Nie Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg ser meg slått av Hylo. Han er tydeligvis mer logisk enn meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg ødela et lysstoffrør på jobb idag. Sparket et brød, så fløy det opp i lysarmaturen så røret datt ned. Såeh. YEAH! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kalles det dyktighet, flaks eller uflaks? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 might be of more the funny if know bit about grindfuckers who knows?? IT'S TOO AWESOME MY MIND IS BREAKING true story: the final words of the one guy who ever witnessed a dude jump over a pit of bad dudes on a motorcycle, and then while he was over the pit he hopped off the motorcycle and punched out all the bad dudes, and then he hopped back on the motorcycle, WHILE IT WAS STILL FLYING THROUGH THE AIR. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kalles det dyktighet, flaks eller uflaks? Uflaks tror jeg. Skulle jo helst bommet. Jeg tror jeg ødela festemekanismen til lysrøret og. Håper ikke det nye jeg satte i detter i huet på noen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vi krysser fingrene for at det var uflaks og at det nå er på tide med nok flaks til at ingen blir skadd, i det minste. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 SKIP HAR SPANTER. Huh? (<-- Hylo, true story) Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 *trommevirvel* HAAAAAAAAAAALLOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vi krysser fingrene for at det var uflaks og at det nå er på tide med nok flaks til at ingen blir skadd, i det minste. Indeed. :--D Nå er det natta for min del. Jobb igjen klokken 7. Får snike meg rundt og sjekke at ikke noe ble mer ødelagt. Kanskje ta litt elektrikertape og feste driten ordentlig. Hæhæ. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 *trommevirvel* HAAAAAAAAAAALLOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke blitt så skuffet siden PotC II. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 *trommevirvel* HAAAAAAAAAAALLOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke blitt så skuffet siden PotC II. Kult. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har litt lyst på ei dame med skjegg ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 SKIP HAR SPANTER. Huh? Konstruksjonsbærere til skipet. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har litt lyst på ei dame med skjegg ... Skaff deg ei dame og gi henne dop som idrettsfolk kan bruke. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har litt lyst på ei dame med skjegg ... Ok, så..... transe? Du er rar Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 SKIP HAR SPANTER. Huh? ****Bilde*** (<-- Hylo, true story) Hohohooo. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Fra omtalen om Windows XP's Service Pack 3-oppgradering som slippes i april: Av sikkerhetshensyn anbefales alle XP-brukere å oppgradere til Service Pack 3. Ifølge tester skal oppdateringen også gjøre Windows XP betydelig raskere, til og med raskere enn etterfølgeren Windows Vista. Der måtte jeg trekke litt på smilebåndene, etter alt jeg har lest om Vista's "raskhet" i den senere tid. Edit: Hentet her, fra VG-Nett. Endret 25. mars 2008 av BorN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg