Kea Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg har jo det NÅ da, men syns likevel det er teit plassering. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 På siden høres helt merkelig ut O.o Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Nei, det er faktisk veldig praktisk. Frihet til å bruke mobilen som man vil uten å risikere å ødelegge kabelen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Det kan man med kabelen under også? Ser virkelig ikke problemet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg synes det er best å ha den under. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Det kan man med kabelen under også? Ser virkelig ikke problemet.Nei, ikke når man ligger på sofaen og liker å ha den oppå seg mens man leser. Og ikke liker å bruke den sidelengs. Endret 17. november 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er det bare meg som ikke kommer inn på battle.net? Alt sier at den er oppe og går, men kommer meg rett og slett ikke inn.... Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er trøtt og sliten etter helga, og det eneste jeg har hatt lyst til er å lese morsomme samtaler i forumkafeen. Likevel er side opp og side ned om to tullinger på et nettforum som prøver å vise hvem som har størst internett-penis.Nobody cares!Gah. Du får legge deg nedpå og kvile litt. Å så sint! Det var ikke en krangel om størst internett penis. Om du kaller slasking for penis, og ikke har like stor penis som oss andre er du likevel akkurat like verdifull <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Å så sint!Kjempesint. Har allerede knust to tastaturer og en trådløs mus grunnet innleggene dine, så bare vent. En dag møter du meg i en mørk bakgate... Og da kommer jeg til å skrive et hemningsløst stygt innlegg om deg. 3 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 :o Ikke vær sinte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Om nom nom. I can has fatøl. <3 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Kjempesint. Har allerede knust to tastaturer og en trådløs mus grunnet innleggene dine, så bare vent. En dag møter du meg i en mørk bakgate... Og da kommer jeg til å skrive et hemningsløst stygt innlegg om deg. Haha Nå må du passe deg litt her. Jeg har et logitech tastatur som vil tåle harde knappetrykk om jeg skulle gå til motangrep. Rapporterknappfingeren kan også være ganske kjapp om det skulle gå mot tap, om bakgaten er mørk nok og kampens hete het nok er det ikke sikkert du ser den komme. Da kommer fulle L4r5 og straffer deg. Endret 17. november 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er det noen her som har hatt lungebetennelse og kan beskrive symptomene? ...jeg føler meg virkelig ikke bra. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er det noen her som har hatt lungebetennelse og kan beskrive symptomene? ...jeg føler meg virkelig ikke bra. Når du trekker pusten helt ned så svir det noe grusomt i brystkassa. Hoster opp harde klumper med grønne ting. Yeah, not fun. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Er det noen her som har hatt lungebetennelse og kan beskrive symptomene? ...jeg føler meg virkelig ikke bra. Gå ut i kulden. Helst regn. Blir det ikke bedre er det sikkert lungebetennelse. Hilsen lyc :---------) Endret 17. november 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Noen som har sett bilde av kong Harald med nisselue på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg har 22 makroknapper på tastaturet mitt. Jeg spiller ikke MMORGP. Hva skal jeg bruke de til? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Noen som har sett bilde av kong Harald med nisselue på? ja, kadå? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) ja, kadå? Har du link? Jeg trenger. Jeg har 22 makroknapper på tastaturet mitt. Jeg spiller ikke MMORGP. Hva skal jeg bruke de til? Du trenger dem for å være den kuleste gutten i nabolaget. Endret 17. november 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Du trenger dem for å være den kuleste gutten i nabolaget. Det trenger jeg ikke makrotastene til. Jeg har allerede fem lyssoner som hver kan fargejusteres individuelt. Det er nesten like kult som UV-lys i kabinettet sammen med UV-reaktive ledninger. Nesten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg