Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva er spennende spørsmål? Når man ikke kjenner personen så godt er det heller ikke like lett å snakke om noe begge synes er interessant. Jada, er jo ikke lenge til Okeyda, en gang går vel bra. Er vel ikke helt uskyldig jeg heller.. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg har hacket Tinder. Hacken setter "likes" på alle, og sender ut obskøne meldinger av seg selv. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er bra det er natt til Lørdag, da er det på en måte helt greit at du ikke legger deg "i rimelig tid". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ingen av spørsmålene mine har vært standard, det kan jeg love deg. Ikke noe "Hei" eller "Pøke?" her i gården. Jeg har vel kanskje ikke likt mer enn 300, men jeg har sett 400 - 500 stykker. Trykker next på alle som elsker trening, politikk, hester eller er oransje i ansiktet. Samt alle under 22. Lenke til kommentar
Kalopsia Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skjønner aldri hvorfor jeg bruker tinder, sukker osv. Trykker jo aldri liker på noen. Unødvendig nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er bra det er natt til Lørdag, da er det på en måte helt greit at du ikke legger deg "i rimelig tid". Hva er "rimelig tid"? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva er spennende spørsmål? Når man ikke kjenner personen så godt er det heller ikke like lett å snakke om noe begge synes er interessant. På Tinder ser man sider man har likt på Facebook for eks, så er ikke så vanskelig. Slike spørsmål som "Hvordan går det?" og i den retningen er dritkjedelige. Svarer relativt sjelden på slike spørsmål. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er bra det er natt til Lørdag, da er det på en måte helt greit at du ikke legger deg "i rimelig tid". I know. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 På Tinder ser man sider man har likt på Facebook for eks, så er ikke så vanskelig. Slike spørsmål som "Hvordan går det?" og i den retningen er dritkjedelige. Svarer relativt sjelden på slike spørsmål. Lik meg om du kommer over meg, og jeg skal gi deg interessante spørsmål, totalt urelatert til forumet, Vær-Sjur og slibrigheter. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva er "rimelig tid"? Nei, nå du spør feil person. Tydeligvis er klokken ett på kvelden "midt på svarteste natta", så jeg aner ikke. Sikkert en plass imellom klokken 21 og 23. I know. The night holds no time, i helgene! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Lik meg om du kommer over meg, og jeg skal gi deg interessante spørsmål, totalt urelatert til forumet, Vær-Sjur og slibrigheter. Haha, will do! Det er veldig mange som gir det et nytt forsøk, når de ikke får svar det første spørsmålet/spørsmålene de sender, både på sukker og tinder. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er jeg den eneste som ikke bruker Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 The night holds no time, i helgene! I knooow, nok av tid til å se på Hitler rant parodies på youtube. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er jeg den eneste som ikke bruker Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her? Aldri brukt Instagram, Snapchat og Tinder bruker jeg omtrent ikke. Får se om det blir slik at jeg deaktiverer brukeren min på Sukker etterhvert, om jeg har skutt gullfuglen eller ikke. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er jeg den eneste som ikke bruker Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her? Jeg bruker Timber. Det er for mannlige tømmerhuggere. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Er jeg den eneste som ikke bruker Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her? Jeg trodde jeg var den eneste som ikke brukte Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her :O På Tinder ser man sider man har likt på Facebook for eks, så er ikke så vanskelig. Slike spørsmål som "Hvordan går det?" og i den retningen er dritkjedelige. Svarer relativt sjelden på slike spørsmål. Hmm, jeg klikker ikke liker på så mye på facebook. Men skal jo ikke så mye til for å stille mer spennende spørsmål enn "hvordan går det".Spørsmål som det fungerer ikke for gutter uansett. Endret 16. november 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Er jeg den eneste som ikke bruker Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her? Jeg bruker bare Instagram + Twitter. Har vel bare lastet opp ett bilde, og det var etter en gåtur da himmelen i Trondheim var nice. Sukker og Tinder har jeg ikke hørt om før det ble diskutert her inne... Facebook kuttet jeg ut, det er jo kun annonser og Vine-videoer der. Endret 16. november 2013 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Sukker og Tinder har jeg ikke hørt om før det ble diskutert her inne... Du har dame, så hadde vært litt rart om du hadde brukt det. Med mindre dere hadde hatt et åpent forhold. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Aldri brukt Instagram, Snapchat og Tinder bruker jeg omtrent ikke. Får se om det blir slik at jeg deaktiverer brukeren min på Sukker etterhvert, om jeg har skutt gullfuglen eller ikke. Haha. Høres ut som en god plan! Jeg trodde jeg var den eneste som ikke brukte Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her :O Lol. Jeg bruker bare Instagram + Twitter. Har vel bare lastet opp ett bilde, og det var etter en gåtur da himmelen i Trondheim var nice. Sukker og Tinder har jeg ikke hørt om før det ble diskutert her inne... Facebook kuttet jeg ut, det er jo kun annonser og Vine-videoer der. Har en facebook, men minimalt med venner Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nei, nå du spør feil person. Tydeligvis er klokken ett på kvelden "midt på svarteste natta", så jeg aner ikke. Sikkert en plass imellom klokken 21 og 23. Ahhh, for meg er rimelig tid når enn det måtte være at jeg blir trøtt. Er jeg den eneste som ikke bruker Sukker, Tinder, Snapchat eller Instagram her? Er det noen som faktisk bruker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg