Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men uansett, om det tar for eks. tre dager før jeg får svar. Så dropper jeg heller fyren, ettersom det dreier seg om sex. Er jo verdiløst å strebe etter en kis, når det bare dreier seg om sex. Jeg er jente, og har uansett statistikken på min side, utifra hvordan kjønnsmarkedet er idag.

Det er altså ikke mitt tap uansett.

Kjønnsmarkedet idag :( Og alt er vår feil.

Dreier seg bare om sex?

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på trender når jeg gikk på barneskolen. Pogs (eller hva de brikkene het igjen, klinkekuler, fotballkort osv. Og det særeste, første året jeg startet på barneskolen, glansbilder. Av engler, ditten og datten.

Så ja, jeg har samlet på glansbilder. Føler meg rimelig homofil nå. Og kul.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på trender når jeg gikk på barneskolen. Pogs (eller hva de brikkene het igjen, klinkekuler, fotballkort osv. Og det særeste, første året jeg startet på barneskolen, glansbilder. Av engler, ditten og datten.

Vi samlet på teposer.

Lenke til kommentar

jeg samlet på glansbilder en periode, så på servietter.

Nå er det kun steiner det går i. Oh og fiskeutstyr :ninja:

Lenke til kommentar

Kjønnsmarkedet idag :( Og alt er vår feil.

Dreier seg bare om sex?

Om man bare er ute etter sex, så er det det beste å gjøre. Ikke noe poeng i å kaste bort tid og potensiale på noen, om man bare vil ha noe overfladisk. Spesielt når man bare kan velge og vrake ute på byen, så har du datingsider der du kan håndplukke godsakene.

Enda en fordel med datingsider, er at du slipper å bruke penger på alkohol, inngangspenger for eks, for å finne en ny fuckfriend, flørt ol. Og for de som får ølbriller, så slipper du det. Er jo bare å avtale en klassisk setting, der dere ser film eller noe.

Pogs var jo dritfett. Husker jeg var rå på det!

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Tror dere jeg hadde blitt spandert drinker på hvis jeg dro til en homsebar?

Vi lagde slammere ut av tinn.

Ja.

Vi også, og brukte telys og laget egne på sløyden.

Jeg spilte ikke så mye, jeg samlet for det meste, og hadde flere fulltallige samlinger av de forskjellige typene. Hadde ikke så mange, bare rundt 900 POG. Bestekompisen min samlet med broren sin og de hadde 2500.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...