Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha pinnekjøtt i morgen. Livet er så fantastisk.

NOMS!

Det er ikke lov med juleting før desember.

Jeg blir så sint :(

Agreed.

Jeg skjønner ikke greia med datingsider. Jeg takler det ikke, det ramler inn så mye søppel at jeg får flass hver gang jeg logger på.

Det ender med at jeg sletter profilen min etter noen dager.

Noen kan være greie å skrive med, men man går lei etter 3 meldinger. Og når det blir så mye mannfolk på en gang så blir det litt som for mye sjokolade, jeg orker ikke mer.

Jeg har forøvrig sett flere interessante her i denne kafeen enn jeg har sett på de to datingsidene jeg har vært registrert på.

Geeks :love::love::love:

Lenke til kommentar

Mye spennende som skjer når jenter får diskutere fritt uten innblanding fra gutter.

Tusen takk. Du virker som en søt liten jente. Får du bedre selvtillit, får du mer gutter etter deg og.
Jeg har ikke slått ned noen etter den hendelsen, men det var velfortjent.

Hahaha! Cake føler seg baaad :)

Men tror cakenommy er grunnen til at gutter tenker de må vente tre dager før de sender en tekstmelding, og at drittsekk er bra fordi det er drittsekk.

Agreed.

Jeg har forøvrig sett flere interessante her i denne kafeen enn jeg har sett på de to datingsidene jeg har vært registrert på.

Geeks :love::love::love:

Jeg velger å se på det som et tegn at du valgte å plassere et sitat fra meg rett ovenfor.

Men søppel er det vel i den virkelige verden også? På datingsider er det lettere å bare la være å svare?

Lenke til kommentar

I do. I know it. If you attack the Wall, you'll die. All of you.

Men uansett, om det tar for eks. tre dager før jeg får svar. Så dropper jeg heller fyren, ettersom det dreier seg om sex. Er jo verdiløst å strebe etter en kis, når det bare dreier seg om sex. Jeg er jente, og har uansett statistikken på min side, utifra hvordan kjønnsmarkedet er idag.

Det er altså ikke mitt tap uansett.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...