Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg fortelle dere en liten historie om hvordan jeg temmet naboer av som gikk på NTH, Nå NTNU. Jeg ble særdeles plaget med mye trafikk i gangen utenfor leligheten jeg leide den gangen når det kommer til fest og fyll. Norges 116.th beste innerfor ingeniør studiet hadde så mange fester på andre siden av gangen til enhver dag av uken at det gikk meg på nervene. Ytterdøren til 4 mannsboligen ble så hardt slengt lukket til alle tider av døgnet at jeg ble fysisk/psykisk syk av det.

Å kontakte huseier virket ganske meningsløst pga den ovenifra og nedover holdningen han hadde til sine leieboere. Så hvordan skremme feststemte 20 åringer fra å lage så mye bråk i boligen.

Løsningen min var å sette noen store pappkasser i gangen en lørdagskveld og tømme diesel over de samt legge ut fyrstikkesker på hver enkelt kartong.

Dette tok knekken på festinga i naboleligheten i laang tid. Jeg fjernet pappen og fyrstikkene lenge før de våknet dagen derpå. Kun diesellukta hang i gangen. Etter denne hendelsen ble det fredfyllt i flere måneder før de flyttet ut.

Jeg ønsker egentlig mennsker alt godt, men av og til må du bare sette frykt i de!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...