Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dere ville ikke starte uten meg nei. Jeg har med en overraskelse til dere. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Dere ville ikke starte uten meg nei. Jeg har med en overraskelse til dere. Strap on? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 VENT ANFALL LA MEG SVARE FERDIG NOMMY FØRST. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Alltid skal dere være så drøye! ...hvordan visste du det? (Ikke si noe til Nudelpus, liker å overraske henne mens hun sover.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 JEG KLARER IKKE VENTE LENGRE! HAR VENTET HELE LIVET MITT PÅ DETTE! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 JEG KLARER IKKE VENTE LENGRE! HAR VENTET HELE LIVET MITT PÅ DETTE! Her ta denne blå-pillen, den skal visst gjøre underverker. Mens jeg tar deg hardt og dypt, med strap-on. Samtidlig som jeg stimulerer klitoris. Så skal jeg sørge for at du når 7th-Heaven. Høhø! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg klarer virkelig ikke needy mannfolk, det er et massivt turn off. Nei, faen heller. Been there, done that. Aldri igjen! Typisk badboy, ja! Alle de jeg har vært har hatt utseendet med seg, badboy eller ikke. Men nå liker jeg de jeg er seriøse med, at de er litt bad og da. Mener også i form av dialog, ja. Har fått det som jeg vil i senga med badboy'ene og da, har ikke trengt å spurt om det, eller dyttet dem ned ol. Et typisk maktspill, der man stadig kjemper om hvem som har kontrollen over den andre. Vise hverandre hvor ordentlig faen, man gir. At man bare vil ha sex. Turn on, som faen! Hvilke gutter som er i forhold mener du da? Kompiser som er i et forhold, eller kjæresten til venninner? Opplevd begge. Husker spesielt èn gang, med ei venninne. De hadde vært sammen ca. ett år. Og jeg hadde blitt kjent med kjæresten for noen mnd'er siden. En dag fikk jeg høre fra venninna mi, at han hadde sagt rett i ansiktet hennes at han lurte på hvordan jeg var i senga, og at han kunne tenkt seg til å hatt en trekant bla. Jeg er heldig sånn sett, men det er et problem for meg. Men har måttet kompensere på andre områder, for at jeg har vært heldig der da. Hahah...! Nei, needy mennesker generelt kan også være ganske plagsomt, ja. Biter seg fast på deg som et lite insekt. gud... så slem jeg var nå. Tror grunnen til at du liker dem bad er fordi du er litt bad selv, eller hva nommy? HAHA.... Slik jeg tolket det, så mente du at du verken trenger å si noe, eller dytte han ned, fordi han skjønner at han må ned uansett? Hysterisk morsomt Altså, hvordan i all verden viser man at man gir så faen så mye som mulig samtidig som at man vil ha det digg i senga? "Nei, ikke kyss meg! PØK MEG FOR FAEN I HELVETE!" Noe sånt...? Hahha... fyfaen, Nommy. Blir aldri lei av disse historiene dine. Åssen gikk det med de to til slutt da?Jo, og et spm til: hva er det du egentlig sier til de guttene du avviser? Andre områder? Droppa studier og gitt faen til alt som heter skole og jobb for å være med venner? Eller misforsto jeg grundig nå? 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Værsågod, Anfall! Scenen er din. Foretrekker forresten at du gjør disse fantestrekene dine mens jeg er i våken tilstand! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Her ta denne blå-pillen, den skal visst gjøre underverker. Mens jeg tar deg hardt og dypt, med strap-on. Samtidlig som jeg stimulerer klitoris. Så skal jeg sørge for at du når 7th-Heaven. Høhø! Trenger ingen blå piller, baby! Men trodde det var jeg som skulle overraske dere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Værsågod, Anfall! Scenen er din. Foretrekker forresten at du gjør disse fantestrekene dine mens jeg er i våken tilstand!La meg heller vekke deg på en... fin måte? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Eg undras. Eg undras om kva fru Anfall eigentleg meinar, når ho nevnar ordet "fin". Eg følar det er noge meget muffens over det heile. Men eg klarer ikkje leggje frå meg nysgjerrighetan. SPEAK OUT, MISS SEIZURE Endret 16. november 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det vil du ikke vite. Det skrives NOKO, ikke noge. BORT I SKAMMEKROKEN MED DEG! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) snip Insekt er en underdrivelse. Har bare lyst til å gi de et kraftig slag i ansiktet, eller dytte de utfor et stup eller noe. Finnes ikke noe mer irriterende. Haha! Tror egentlig ikke jeg trenger å si noe der. Jeg gjør og sier akkurat det jeg vil. Har aldri trengt å si noe slik som "Slikk meg" "Ta meg slik og slik". Ganske sikker på at det handler en god del på væremåten. Om jeg bare er ute etter sex, så er jeg totalt uinteressert i å føre en samtale. Kan være skikkelig avvisende og frekk. Bare tar det jeg vil ha, jumper fyren i døra for eks, ber han holde kjeft eller bare gjør slik at han holder kjeft, altså noe seksuelt. Det ble slutt mellom de ikke noe lenge etterpå, men det var vel ikke en overraskelse. Jeg foretrekker å si det rett ut, gidder ikke å sugarcoate avvisningen. Ender bare med at de prøver igjen, og det styret gidder jeg virkelig ikke. Bortkastet tid. Nei, det har jeg ikke gjort. Jeg har vært veldig flink på både skole og jobb. Men har måttet kompensere med foreldre som er psykisk og fysisk voldelige, venner som har stukket meg i ryggen pga sjalusi, mye sykdom, på farssiden så dreier alt seg omtrent om materialisme, mye krangling. Begynner å se mye av det samme på morssiden. Opplevde en gang at det var en fyr på offentlig fest, som hadde skrytt på seg, at jeg hadde gitt han BJ. Fant ut av det samme kvelden. Gjorde kort prosess, og ga han en kraftig knyttneve i nesa på bussen hjem. Ettersom han satte seg i sete framom meg. Hadde gått på Tae Kwon Do, så visste hva jeg gjorde. Tror jeg knakk nesa hans, fikk ingen anmeldelse eller noe. Var 15-16 den gangen. Jomfru og alt. Bla. Endret 16. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Trenger ingen blå piller, baby! Men trodde det var jeg som skulle overraske dere! Neinei, nå misforstår du. Om du er kåt som faen fra før, skal du visst bli enda kåtere og orgasmen bli mer intens. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Eneste jeg har å si til denne tråden for øyeblikket er "Jenter altså". lol Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Bla. Ett ord: sinnasex. Hah, du er en skikkelig hard en du altså! Stakars gutter... Men sikkert mange av dem som liker Domina-jenter også jeg hadde nok ikke klart å være så kald og rett på sak... nei, tror ikke det as. (liker du BDSM?)Jupp!! Noen mennesker trenger å få ting med teskje for at de skal skjønne at man mener alvor! Men helt i enig at det er enklest å være direkte, jeg liker også å omgås mennesker som kan være litt rett på sak, enn å stadig gå rundt grøten. DET er slitsomt, det. Men det jeg har lurt på er: Når man skal avvise en gutt, skal man si "men vi kan jo være venner da!" eller skal man la vær?Fuck. Ikke greit å ha det sånn, Nommy, håper oppriktig at det ordner seg for deg. Uansett, skal jeg være ærlig så synes jeg du virker som en jævlig tøff jente med stålben i nesa, så tviler ikke på at du klarer å håndtere slike ting i og med at du har måttet håndtere så mye dritt opp gjennom årene.Hahaha, fyfaen...! Hater vold, gjør det ikke med mindre jeg virkelig må. En gang var da jeg sparket han i ballene på ungdomsskolen, da han ikke ville slutte å grafse på rumpa mi! Arghh Du var hele 16 altså.. Jeg drøyde den ganske lenger enn deg. Kan trygt si at jeg var rimelig frustrert innen den tid! (herregud, hva er det jeg egentlig driver og forteller om meg selv...) Nei, dette var... givende. Køyer jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Men det jeg har lurt på er: Når man skal avvise en gutt, skal man si "men vi kan jo være venner da!" eller skal man la vær? Du kan si det, er jo en viss mulighet for at dere klarer det, men er egentlig veldig vanskelig å være bare venner etter at det har vært følelser inne i bildet, så kan oftest være lettest for begge parter å gå videre ved å gå hver sin vei. Also, natta. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) snip Har ingen problemer med å være søt og snill. Men det er så jævlig morsomt og pirrende, med sinnasex med ordentlige drittsekker. Bare vanskelig og bli kvitt de etterpå, når man er blitt lei. Venninnene mine sier jeg er kald, følelsesmessig. Tom. kjærestene dems, de som har blitt avvist av meg. Ikke noe lenge siden jeg fikk høre av en av de nærmeste venninne mine, at kjæresten hennes hadde sagt at han er glad for at han ble avvist. Ettersom han hadde kommet til å blitt såret og knust, om han hadde prøvd mer. Liker BDSM, ja. Avhenger av fyren egentlig, og hvor stor crush han har på deg. Mange av de jeg har avvist er jeg venner med enda, men vi har ikke like god kontakt som vi hadde før. Jeg digger mennesker som er direkte, og sier det rett ut. Morsomt, og mye enklere. Tusen takk. Du virker som en søt liten jente. Får du bedre selvtillit, får du mer gutter etter deg og. Jeg har ikke slått ned noen etter den hendelsen, men det var velfortjent. Han mistet kompisen sin senere og, som jeg ble kjent med den kvelden og noen år senere ble jeg og kompisen fuckfriends. Burn. Man skryter ikke på seg noe, som ikke er sant. Nei, jeg var ikke 16 da jeg mistet jomfrudommen. Da var jeg nesten fylt 18, faktisk. Men jeg var 15-16, da jeg slo ned han fyren. Skal køye jeg og. Skal på trening i 12-tiden. Burde gjort det for lenge siden... Endret 16. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva i alle dager har skjedd her? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg