Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jepp, du var den første recommendation-en jeg fikk opp. :wee:

Faktisk!

 

Har såvidt brukt Tinder enda, men har funnet ut at det er fin plass å finne hunks. Har bare ikke giddet å hatt en ordentlig samtale med noen av dem enda, haha. Nysgjerrig på om han jeg har på g, har alt jeg vil ha. Sålangt, så bra!

Lenke til kommentar

Faktisk!

 

Har såvidt brukt Tinder enda, men har funnet ut at det er fin plass å finne hunks. Har bare ikke giddet å hatt en ordentlig samtale med noen av dem enda, haha. Nysgjerrig på om han jeg har på g, har alt jeg vil ha. Sålangt, så bra!

 

Ja, følte det var litt av et sammentreff.

 

Jeg har likt 400 - 500 kvinner mellom 23 og 55+ år i en radius på 100 miles fra meg (de fleste likevel i Trondhjem, siden appen tror jeg er på Byåsen), og har fått to matcher, begge svært alternative og som ikke har vært spesielt interessert i å snakke.

Lenke til kommentar

 

Ja, følte det var litt av et sammentreff.

 

Jeg har likt 400 - 500 kvinner mellom 23 og 55+ år i en radius på 100 miles fra meg (de fleste likevel i Trondhjem, siden appen tror jeg er på Byåsen), og har fått to matcher, begge svært alternative og som ikke har vært spesielt interessert i å snakke.

400-500? Damn. Jeg har likt ca. 10-15 profiler, trykker nei på de fleste.

 

Jeg kan være interessert i å prate, men det er ikke noe vits om det er slikt standard kjedelige spørsmål. Blir bare kjedelig, og gidder ikke å holde samtalen gående.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...