Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som har arbeid å gjøre?

Kronisk slask?

Har du faktisk myalgisk encefalopati?

Er det så overraskende da? Det har hun da fortalt oss før, og det er ikke akkurat som om det er sjeldent at unge folk har ME.

Kvitt deg med godteskuffen. Løser alle problemer.

Trenger ikke det engang, jeg har ikke åpna godteskuffa mi på flere år, fordi det bare er nasty snop i den, samt at den er helt oppe ved taket og jeg må stå på en stol eller krakk for å få tak i noe oppi der, og så desp etter snop er jeg ikke.

KNIS! Jeg er nightingale i Skyrim. Elendig armor, men den er så kuuul :p

Sigh. Jeg får bytte imellom :p

Så lenge du dreper dem før de får inn et slag på deg, kan du helt fint bruke den armoren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det så overraskende da? Det har hun da fortalt oss før, og det er ikke akkurat som om det er sjeldent at unge folk har ME.

Mulig det, Jeg har bare ikke hørt det før.

Kronisk slask? Virkelig? Tørr å vedde på at du er en større slask enn meg, både før og etter jeg ble syk.

Ja, det har jeg.

åh :/

Men jeg vedder imot.

Lenke til kommentar

Mulig det, Jeg har bare ikke hørt det før.

åh :/

Men jeg vedder imot.

Med mindre du er typen som maser på jobb om overtidsarbeid, møter opp på jobb enda du har feber og smerter. Ligger et halvår foran skoleklassen din på fagene, og bare møter opp for å være muntlig aktiv og slippe fravær.

For å nevne noe. Din slask!

Lenke til kommentar
Jeg vet hva kiting er, og jeg spiller ikke.

Med mindre du er typen som maser på jobb om overtidsarbeid, møter opp på jobb enda du har feber og smerter. Ligger et halvår foran skoleklassen din på fagene, og bare møter opp for å være muntlig aktiv og slippe fravær.

For å nevne noe. Din slask!

That's me! Jeg har begynt å jobbe siden jeg allerede ligger semester foran resten av kullet

Neida, jeg har tenkt til å vinne uten å lyve. Vi kan likevel trøste oss med at kravene for å ikke være slask er litt lavere.

Jeg har iallefall ikke temperaturmåler, så jeg møter opp på tross av feber.

Jeg tipper du tok yrkesfaglig. Din slask!

Lenke til kommentar

om kiting er det jeg tror, er det den mest pøssi måten å spille på.

oppgrader heller sneak og backstab folk med dagger (du kan få sånn 30x damage) og noen kan stå rett ved siden av og ikke merke det

og oppgrader archery

Jobber med sneak og archery. I begynnelsen var jeg veldig...euhm...løpe rundt og drepe folk med two handed ^^

Nå syns jeg det er gøy med sneak og bow :D

Lenke til kommentar

That's me! Jeg har begynt å jobbe siden jeg allerede ligger semester foran resten av kullet

Neida, jeg har tenkt til å vinne uten å lyve. Vi kan likevel trøste oss med at kravene for å ikke være slask er litt lavere.

Jeg har iallefall ikke temperaturmåler, så jeg møter opp på tross av feber.

Jeg tipper du tok yrkesfaglig. Din slask!

Har studert yrkesfaglig, Kjemiprosess. Kom som den eneste i klassen, som hadde hatt fått praksisplass på Statoil på vg1. Og ble den i klassen som skulle få den eneste plassen på Mongstad i Bergen. Men fikk akutte infeksjoner, på den tiden praksis skulle være og ble sykmledt ut resten av året. Bestod likevel hele skoleåret, og fikk gode karakterer i noen fag, til tross for at jeg var inn og ut av sykehuset.

Har etterpå gått to år på rad på Allmennfaglig påbygg, men måttet avslutte pga sykdom. Siden det tok lang tid før jeg fikk utredning, og på den tiden hadde jeg utviklet ME. Begge årene lå jeg et halvår foran de andre i fagene. Den siste tiden var jeg så sliten, at jeg var utmattet bare etter at jeg hadde tatt bussen til skolen, og kunne sove resten av døgnet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...