Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men du leder ganske klart, Kibs. Man leder ikke noe. >.< Man er livløs. HAHA! *peke og le* Jeg er ihvertfall ikke på topp 10 engang Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 72 innlegg bare :< men starta å poste idag da (: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Beklager å si det, men sånt er så utrolig idiotisk. Det handler ikke om å ha flest poster. Man kan poste så mye man bare vil, men det er status å faktisk komme med noe fornuftig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva med å diskutere noe saklig? Jeg skal uansett legge meg nå, så dere kan bare glemme å spamme. Natta til alle. Og lykke til, Snorre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke bedre å oppfordre til diskusjon enn å slenge ut innlegg annenhvert sekund? Ikke personlig ment mot noen her. Bare et lite spørsmål. Hva ønsker egentlig dere forskjellige brukere å få ut av tråden? Interessant å vite.. Vil ha en pratetråd der folk kan egentlig bare... prate om løst og fast. Sånn f.eks meg nå i kveld "Yay, fikk ny skjerm" Litt dårlig eksempel men, ihvertfall dagligdagse ting man kan slenge ut her. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Beklager å si det, men sånt er så utrolig idiotisk. Det handler ikke om å ha flest poster. Man kan poste så mye man bare vil, men det er status å faktisk komme med noe fornuftig. Du har rett. Men så er det alltid noen som ikke har interesse av å diskutere noe fornuftig. Og så blir det mange samtaler oppå hverandre og masse stress. :S Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi diskuterer aldri noe fornuftig og det vet dere --, natta kibs <3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Beklager å si det, men sånt er så utrolig idiotisk. Det handler ikke om å ha flest poster. Man kan poste så mye man bare vil, men det er status å faktisk komme med noe fornuftig. Og her har vi et godt eksempel på en smart jente. Statusen kommer ikke av å ha mange innlegg. Statusen kommer av å faktisk komme med noe fornuftig andre har glede av. Så er det selvsagt høyst individuelt hva folk har glede av. Men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dessuten har vi jo hele resten av forumet til å være saklige og seriøse Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke bedre å oppfordre til diskusjon enn å slenge ut innlegg annenhvert sekund? Ikke personlig ment mot noen her. Bare et lite spørsmål. Hva ønsker egentlig dere forskjellige brukere å få ut av tråden? Interessant å vite.. Diskusjonene med JoachimR midt på svarteste natten, det var saker det. Det har så smått vært hint av diskusjoner her (var en fin en den første natten, mener jeg å huske), men slikt drukner fort i annet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, you sukkas! Jeg har over 5.2k innlegg! I pawn j00 all. Nei men sånn seriøst. Ingen bryr seg om innlegg... Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mhm, det er sant (: men er gøy å ligge høyt da x) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke bedre å oppfordre til diskusjon enn å slenge ut innlegg annenhvert sekund? Ikke personlig ment mot noen her. Bare et lite spørsmål. Hva ønsker egentlig dere forskjellige brukere å få ut av tråden? Interessant å vite.. Diskusjonene med JoachimR midt på svarteste natten, det var saker det. Det har så smått vært hint av diskusjoner her (var en fin en den første natten, mener jeg å huske), men slikt drukner fort i annet. Om hva da? Deg og JoachimR mener jeg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Og her har vi et godt eksempel på en smart jente. Statusen kommer ikke av å ha mange innlegg. Statusen kommer av å faktisk komme med noe fornuftig andre har glede av. Så er det selvsagt høyst individuelt hva folk har glede av. Men det er en annen diskusjon. Nettopp. Endret 9. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi diskuterer aldri noe fornuftig og det vet dere --, natta kibs <3 Men vi kan, og vi burde. Dumt at alle legger seg da. Har en følelse av at jeg blir igjen til slutt..helt alene. Kan jo selvfølgelig sette på en film eller noe. Men har sett alle =/ . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dumt at alle legger seg da. Har en følelse av at jeg blir igjen til slutt..helt alene. Kan jo selvfølgelig sette på en film eller noe. Men har sett alle =/ . Det er jo skole i morgen for oss som ikke er syke. Ellers skulle jeg gjerne holdt deg med selskap. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg er absolutt for at man skal kunne diskutere hverdagslige ting i denne tråden. For ikke å snakke om å kunne diskutere løst og fast. Men så var det dette med å diskutere "ingenting". Altså innelgg som egentlig ikke inneholder noe. Innholdsløs tekst med andre ord. Her gjelder det å finne en grense. Ellers synes jeg man også bør ha relativt stort rom for diskusjoner rundt forskjllig temaer. Selv om temaet kan diskuteres i en mer egnet kategori. Endret 9. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan sitte oppe med deg Kitty (: vant til det Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg blir ihvertfall her en stund tenker jeg. Ikke trøtt i det hele tattO.o Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men vi kan, og vi burde. Dumt at alle legger seg da. Har en følelse av at jeg blir igjen til slutt..helt alene. Kan jo selvfølgelig sette på en film eller noe. Men har sett alle =/ . Neida, vi kan ha en saklig og seriøs diskusjon Jeg savner gullpapiret på melkesjokoladen, hva mener du om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg