Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok ok ok JEG BLIR GAAAAAAAAAAAL! Et eller annet sted, så hører jeg en lav lav midilignende melodi som spilles, jeg aner ikke hva sangen heter men det er en noen år gammel sang som gnager seg inn i hjernebarken - refrengmelodien går igjen og igjen....

Og den høres så utrolig lavt! Bare såvidt jeg hører den..og jeg finner ikke ut hvor den kommer fra! :S

Lenke til kommentar
En lang kjøretur, men synet foran meg gjør det alt verdt det. Klar himmel, like under null, nypreparerte løyper, lite folk i heisene, ah, dette vil bli en herl...

STRØMBRUDD, HÆ? VEL, FAEN TA DEG OGSÅ, DIN JÆVLA JESUSKUK!

Hei, vi fikk i alle fall en stusselig pizza!

Lenke til kommentar
Skal si at det var faen meg så vidt jeg ikke klinte til han tilbake. Fy faen så sint jeg ble..åh..og den behandlinga av kona..fyyyyy faen.

Kommunen skulle ha vært anmeldt for å putte de på samme rom i utgangspunktet.

De har vel ikke råd å gi folk enkeltrom, så da er det vel kjekt å stue et ektepar sammen. Er jo bare å la fyren ha på "finhvitskjorta" og sette ham foran tv-en hvis han ikke kan oppføre seg.

Er nok ikke så enkelt mann..da har du gått litt glipp av hva eldreomsorgen dreier seg om.
B-real; Har de lov å klappe til personalet på det viset? Og å behandle kona slik, med vitner? Det må jo få konsekvenser. oO

Det er ikke første gangen han gjør det.

Det som er helt...jah, det er det at vedkommende har vært på bygget før og de vet akkurat hvordan han er og hva han har utsatt kona for og barna sine for den delen også.

De har vært klar over problemet hele veien. Hjemmetjenesten har vært jaget ut ifra huset når de bodde der med kniv og politiet har vært der osv osv...

Så kommer hun ca 1mnd før han og er helt totaaaaaaaaaalt nervevrak og er helt på bærtur men begynte faktisk å bli rimelig bra etter at det hadde gått en mnd..men så kommer han og blir også lagt inn og så flytter de de sammen! HALLO??? Greit at det er dårlig med plasser rundt om i distriktet og mange venter i kø men når de VET at vedkommende er en person som er aggresiv mot kona..

Hun får ikke sitte inne på stua, hun skal være på rommet sammen med han. Kommer det mannfolk inn med henne f.eks hvis hun har vært på stua så klikker han helt og beskylder henne for å ha pult rundt og har vært utro, de skal skilles,han skal flytte fra henne og så videre. Manipulere henne så jæææææææææææææææææævlig.

Jeg syns så synd på henne, for ingen av de pårørende tør å ta kampen for hennes rettigheter de er livredd fyren. En av barna kom innom en dag og skulle levere noen klær til henne og spurte hvordan humør faren var i og jeg sa at han hadde slamret litt med døra og var litt gretten og det var som traumene bare slo fyren ned og han rygget bakover som om det jeg sa skremte driten av han..

Det er så en har vurdert om en skal prate med noen om en kunne anmelde kommunen for...overgrep. Men det er vel ingen nytte...de skal heldigvis skilles fra hverandre, hun skal heldigvis bort på en annen plass her i kommunen. Nei..hun har jo vært igjennom så mye fra før..noen mnd til med en psykopat klarer hun vel sikkert :roll:

Ok ok ok JEG BLIR GAAAAAAAAAAAL! Et eller annet sted, så hører jeg en lav lav midilignende melodi som spilles, jeg aner ikke hva sangen heter men det er en noen år gammel sang som gnager seg inn i hjernebarken - refrengmelodien går igjen og igjen....

Og den høres så utrolig lavt! Bare såvidt jeg hører den..og jeg finner ikke ut hvor den kommer fra! :S

Syng den for oss så kanskje noen kan hjelpe :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg er en dårlig nerd. DÅRLIG. Jaok, jeg er ikke nerd, men altså. Jeg har ikke engang tomme CD-plater liggende å slenge. Noe er galt med meg.

Kan man ha Win98 designet i Vista, Kexxy? Om ikke burde du skamme deg for å laste ned det der. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...