n4w Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hva hadde du sagt om jeg var pappa'n din? DØ OG BRENN OG DØ! ORKER IKKE TULL. Vill jeg sagt. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Revelation! Er det da best med mye eller lite/ingen ørevoks? Jeg er awesome, det er best med ingen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hvorfor...nei...euhm. How? Hakka chili, vaska hendene, når jeg tidlig neste morgen bestemte meg for å sove noen timer før skolestart, hadde jeg en hyrdestund med meg selv, og jeg hadde visstnok rester av chilien på hendene enda, selv etter en dusj. Svei infernalsk. Hva slags HEIT lidenskap er dette? Lidenskap er det ikke, mer det at jeg aldri husker å hakke chili med hansker. Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) http://www.friluftsliv.no/images/pdf/snsmelting.pdf og nå en link uten mening og tanke . Endret 16. november 2013 av Ultra Verba Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Mektig, dine ord som snø på en varm jord. For n4w Jeg er jo litt av ett beist da. Rawr. Hakka chili, vaska hendene, når jeg tidlig neste morgen bestemte meg for å sove noen timer før skolestart, hadde jeg en hyrdestund med meg selv, og jeg hadde visstnok rester av chilien på hendene enda, selv etter en dusj. Svei infernalsk. Lidenskap er det ikke, mer det at jeg aldri husker å hakke chili med hansker. http://no.thefreedictionary.com/hyrdestund For alle små barn. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hakka chili, vaska hendene, når jeg tidlig neste morgen bestemte meg for å sove noen timer før skolestart, hadde jeg en hyrdestund med meg selv, og jeg hadde visstnok rester av chilien på hendene enda, selv etter en dusj. Svei infernalsk. Lidenskap er det ikke, mer det at jeg aldri husker å hakke chili med hansker. Man tager hva man haver... https://www.cupido.no/node/257757 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hun er ikke en helt vanlig lege. Hva slags kompetanse har du? Kan du fikse ørevoksproduksjonen min? Jeg har blant annet kommet med en hypotese om ørevoks som ble tatt godt imot. Og jeg visste fra før av at ørevoks er der for å holde insekter ute. Jeg er ganske kompetansebevisst og kan med sikkerhet si at problemene du får pga dårlig ørevoksproduksjon ikke vil plage deg mer etter dette. Min ørevoksproduksjon er over gjennomsnittlig aktiv, og du skal med glede få litt av meg. Til en fornuftig pris selvfølgelig. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 og nå en link uten mening og tanke tanke. ?! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hakka chili, vaska hendene, når jeg tidlig neste morgen bestemte meg for å sove noen timer før skolestart, hadde jeg en hyrdestund med meg selv, og jeg hadde visstnok rester av chilien på hendene enda, selv etter en dusj. Svei infernalsk. Merkelig at hyrdestunden ikke lindret sviingen da. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei. Jeg heter Fasit, har 27 unger og har jobbet hele livet på en knappefabrikk! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Revelation! Er det da best med mye eller lite/ingen ørevoks? Kroppen skyver fra seg kroppsmasse og kroppsvæske som er i overskudd. Mye ørevoks finner du hos de mer begavede av oss i befolkningen. Lite til ingen ørevoks tilsier i det fleste tilfeller at vedkommende ikke har så mye å bidra med. Men vi er alle verdifulle I Guds øyne. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei. Jeg heter Fasit, har 27 unger og har jobbet hele livet på en knappefabrikk! Tell me all about your day. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Smerten kom i starten, og da hadde jeg alle andre tanker i huet enn å fortsette kosen. Doh! Det var alt jeg hadde. Har du høyrt om dei to epla som skulle på byen? Dei kom ikkje inn for i døra sto det ein eplenektar. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 De eplene har jeg hørt om mange mange ganger. Litt lei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Det er min favoritt innen tørre vitser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Første gang jeg hørte den var jeg våken på andre døgnet og satt i en campingstol rimelig dritings og overtrett med beina i det oppblåsbare bassenget hvor vi hadde ølboksene og masse isbiter (for å holde meg våken). Fikk latterkrampe og lo så jeg fikk pusteproblemer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Smerten kom i starten, og da hadde jeg alle andre tanker i huet enn å fortsette kosen. Har du høyrt om dei to epla som skulle på byen? Dei kom ikkje inn for i døra sto det ein eplenektar. No pain, no gain! Å, nei de har jeg ikke hørt om. Venligst fortell meg om dem, hva gjorde de når eplenektaren ikke slapp dem inn? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Håh! De var nok ikke så eplekjekke da lenger. Livet deres gikk i tusen eplebåter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg