Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist gang jeg var hos tannlegen, spurte jeg om de ikke bare kunne trekke ut alle tennene, da det er så mye styr å vedlikeholde de. Da ble tannlegen min sint.. Jeg bruker en del tid på hverdagslig tannpleie, og har derfor en ganske grei perlerad.. Og tannlegen min mente at det var så absolutt ingenting å spøke med.

Det høres litt deilig ut med gebis, eller? Sikkert ganske vondt å trekke alle tennene, men en kunne jo ligget i narkose?

Gebiss er et helvete ifg. de som har det. Samt at du vil virkelig ikke ha det før du trenger det. Det er ikke som i gamle dager at det var stas å ha gebiss når du gifta deg sånn at du slapp å kjøpe et for de få pengene du hadde til rådighet etter at du ble gift. I disse dager er det kjipt å ha gebiss.

Lenke til kommentar

Ja, men ikke som norsk hjemmebrent.

Det er lagt på korn eller mais, og destillert ganske enkelt (somregel max 50%) slik at smak følger med.

Norsk heimert er nå somregel bare på sukker, og destillert som vodka, så høy prosent som mulig, så smakløs som mulig. Gjøres det ordentlig så blir det blandet ned og filtrert et par ganger eller destillert på nytt.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg har boret uten bedøvelse, gikk greit det. Var verre når hun jekket opp en visdoms tann. Da fikk jeg bedøvelse.

Min gamle tannlege, han fiklet litt rundt inne i munnen startsmessig. Plutselig bare røsket han ut en hel visdomstann. Er det rart jeg sier han er ond. Jeg ante bare fred og ingen fare. Han er gal.

Endret av MacMagnus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...