Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I knooow, nok av tid til å se på Hitler rant parodies på youtube.

Tja, er vel ikke det jeg bruker natten på -- men hver til sitt, ey? ;)

Ahhh, for meg er rimelig tid når enn det måtte være at jeg blir trøtt. :p

Hehe, ja.. Sånn det burde være!

Men nå skal jeg gjøre et ærlig forsøk på å lokke Jon Blund på besøk. Natta

Lenke til kommentar

Tullegutt.

Jeg er ganske tullete av meg ja, er også ærlig nok til å innrømme det. Med mindre jeg faktisk ikke er ærlig, i hvilket tilfelle jeg da kan lyve om å være ærlig. Så da vet du aldri sikkert om jeg er hverken tullete eller ærlig. :p

Hehe, ja.. Sånn det burde være!

Men nå skal jeg gjøre et ærlig forsøk på å lokke Jon Blund på besøk. Natta

Da gjør jeg det jo rett da, godt å vite. :D

Good nighty! :)

Lenke til kommentar

Mmm litt fuktige, myke lepper. Men ikke altfor våte, det er bare ekkelt. Ekstra pluss hvis han er god med tunga også. badabadam, I'm in a good mood! :wee:

Vært heldig du da, Nommy!

Hva man gjør med leppene og tunga, er jo bare en brøkdel av hva som er turn on, når man roter med noen. ;) Skal mer enn et par lepper og tunge til, før jeg blir forført.

Stortsett vært ganske heldig med de jeg har holdt seriøst på med. Har droppet et par veldige gode catch, men jeg angrer ikke på det. Enkelte glemmer man ikke. Bare synd man mister vennskapet også, i slike situasjoner.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Ohhh cake, you naughty girl!

Hvorfor har du droppet noen catch, hvis de har vært gode?

Jupp, derfor jeg kun har ÉN kompis. Men han er ginger, og jeg dater ikke noen uten sjel.

Veldig god, men åpenbart ikke bra nok. Jeg liker å jakte, det er ikke noe moro når man får alt på sølvfat. Mister lett interessen, uansett hvor bra fyren er, om jeg får alt på engang.

Den mest irriterende grunnen, er vel når felles kompiser av den man holder på også har en crush på deg. Hendt flere ganger.

Lenke til kommentar

Vet du, det kan jeg godt forstå. Er noe med spenningen som holder ting i gang ;)
Men er det slik at om du får sexen for tidlig, så mister du interessen og må "jakte" på neste gutt? Altså omvendt problemstilling... :laugh:

Wtf, luksusproblem! Hadde blitt smigret om så mange likte meg :love:

Lenke til kommentar

Vet du, det kan jeg godt forstå. Er noe med spenningen som holder ting i gang ;)

Men er det slik at om du får sexen for tidlig, så mister du interessen og må "jakte" på neste gutt? Altså omvendt problemstilling... :laugh:

Wtf, luksusproblem! Hadde blitt smigret om så mange likte meg :love:

Trenger ikke nødvendigvis å være sexen, men om man er genuint interessert i fyren og man sjekker han opp. Så legger han seg på sølvfat med engang..

Hadde du vært meg, så hadde du virkelig ikke kunnet fordratt det. Man blir lei etterhvert! Kleint når kjærestene til venninner du har, har prøvd seg på deg først. Og du har avvist dem. Så blir de sammen med venninnen din. Har også hendt noen ganger.

Eller når kjæresten til venninnen din blir interessert i deg, etter å ha møtt deg.

Så.. vil helst ha noen som er utenfor min sosiale sirkel. Men nå har jeg en stor sirkel og. Så gjør det litt vanskeligere.

Konklusjon: Dating er et herk.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Ok, så du liker gutter som gjerne er litt "care", og som du må kjempe litt for å få? Kan forstå det med at interessen forsvinner fort om alle kortene blir lagt på bordet med en gang, ja.

Hahaha, ohno!! :ohmy: nei, seriøst, Cake... du har et "problem" som jenter bare kan drømme om å ha. Ganske sykt altså :p haha.

Har ikke så stor sirkel, jeg, spesielt ikke etter at jeg flyttet. Har vel bare folkene på HVU, og... nettvenner. :laugh:

Lenke til kommentar

Ok, så du liker gutter som gjerne er litt "care", og som du må kjempe litt for å få? Kan forstå det med at interessen forsvinner fort om alle kortene blir lagt på bordet med en gang, ja.

Hahaha, ohno!! :ohmy: nei, seriøst, Cake... du har et "problem" som jenter bare kan drømme om å ha. Ganske sykt altså :p haha.

Har ikke så stor sirkel, jeg, spesielt ikke etter at jeg flyttet. Har vel bare folkene på HVU, og... nettvenner. :laugh:

Jeg liker at de gir litt faen, men ikke at de er drittsekker. Om det er bare er sex fra min side, har jeg ingenting imot en genuin drittsekk, da er det stort turn on med den stadige maktkampen. Både i og utenfor senga.

Jeg overdriver ikke, det er det verste. Tror det er mange flere jenter, som har det slik. De bare nevner det ikke.

Kommer seg vel etterhvert. Jeg har aldri hatt noe problem med å skape bekjentskaper og få venner. Nesten altfor enkelt. Har noen få nære venner, gode venninner. Ferdig med å ha bestekompiser, har alltid endt med at jeg har funnet ut at de har vært interessert og mistet vennskapet. Siden det ikke har vært gjensidig. Så har jeg plenty bekjentskaper, litt fra overalt egentlig.

Lenke til kommentar

Ja, folk som er veldig needy kan være slitsomt. Drittsekk... du mener en typisk "badboy"? Pleier som regel å ha utseendet med seg de ;) Utenfor senga... I form av dialog mener du?

Ah, det er vel sant. Hjelper ikke så mye på venninnene dine akkurat, utenom at de blir lei seg,. Kan jeg spørre om det er hendt at disse guttene som er i forhold faktisk har prøvd seg på deg? Både av interesse og... seksuelt?

Seriøst, cake. Gutter på en sølvfat, og venner på en sølvfat. Hvor mer lucky går det an å bli? Uff... Alltid kjipt at følelser skal ødelegge for et vennskap ja, men jeg tenker som så at det er bedre at det kommer ut før enn siden, siden dette er ting som man ikke kan holde skjult for alltid uansett. Og ærlighet er jo såklart viktig i både vennskap og forhold. Så skjønner den altså.

Lenke til kommentar

Jeg klarer virkelig ikke needy mannfolk, det er et massivt turn off. Nei, faen heller. Been there, done that. Aldri igjen!

Typisk badboy, ja! Alle de jeg har vært har hatt utseendet med seg, badboy eller ikke. Men nå liker jeg de jeg er seriøse med, at de er litt bad og da.
Mener også i form av dialog, ja. Har fått det som jeg vil i senga med badboy'ene og da, har ikke trengt å spurt om det, eller dyttet dem ned ol. Et typisk maktspill, der man stadig kjemper om hvem som har kontrollen over den andre. Vise hverandre hvor ordentlig faen, man gir. At man bare vil ha sex. Turn on, som faen!

Hvilke gutter som er i forhold mener du da? Kompiser som er i et forhold, eller kjæresten til venninner? Opplevd begge. Husker spesielt èn gang, med ei venninne. De hadde vært sammen ca. ett år. Og jeg hadde blitt kjent med kjæresten for noen mnd'er siden. En dag fikk jeg høre fra venninna mi, at han hadde sagt rett i ansiktet hennes at han lurte på hvordan jeg var i senga, og at han kunne tenkt seg til å hatt en trekant bla.

Jeg er heldig sånn sett, men det er et problem for meg. Men har måttet kompensere på andre områder, for at jeg har vært heldig der da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...