent syn. Merkelig at jeg ikke ble mobbeoffer.Overvektig og småstygg. Verdens største overbitt. Likevel syns jeg at jeg er dritheit. Noe er feil her Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Likevel syns jeg at jeg er dritheit. Noe er feil her Nei det er fantastisk. Min favorittkroppsdel er boobs. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg klarer ikke å se en fødsel på tv feks. Det er unaturlig og motbydelig. Kommer dette fra samme person som klaget som fanden på at folk kalte barna sine et mirakel, da det var anatomi? Eller noe slikt. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nei det er fantastisk. Min favorittkroppsdel er boobs. På deg eller generelt? Kommer dette fra samme person som klaget som fanden på at folk kalte barna sine et mirakel, da det var anatomi? Eller noe slikt. For MEG er det unaturlig. Anatomi/biologi, whatever Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Meg. Jeg vet jo ikke hva din favorittkroppsdel er. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg syns pupper er ganske gøy på andre og jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Folkens! Er det noen som har tips til hvordan jeg kan lage bokmerker i Chrome som linker til et tekstdokument? Trenger å ha tekst handy når jeg bruker internett. Kan jo selvfølge lage i notisblokk og lagre på skrivebordet, men ønsker heller å ha det rett i browseren. Noen tips? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Var noen tips her, er for trøtt til å lete for deg.... Se på menyen til høyre: https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=en-GB Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Var noen tips her, er for trøtt til å lete for deg.... Se på menyen til høyre: https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=en-GB Takk. Vet hvordan jeg lager bokmerker. Jeg trenger en side der jeg kan opprette tekstdokument og lagre linken. Har ikke klart å finne noe bra enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg