Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er trøtt og sliten etter helga, og det eneste jeg har hatt lyst til er å lese morsomme samtaler i forumkafeen. Likevel er side opp og side ned om to tullinger på et nettforum som prøver å vise hvem som har størst internett-penis.

Nobody cares!

Gah.

:( Du får legge deg nedpå og kvile litt.

Å så sint!

Det var ikke en krangel om størst internett penis. Om du kaller slasking for penis, og ikke har like stor penis som oss andre er du likevel akkurat like verdifull <3

Lenke til kommentar

Kjempesint. Har allerede knust to tastaturer og en trådløs mus grunnet innleggene dine, så bare vent. En dag møter du meg i en mørk bakgate... Og da kommer jeg til å skrive et hemningsløst stygt innlegg om deg.

Haha :p

Nå må du passe deg litt her. Jeg har et logitech tastatur som vil tåle harde knappetrykk om jeg skulle gå til motangrep. Rapporterknappfingeren kan også være ganske kjapp om det skulle gå mot tap, om bakgaten er mørk nok og kampens hete het nok er det ikke sikkert du ser den komme. Da kommer fulle L4r5 og straffer deg.

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar

Du trenger dem for å være den kuleste gutten i nabolaget.

Det trenger jeg ikke makrotastene til. Jeg har allerede fem lyssoner som hver kan fargejusteres individuelt. Det er nesten like kult som UV-lys i kabinettet sammen med UV-reaktive ledninger. Nesten...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...