Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

det går iallefall på skill og sniking. Det er en legit måte å spille på. spillet leggger jo opp til det.

kiting er bare mest pøssi og nedtur måten å game

Er det skyrim det er snakk om? For det har jeg spilt. Jeg hadde 100 i pickpocket og sneak, og fryktelig lite i slossing, men jeg sprang rett på alt som var, fordi sniking er kjedelig og altfor lett.

Har studert yrkesfaglig, Kjemiprosess. Kom som den eneste i klassen, som hadde hatt fått praksisplass på Statoil på vg1. Og ble den i klassen som skulle få den eneste plassen på Mongstad i Bergen. Men fikk akutte infeksjoner, på den tiden praksis skulle være og ble sykmledt ut resten av året. Bestod likevel hele skoleåret, og fikk gode karakterer i noen fag, til tross for at jeg var inn og ut av sykehuset.

Har etterpå gått to år på rad på Allmennfaglig påbygg, men måttet avslutte pga sykdom. Siden det tok lang tid før jeg fikk utredning, og på den tiden hadde jeg utviklet ME. Begge årene lå jeg et halvår foran de andre i fagene. Den siste tiden var jeg så sliten, at jeg var utmattet bare etter at jeg hadde tatt bussen til skolen, og kunne sove resten av døgnet.

Bra jobba! Hva slags arbeid har du endt opp med?

Utviklet du ME fordi du tvang deg selv til å ligge halvt år foran? Og er ikke allmenn påbygg noe man ofte tar på et år?

Halvt år foran i fagene hadde vel kanskje vært mulig, men jeg skulle gå vgs i tre år, så jeg brukte tre år. Og så var jeg mer slask da enn jeg er nå. På det studiet jeg tar nå har jeg overhodet ikke sjanse til å ligge foran.

Jeg sykler til skolen, uten å sovne. Så jeg vil påstå at jeg fortsatt leder veddemålet.

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det skyrim det er snakk om? For det har jeg spilt. Jeg hadde 100 i pickpocket og sneak, og fryktelig lite i slossing, men jeg sprang rett på alt som var, fordi sniking er kjedelig og altfor lett.

Bra jobba! Hva slags arbeid har du endt opp med?

Utviklet du ME fordi du tvang deg selv til å ligge halvt år foran? Og er ikke allmenn påbygg noe man ofte tar på et år?

Halvt år foran i fagene hadde vel kanskje vært mulig, men jeg skulle gå vgs i tre år, så jeg brukte tre år. Og så var jeg mer slask da enn jeg er nå. På det studiet jeg tar nå har jeg overhodet ikke sjanse til å ligge foran.

Jeg sykler til skolen, uten å sovne. Så jeg vil påstå at jeg fortsatt leder veddemålet.

Var så godt som sikret lærlingeplass på Statoil. Har jo referanser der, og læreren sa det samme. Men vanskelig å starte som lærling, når man er syk.

Nå har jeg gyldig fravær på alt og gode referanser. Men slår meg ikke til ro med karakterene jeg fikk, på vg2. Når jeg vet godt at jeg kunne gjort det bedre. Så skal ta opp de fagene, før jeg søker meg lærlingeplass. Men først må jeg bli friskmeldt.

Nei, utviklet ME, som følge av de akutte infeksjonene.

Allmennfaglig er som oftest noe man tar over ett år, ja. Jeg prøvde to år på rad, med skoleåret fordelt over to år. Var mer enn nok arbeid mtp hvor dårlig jeg var.

Hva har du studert? Og hva jobber du med?

Lenke til kommentar

Var så godt som sikret lærlingeplass på Statoil. Har jo referanser der, og læreren sa det samme. Men vanskelig å starte som lærling, når man er syk.

Nå har jeg gyldig fravær på alt og gode referanser. Men slår meg ikke til ro med karakterene jeg fikk, på vg2. Når jeg vet godt at jeg kunne gjort det bedre. Så skal ta opp de fagene, før jeg søker meg lærlingeplass. Men først må jeg bli friskmeldt.

Nei, utviklet ME, som følge av de akutte infeksjonene.

Allmennfaglig er som oftest noe man tar over ett år, ja. Jeg prøvde to år på rad, med skoleåret fordelt over to år. Var mer enn nok arbeid mtp hvor dårlig jeg var.

Hva har du studert? Og hva jobber du med?

Ah, lykke til da!

Men hvordan kan du ligge halvt år foran når du bruker dobbelt så mange år?

Jobber bare om somrene. Jeg gikk allmennfaglig på vgs og studerer nå teknisk kybernetikk ved NTNU.

Lenke til kommentar

Ah, lykke til da!

Men hvordan kan du ligge halvt år foran når du bruker dobbelt så mange år?

Jobber bare om somrene. Jeg gikk allmennfaglig på vgs og studerer nå teknisk kybernetikk ved NTNU.

Lå et halvår foran i de fagene jeg hadde. Fordi om du har skoleåret er fordelt over to år, betyr det ikke at du ikke kan ligge foran. De fagene jeg hadde først, fikk jeg ikke året etterpå.

Lenke til kommentar

Enda et dumt spm: Hjelper det å sneake selv om det ikke er noen grunn til det atm.

Dersom du er i nærheten av folk, og de ikke kan se deg, tror jeg det hjelper

Prøv å være syk i samme slengen. Der du bare blir dårligere og dårligere. Tror neppe du vant!

Vrang :/

Teller kronisk hodepine?

Du har iallefall ikke vunnet enda.

Men du sa at du veddet på at du var mindre slask både før og etter at du fikk ME. Så da sier du på en måte at du ble mer slask av ME, men at du vedder at du likevel ikke er mer slask enn meg.

Tror nok jeg vant. Så da må du lage mat til meg. Jeg liker vafler.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal bruke random.org til å avgjøre om jeg burde gjøre noe eller ikke.

Bør jeg følge fornuften eller ikke?

edit: Random.org sa jeg burde drite i fornuften. Oh, well.

Husket du å bruke random.org for å avgjøre om du skulle bruke random.org for å finne ut om du skulle bruke fornuften eller ikke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...