Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dagens dilemma: Skiskyting eller sjakk? Er du helt på trynet? Sjakk selvfølgelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Slik jeg tenker så er et jo skyskiting resten av vinteren, så jeg heller mot sjakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Neinei, nå misforstår du. Om du er kåt som faen fra før, skal du visst bli enda kåtere og orgasmen bli mer intens. Jeg.. jeg skjønner ikke hva du mener. Du må nok demonstrere. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er du helt på trynet? Sjakk selvfølgelig. Æsj. Skiskyting > sjakk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skrev en detaljert beskrivelse av mitt eget sexliv på 3 sider. Fant ut at det ble for drøyt og at vi har barn på under 16 her, så sletta det igjen. Hvordan jeg håndterer det å være i et forhold med meg selv, får bli et mysterium. Kanskje noen heldige får dele det med meg en dag, hvem vet. Sikkert noen rause personer som gjerne deler detaljer av sitt eget sexliv med deg, Bundy. Prøv for eksempel... Melilot! Hmm, kanskje det. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Inn imellom all denne galskapen ville jeg bare meddele at jeg reagere sterkt på din bruk av begrepet Geeks. Det heter teknologisk videreutviklet, så det så. Nja, har ikke bare med det å gjøre, dessuten er jeg littepitte geek selv ^^ Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Guess who's back, back again.. eller hvordan den sangen gikk.. Hva er planene for kvelden da, forumfolk? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Guess who's back, back again.. eller hvordan den sangen gikk.. Hva er planene for kvelden da, forumfolk? Shadys back, tell a friend Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nå driter jeg snart i at jeg får gratis Internett av huseieren og bestiller meg egen linje. Faen, så ustabilt at halve kunne vært nok. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg skal bake pizza og plassere Trygve og Tore i sitt nye bopel Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skal på konsert med verdens beste jenter! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Guess who's back, back again.. eller hvordan den sangen gikk.. Hva er planene for kvelden da, forumfolk? Møte Hilde. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Alle har visst sitt å gjøre ikveld, ja! Nå driter jeg snart i at jeg får gratis Internett av huseieren og bestiller meg egen linje. Faen, så ustabilt at halve kunne vært nok. Bra jeg ikke er den eneste med dette problemet... Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg har mistet internett en gang, da var det flom og det varte i 3-4 timer ^^ har ikke den største linja i verden men den er stabil Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skal på konsert med verdens beste jenter! Savner dere, men jeg kan garantere høy snap-tetthet i kveld. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Vedder en tusenlapp på at det ikke lukter så godt hos dere som det gjør hos meg nå. Pinnekjøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg