Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Et eller annet i alle fall, så lenge ting blir harde. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Et eller annet i alle fall, så lenge ting blir harde. I approve! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Men uansett, om det tar for eks. tre dager før jeg får svar. Så dropper jeg heller fyren, ettersom det dreier seg om sex. Er jo verdiløst å strebe etter en kis, når det bare dreier seg om sex. Jeg er jente, og har uansett statistikken på min side, utifra hvordan kjønnsmarkedet er idag. Det er altså ikke mitt tap uansett. Kjønnsmarkedet idag Og alt er vår feil. Dreier seg bare om sex? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kom til å tenke på trender når jeg gikk på barneskolen. Pogs (eller hva de brikkene het igjen, klinkekuler, fotballkort osv. Og det særeste, første året jeg startet på barneskolen, glansbilder. Av engler, ditten og datten. Så ja, jeg har samlet på glansbilder. Føler meg rimelig homofil nå. Og kul. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kom til å tenke på trender når jeg gikk på barneskolen. Pogs (eller hva de brikkene het igjen, klinkekuler, fotballkort osv. Og det særeste, første året jeg startet på barneskolen, glansbilder. Av engler, ditten og datten. Så ja, jeg har samlet på glansbilder. Føler meg rimelig homofil nå. Og kul. Vi samlet på teposer. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kom til å tenke på trender når jeg gikk på barneskolen. Pogs (eller hva de brikkene het igjen, klinkekuler, fotballkort osv. Og det særeste, første året jeg startet på barneskolen, glansbilder. Av engler, ditten og datten. Så ja, jeg har samlet på glansbilder. Føler meg rimelig homofil nå. Og kul. jeg samlet på glansbilder en periode, så på servietter. Nå er det kun steiner det går i. Oh og fiskeutstyr Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Seriøst, må vi døpe om tråden til Sexkafèen igjen? Eller "this is not kvinneguiden". Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Kjønnsmarkedet idag Og alt er vår feil. Dreier seg bare om sex? Om man bare er ute etter sex, så er det det beste å gjøre. Ikke noe poeng i å kaste bort tid og potensiale på noen, om man bare vil ha noe overfladisk. Spesielt når man bare kan velge og vrake ute på byen, så har du datingsider der du kan håndplukke godsakene. Enda en fordel med datingsider, er at du slipper å bruke penger på alkohol, inngangspenger for eks, for å finne en ny fuckfriend, flørt ol. Og for de som får ølbriller, så slipper du det. Er jo bare å avtale en klassisk setting, der dere ser film eller noe. Kom til å tenke på trender når jeg gikk på barneskolen. Pogs (eller hva de brikkene het igjen, klinkekuler, fotballkort osv. Og det særeste, første året jeg startet på barneskolen, glansbilder. Av engler, ditten og datten. Så ja, jeg har samlet på glansbilder. Føler meg rimelig homofil nå. Og kul. Pogs var jo dritfett. Husker jeg var rå på det! Endret 16. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Husker jeg ikke fikk bruke sag-slammeren med pigger Ødela pogs Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Tror dere jeg hadde blitt spandert drinker på hvis jeg dro til en homsebar? Husker jeg ikke fikk bruke sag-slammeren med pigger Ødela pogs Vi lagde slammere ut av tinn. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Å finne noen til "bare sex" er pokker meg vanskeligere enn å finne noen for seriøst forhold. (Eventuelt er det bare meg det er noe feil med, alle mine "bare sex"-eventyr har endt opp som forhold...) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Å finne noen til "bare sex" er pokker meg vanskeligere enn å finne noen for seriøst forhold. (Eventuelt er det bare meg det er noe feil med, alle mine "bare sex"-eventyr har endt opp som forhold...) Du er mann, det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Å finne noen til "bare sex" er pokker meg vanskeligere enn å finne noen for seriøst forhold. (Eventuelt er det bare meg det er noe feil med, alle mine "bare sex"-eventyr har endt opp som forhold...) Det er jo uendelig mye vanskligere å finne noen for et seriøst forhold. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 jeg samlet på glansbilder en periode, så på servietter. Nå er det kun steiner det går i. Oh og fiskeutstyr Flink kvinne. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg synes det er vanskelig å få følelser for noen. Betatt to ganger i hele mitt liv, gikk ikke bra. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Du er mann, det er det som er problemet. Det har jeg forsåvidt forstått. Blodig urettferdig er det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg synes det er vanskelig å få følelser for noen. Betatt to ganger i hele mitt liv, gikk ikke bra. Jeg har aldri blitt betatt av noen, nei jeg vet hva dere tenker. Seriøst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Tror dere jeg hadde blitt spandert drinker på hvis jeg dro til en homsebar? Vi lagde slammere ut av tinn. Ja. Vi også, og brukte telys og laget egne på sløyden. Jeg spilte ikke så mye, jeg samlet for det meste, og hadde flere fulltallige samlinger av de forskjellige typene. Hadde ikke så mange, bare rundt 900 POG. Bestekompisen min samlet med broren sin og de hadde 2500. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det har jeg forsåvidt forstått. Blodig urettferdig er det Nei, det er fordi du gjør noe feil. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg har aldri blitt betatt av noen, nei jeg vet hva dere tenker. Seriøst. Det er godt gjort. Jeg har vært betatt. Men aldri vært forelsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg