Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Mens jeg har vært både betatt og forelsket så mange ganger at jeg har gitt opp å telle. Hjertet mitt er slutty. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er godt gjort. Jeg har vært betatt. Men aldri vært forelsket. Jeg slo opp med ei dame ved å jage hun ut av huset med en hockeykølle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hahahaa, hva faen? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg slo opp med ei dame ved å jage hun ut av huset med en hockeykølle. Haha. Wtf! Du er ihvertfall sikker på at du ikke hører fra henne igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hahahaa, hva faen? Jeg var på speed. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hahaha, fy faen. Jaja, det forklarer da litt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du er ihvertfall sikker på at du ikke hører fra henne igjen. Teksta hun faktisk når jeg drakk for mye vin for noen måneder siden. Fikk tilbake "Tenkt mye på deg også". Jeg svarte neste dag med "Jeg drakk for mye vin i går, sorry". Burn, bitch Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hu fikk vel traumer for livet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Hu fikk vel traumer for livet. Jeg er flink til det. Jeg håper jeg får oppleve en forelskelse en gang. Endret 16. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Å finne noen til "bare sex" er pokker meg vanskeligere enn å finne noen for seriøst forhold. (Eventuelt er det bare meg det er noe feil med, alle mine "bare sex"-eventyr har endt opp som forhold...) Det er ikke så vanskelig, jeg sliter med menn som føler for mye. Jeg kan si klart fra dag en at jeg kun ønsker sex, ikke noe forhold, de er enige. Så har vi sex og alt skjærer seg. De blir gale. Hm, jeg kom på noe weird. Noe som ikke er lov å skrive her. Flink kvinne. Takk Wait, what? Jeg synes det er vanskelig å få følelser for noen. Betatt to ganger i hele mitt liv, gikk ikke bra. Har vært forelsket en gang, det skar seg. Needy mannfolk som ikke takler andre prioriteringer Mens jeg har vært både betatt og forelsket så mange ganger at jeg har gitt opp å telle. Hjertet mitt er slutty. Bare å ha en crush er jo helt greit, men forelskelsen tar laaaang tid. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Ikke jeg, virker så jævla skummelt. Var ille nok å være betatt liksom. Hele livet bare stopper opp, og man blir helt fucka i hodet. Endret 16. november 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ikke jeg, virker så jævla skummelt. Var ille nok å være betatt liksom. Hele livet bare stopper opp, og man blir helt fucka i hodet. Word. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dere må ikke sette opp for høye emosjonelle murer. Plutselig blir dere følelsesløse ovenfor andre folk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg er betatt nå jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg er betatt nå jeg. Jeg vil bare ha sex av deg, ikke noe annet. Skjønner du det? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dere må ikke sette opp for høye emosjonelle murer. Plutselig blir dere følelsesløse ovenfor andre folk. Jeg har en ganske lav mur, sånn egentlig, men det krever ganske mye å komme over. Jeg er betatt nå jeg. Yei! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Men spørsmålet er hvordan man bryter ned disse murene. Jeg er betatt nå jeg. Good for you! Hvordan føles det? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dere må ikke sette opp for høye emosjonelle murer. Plutselig blir dere følelsesløse ovenfor andre folk. Kremt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg vil bare ha sex av deg, ikke noe annet. Skjønner du det? Det skal du få, kjekken. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er ikke så vanskelig, jeg sliter med menn som føler for mye. Jeg kan si klart fra dag en at jeg kun ønsker sex, ikke noe forhold, de er enige. Så har vi sex og alt skjærer seg. De blir gale. Hm, jeg kom på noe weird. Noe som ikke er lov å skrive her. Tell me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg