Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ikke faen om jeg får sove heller. Ingen av triksene funker, og kjipt å sove alene. Faen at dere holdt meg våken med alle lydene deres i natt! Dere har ødelagt døgnrytmen min :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Eyh, er jeg som er pimpen! Han er hjemme og jeg er ikke. Ubrukelige mannfolk. :p

Ja, jeg skulle visst det. Foretrekker du å være ved bevissthet mens jeg er på besøk altså? *slipper en 542 i drinken til nudel*

Lenke til kommentar

Stakars, må du ikke være så streng mot han da. Mannfolk, vet du. De vet ikke bedre.

Når det kommer til deg, foretrekker jeg å være ved bevissthet under hele besøket. Men nå er drinken inntatt, du får gjøre hva du vil med meg, men ikke vær så hardhendt er du grei... . *slowly slipping away*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Og jeg som skulle være omtenksom og trodde du ville fortrekke å ikke huske noe. Kan jo filme det så kan du se på det når du våkner? Skal prøve å ikke lage noen permanente merker... Hvor er Cake når man trenger henne???

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg tenkte mer på at hun skulle passe på at jeg klarte å styre meg og ikke var alt for slem med deg, men hun må gjerne hjelpe til...

*slår på kameraet*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...