Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bundy, heldige du som faktisk klarer å wanke.

Vet ikke hvorfor jeg innrømmer det her, må være litt fubar i mangel av mine daglige wanker.

Sterkt frustrerende, hakke wanka på ei uke : <

Jeg bare klarer det ikke, går rundt med kronisk boner, men når jeg prøver å leke med meg selv, *poof* limp dick : <

Lenke til kommentar

Denne tråden ble åpnet, tja. Rundt 22:00 i går, i løpet av den tiden har det kommer 6 sider hos meg. Greit det... Tenkte først kun "Oi, denne tråden var aktiv", men så kom jeg på at jeg har 100 innlegg per side og 6 sider grenser derfor heller over til det latterlige :wee: 550 innlegg på 8 timer... Like over 1 innlegg i minuttet om natten... Vel hva skal en si? :p

Men jeg tittet på mange kommentarer i starten av denne tråden som ønsket denne tråden velkommen som den nye SO. Husk at dette ikke er SO, ei heller en oppfølger. Dette er "Forumkafeen". ;)

-----------------------

Gah...

To-do liste:

1. Skrive to artikler i Prosjekt til Fordypning som vi i teorien har hatt 4, 5, 6, 7, æsj mistet tellingen. Rundt 6-7 uker.

2. Gjøre en god jobb med websiden vi skal lage MK denne uken, om det så skal jobbes hjemme.

3. Forberede norskfremføring

4. Gi mer kritikk på hardware.no sine nye design

5. Jobbe med samfunnsfagoppgave

3.

Lenke til kommentar
Bundy, heldige du som faktisk klarer å wanke.

Vet ikke hvorfor jeg innrømmer det her, må være litt fubar i mangel av mine daglige wanker.

Sterkt frustrerende, hakke wanka på ei uke : <

Jeg bare klarer det ikke, går rundt med kronisk boner, men når jeg prøver å leke med meg selv, *poof* limp dick : <

Haha, jeg kan få orgasme 10 ganger uten å få limpdick.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...