Pettersenper Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Når tannlegen borrer hele veien gjennom tannen for å ødelegge nervene, og bruker 1,5 time på det, glemmer man at man har bedøvelse Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Pft, bare å fikse tenna sine selv. Finn en dremel, noe tec-7 og et speil. så er du good to go Hvis du tar tec-7 i kjeften skal jeg innrømme at du er en tøffing. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Sist gang jeg var hos tannlegen, spurte jeg om de ikke bare kunne trekke ut alle tennene, da det er så mye styr å vedlikeholde de. Da ble tannlegen min sint.. Jeg bruker en del tid på hverdagslig tannpleie, og har derfor en ganske grei perlerad.. Og tannlegen min mente at det var så absolutt ingenting å spøke med. Det høres litt deilig ut med gebis, eller? Sikkert ganske vondt å trekke alle tennene, men en kunne jo ligget i narkose? Gebiss er et helvete ifg. de som har det. Samt at du vil virkelig ikke ha det før du trenger det. Det er ikke som i gamle dager at det var stas å ha gebiss når du gifta deg sånn at du slapp å kjøpe et for de få pengene du hadde til rådighet etter at du ble gift. I disse dager er det kjipt å ha gebiss. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvis jeg var tannlaus ville jeg heller gått uten tenner. Drukket suppe. Sett ut som en moonshiner. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hvis jeg var tannlaus ville jeg heller gått uten tenner. Drukket suppe. Sett ut som en moonshiner. Eller drukket moonshine. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Eller drukket moonshine. Ja, er det godt? Jeg søkte på "moonshine" på vinmonopolet.no, men ingen treff kom opp. Tror ikke det er akkurat det samme som "hjemmebrent", det er vel mer "medisinsk", i alle fall i disse dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Moonshine er nøyaktig det samme som hjemmebrent. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Ja, men ikke som norsk hjemmebrent. Det er lagt på korn eller mais, og destillert ganske enkelt (somregel max 50%) slik at smak følger med. Norsk heimert er nå somregel bare på sukker, og destillert som vodka, så høy prosent som mulig, så smakløs som mulig. Gjøres det ordentlig så blir det blandet ned og filtrert et par ganger eller destillert på nytt. Endret 14. november 2013 av multisync Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Moonshine er nøyaktig det samme som hjemmebrent. Du tar feil. Moonshine ligner på whisky. Norsk hjemmebrent er mye mer "medisinsk". Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Du tar feil. Moonshine ligner på whisky. Norsk hjemmebrent er mye mer "medisinsk".Søt du er. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 "medisinsk" høres ut som ordene fra en ordenltig alkis Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Søt du er. Mest aktiv i: World of Warcraft (6 140 innlegg ) ... 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Søt du er. Det er ikke du. "medisinsk" høres ut som ordene fra en ordenltig alkis Godt mulig. Det er et godt ord tho. "Legesprit" skal visst ikke smake noe som helst. Mest aktiv i: World of Warcraft (6 140 innlegg ) ... Hihi. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har boret uten bedøvelse, gikk greit det. Var verre når hun jekket opp en visdoms tann. Da fikk jeg bedøvelse. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Jeg har boret uten bedøvelse, gikk greit det. Var verre når hun jekket opp en visdoms tann. Da fikk jeg bedøvelse. Min gamle tannlege, han fiklet litt rundt inne i munnen startsmessig. Plutselig bare røsket han ut en hel visdomstann. Er det rart jeg sier han er ond. Jeg ante bare fred og ingen fare. Han er gal. Endret 14. november 2013 av MacMagnus Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det hørtes ikke normalt ut O.o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Bedøvelsen gikk ut under en rotfylling for meg. Kunne kjenne han rote nedi tannkjøttet. Det var ... en spesiell opplevelse. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har vært heldig med tannleger. Var jævlig mye blod når de var ferdig med å børste tenna mine da. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har vært heldig med tannleger. Var jævlig mye blod når de var ferdig med å børste tenna mine da. Ja, hvis du først blir bitt av en ulv. Så kan den umulig bite særlig hardt ytterst på nebbet. Hvorfor har den sånt et langt nebb uansett, er det ikke bedre med et kort og kraftig et spør jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg