Sexylubb1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Burde starte en blogg eller noe. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skal ha pinnekjøtt i morgen. Livet er så fantastisk. NOMS! Det er ikke lov med juleting før desember. Jeg blir så sint Agreed. Jeg skjønner ikke greia med datingsider. Jeg takler det ikke, det ramler inn så mye søppel at jeg får flass hver gang jeg logger på. Det ender med at jeg sletter profilen min etter noen dager. Noen kan være greie å skrive med, men man går lei etter 3 meldinger. Og når det blir så mye mannfolk på en gang så blir det litt som for mye sjokolade, jeg orker ikke mer. Jeg har forøvrig sett flere interessante her i denne kafeen enn jeg har sett på de to datingsidene jeg har vært registrert på. Geeks Lenke til kommentar
2ore Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Burde starte en blogg eller noe. Ja til en cakenommy sexblogg! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skal du på barnerov, Meliot :o Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skal du på barnerov, Meliot :o Barnerov? :0 Hvor er barnene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Føler alltid at majoriteten av brukerne her er ca 16-20 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ah, neh. De jeg har lagt merke til har vært fra 23 til 35. Jeg har en regel der også. Min alder deles på to pluss syv. Der har du min laveste terskel. 1 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Mye spennende som skjer når jenter får diskutere fritt uten innblanding fra gutter. Tusen takk. Du virker som en søt liten jente. Får du bedre selvtillit, får du mer gutter etter deg og. Jeg har ikke slått ned noen etter den hendelsen, men det var velfortjent. Hahaha! Cake føler seg baaad Men tror cakenommy er grunnen til at gutter tenker de må vente tre dager før de sender en tekstmelding, og at drittsekk er bra fordi det er drittsekk. Agreed. Jeg har forøvrig sett flere interessante her i denne kafeen enn jeg har sett på de to datingsidene jeg har vært registrert på. Geeks Jeg velger å se på det som et tegn at du valgte å plassere et sitat fra meg rett ovenfor. Men søppel er det vel i den virkelige verden også? På datingsider er det lettere å bare la være å svare? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hahaha! Cake føler seg baaad Men tror cakenommy er grunnen til at gutter tenker de må vente tre dager før de sender en tekstmelding, og at drittsekk er bra fordi det er drittsekk. Haha! You know nothing, Jon Snow. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ah, neh. De jeg har lagt merke til har vært fra 23 til 35. Jeg har en regel der også. Min alder deles på to pluss syv. Der har du min laveste terskel. Det er jo en universell regel..? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er jo en universell regel..? Ja, og jeg har tatt den til min egen Man MÅ jo ikke følge den regelen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 *sett inn vanlig Slimda-spøk her* Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Tell me all about your day. Det er ikke sånn det fungerer! Man skal jobbe seg videre og bygge på reglen Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Haha! You know nothing, Jon Snow. I do. I know it. If you attack the Wall, you'll die. All of you. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) I do. I know it. If you attack the Wall, you'll die. All of you. Men uansett, om det tar for eks. tre dager før jeg får svar. Så dropper jeg heller fyren, ettersom det dreier seg om sex. Er jo verdiløst å strebe etter en kis, når det bare dreier seg om sex. Jeg er jente, og har uansett statistikken på min side, utifra hvordan kjønnsmarkedet er idag. Det er altså ikke mitt tap uansett. Endret 16. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Seriøst, må vi døpe om tråden til Sexkafèen igjen? Why make it easy when you can make it hard? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Why make it difficult when you can make it hard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg