Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av spørsmålene mine har vært standard, det kan jeg love deg. Ikke noe "Hei" eller "Pøke?" her i gården.

Jeg har vel kanskje ikke likt mer enn 300, men jeg har sett 400 - 500 stykker.

Trykker next på alle som elsker trening, politikk, hester eller er oransje i ansiktet. Samt alle under 22.

Lenke til kommentar

Hva er spennende spørsmål?

Når man ikke kjenner personen så godt er det heller ikke like lett å snakke om noe begge synes er interessant.

På Tinder ser man sider man har likt på Facebook for eks, så er ikke så vanskelig. Slike spørsmål som "Hvordan går det?" og i den retningen er dritkjedelige. Svarer relativt sjelden på slike spørsmål.

Lenke til kommentar

På Tinder ser man sider man har likt på Facebook for eks, så er ikke så vanskelig. Slike spørsmål som "Hvordan går det?" og i den retningen er dritkjedelige. Svarer relativt sjelden på slike spørsmål.

Lik meg om du kommer over meg, og jeg skal gi deg interessante spørsmål, totalt urelatert til forumet, Vær-Sjur og slibrigheter.

Lenke til kommentar

Lik meg om du kommer over meg, og jeg skal gi deg interessante spørsmål, totalt urelatert til forumet, Vær-Sjur og slibrigheter.

Haha, will do!

Det er veldig mange som gir det et nytt forsøk, når de ikke får svar det første spørsmålet/spørsmålene de sender, både på sukker og tinder.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke bruker Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her? :p

Jeg trodde jeg var den eneste som ikke brukte Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her :O

Hmm, jeg klikker ikke liker på så mye på facebook. Men skal jo ikke så mye til for å stille mer spennende spørsmål enn "hvordan går det".Spørsmål som det fungerer ikke for gutter uansett.

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke bruker Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her? :p

Jeg bruker bare Instagram + Twitter. Har vel bare lastet opp ett bilde, og det var etter en gåtur da himmelen i Trondheim var nice. Sukker og Tinder har jeg ikke hørt om før det ble diskutert her inne... Facebook kuttet jeg ut, det er jo kun annonser og Vine-videoer der.

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

Aldri brukt Instagram, Snapchat og Tinder bruker jeg omtrent ikke. Får se om det blir slik at jeg deaktiverer brukeren min på Sukker etterhvert, om jeg har skutt gullfuglen eller ikke.

Haha. Høres ut som en god plan!

Jeg trodde jeg var den eneste som ikke brukte Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her :O

Lol.

Jeg bruker bare Instagram + Twitter. Har vel bare lastet opp ett bilde, og det var etter en gåtur da himmelen i Trondheim var nice. Sukker og Tinder har jeg ikke hørt om før det ble diskutert her inne... Facebook kuttet jeg ut, det er jo kun annonser og Vine-videoer der.

Har en facebook, men minimalt med venner :p

Lenke til kommentar

Nei, nå du spør feil person. Tydeligvis er klokken ett på kvelden "midt på svarteste natta", så jeg aner ikke. Sikkert en plass imellom klokken 21 og 23.

Ahhh, for meg er rimelig tid når enn det måtte være at jeg blir trøtt. :p

Er det noen som faktisk bruker det? :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...