Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Forelesning i dag, og har ikke kommet meg til sengs enda. Skulket 3 dager forrige uke, men fant på søndag ut at det var påskeferie.

Utrolig hva en ferie kan gjøre med døgnrytmen. Holder den seg stødig kan jeg regne med å duppe av i 6-7 tida.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som sitter på gode ''grunder'' ideer?

Noen som sitter på gode ''grunder'' ideer?

warning. jeg lukter pyramide

Uff nei, jeg tenker på ideer om nye produker. Produkter ingen har tenkt på.

Ja håpløst vanskelig emne, men ble plutslig lysten på å finne på noe nytt.

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt en utrolig genial ide ville jeg ikke slengt den ut på et forum ved første anledning!

Jola Sigmund (Skandinavias høyeste IQ, og han duden som finner på IQ-tester som Dagbladet bruker) sa i et intervju at han hadde en utrolig oppfinnelse på lur, hvor folk i senere tid ikke vil skjønne hvordan noen kunne ha klart seg uten den.

Gleder meg til å se hva den er.

Lenke til kommentar

Et gulv halvveis herpa og videre i prosessen av noe funky syre kjemilærern mista på gulvet.

Vi ble i alle fall evakuert pga. giftige gasser elns.

Linoleumen så ikke helt bra ut :p

Evt. lysbilder som fremviste rompa til den deiligste jenta i klassen i froskeperspektiv.

No fun stuff :<

Lenke til kommentar
Skeptisk til den. Jeg synes det er hardt å komme seg opp, og senga er bedre enn alt annet som kan eksistere 08.00 om morgenen :p

Sier meg enig med clvn her.

Skulle opp ni, så ble klokka ti og nå har jeg just kommet meg opp og nå må jeg inn på badet, dusje og stæsj, spise, kle meg og være på skolen 20 minutts gange unna til 11:45, yay :p

edit: Bah, et minutt for tregt.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...