Slimda Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Showoff ;pSier hun som poster tegneseriebilde av seg selv på forumet. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Sier hun som poster tegneseriebilde av seg selv på forumet. Må jo det, de trodde det var en geek, og avataren er så liten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Må jo det, de trodde det var en geek, og avataren er så liten. Er du ikke en geek? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Er du ikke en geek? Kanskje litt, jeg vet ikke. Ikke så fantastisk som enkelte andre her iallefall. Edit: But the force is strong with this one and you will NEVER touch my precious. Endret 22. november 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Melilot er jo en supertøs. Står jo til og med over avataren hennes. (Men det betyr jo ikke at hun ikke også kan være geeky) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 and you will NEVER touch my precious. Your loss. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Your loss. Thats where you are wrong my friend. btw, my precious er PCen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Skarru sjå på kuken, kjærringfaen? 1 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Skarru sjå på kuken, kjærringfaen? Do eeeet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 I anledning julefeiringen 2013 har jeg besluttet å oppdatere min nåværende avatar med noen flotte effekter og litt koselig julepynt. :-) Dette vil forhåpentligvis friske opp mitt omdømme her på forumet og kanskje bringe inn litt skikkelig julestemning for alle som leser mine svært innholdsrike innlegg og tenker; "hmm, dette var svært reflektert og intelligent skrevet! lurer på hvilken sjel som har fått tastet ned dette mesterverket av et innlegg...", og deretter retter blikket mot avataren! :-) Ellers vil jeg bare ønske hver og en av dere en fortreffende julefeiring! :-) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Do eeeet Fornøyd? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 I anledning julefeiringen 2013 har jeg besluttet å oppdatere min nåværende avatar med noen flotte effekter og litt koselig julepynt. :-) Dette vil forhåpentligvis friske opp mitt omdømme her på forumet og kanskje bringe inn litt skikkelig julestemning for alle som leser mine svært innholdsrike innlegg og tenker; "hmm, dette var svært reflektert og intelligent skrevet! lurer på hvilken sjel som har fått tastet ned dette mesterverket av et innlegg...", og deretter retter blikket mot avataren! :-) Ellers vil jeg bare ønske hver og en av dere en fortreffende julefeiring! :-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Fornøyd? Skal ikke vi andre få se? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 En skikkelig hard lusing i trynet Vil du smake på pisken? Höhöhöhö. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 I anledning julefeiringen 2013 har jeg besluttet å oppdatere min nåværende avatar med noen flotte effekter og litt koselig julepynt. :-) Dette vil forhåpentligvis friske opp mitt omdømme her på forumet og kanskje bringe inn litt skikkelig julestemning for alle som leser mine svært innholdsrike innlegg og tenker; "hmm, dette var svært reflektert og intelligent skrevet! lurer på hvilken sjel som har fått tastet ned dette mesterverket av et innlegg...", og deretter retter blikket mot avataren! :-) Ellers vil jeg bare ønske hver og en av dere en fortreffende julefeiring! :-) haha Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Kva folk gjer på i helga no då? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Skal ikke vi andre få se? Jammen. Hvorfor skal absolutt alle se? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg