Heddy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skal ha pinnekjøtt i morgen. Livet er så fantastisk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Skal ha pinnekjøtt i morgen. Livet er så fantastisk. Åh, heldige. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er ikke lov med juleting før desember. Jeg blir så sint Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg venter alltid med julebrus og adventspynt, men maten er så god at man må få ta en liten tjuvstart! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er ikke lov i det hele tatt. Desember er tidlig nok. Det blir ikke noe spesielt med julemat på julaften om man allerede har hatt det mange ganger før på høsten/vintern Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hvis man ser denne videoen uten lyd først, og så skrur på lyden etterpå, så blir man ganske overrasket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Åh, heldige. Jeg fant deg igjen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er ikke lov i det hele tatt. Desember er tidlig nok. Det blir ikke noe spesielt med julemat på julaften om man allerede har hatt det mange ganger før på høsten/vintern1 gang i november er ikke mange ganger da Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg fant deg igjen. Må vel være Tinder? Fant ut at jeg skulle sjekke ut om det er så bra som alle på forumet sier, ettersom jeg fortsatt ikke har lagt alle kortene mine på han nye fyren enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Må vel være Tinder? Fant ut at jeg skulle sjekke ut om det er så bra som alle på forumet sier, ettersom jeg fortsatt ikke har lagt alle kortene mine på han nye fyren enda. Jepp, du var den første recommendation-en jeg fikk opp. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jepp, du var den første recommendation-en jeg fikk opp. Faktisk! Har såvidt brukt Tinder enda, men har funnet ut at det er fin plass å finne hunks. Har bare ikke giddet å hatt en ordentlig samtale med noen av dem enda, haha. Nysgjerrig på om han jeg har på g, har alt jeg vil ha. Sålangt, så bra! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 1 gang i november er ikke mange ganger da Lover du å ikke spise mer før julaften da? Lenke til kommentar
Kalopsia Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Tror jeg nettopp kom over ei cakenommy på sukker.no faktisk Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Lover du å ikke spise mer før julaften da? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Tror jeg nettopp kom over ei cakenommy på sukker.no faktisk Du er ikke den første fra forumet, flere som har funnet meg der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Faktisk! Har såvidt brukt Tinder enda, men har funnet ut at det er fin plass å finne hunks. Har bare ikke giddet å hatt en ordentlig samtale med noen av dem enda, haha. Nysgjerrig på om han jeg har på g, har alt jeg vil ha. Sålangt, så bra! Ja, følte det var litt av et sammentreff. Jeg har likt 400 - 500 kvinner mellom 23 og 55+ år i en radius på 100 miles fra meg (de fleste likevel i Trondhjem, siden appen tror jeg er på Byåsen), og har fått to matcher, begge svært alternative og som ikke har vært spesielt interessert i å snakke. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Lover du å ikke spise mer før julaften da? Jada, er jo ikke lenge til Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ja, følte det var litt av et sammentreff. Jeg har likt 400 - 500 kvinner mellom 23 og 55+ år i en radius på 100 miles fra meg (de fleste likevel i Trondhjem, siden appen tror jeg er på Byåsen), og har fått to matcher, begge svært alternative og som ikke har vært spesielt interessert i å snakke. 400-500? Damn. Jeg har likt ca. 10-15 profiler, trykker nei på de fleste. Jeg kan være interessert i å prate, men det er ikke noe vits om det er slikt standard kjedelige spørsmål. Blir bare kjedelig, og gidder ikke å holde samtalen gående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg