Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Kommer an på hva du gjør i de Åh, fortell fortell! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Åh, fortell fortell! Blodprøver er bedre enn tannboring Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Blodprøver er bedre enn tannboring Oh, god, no... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hm... borring... Jeg ser at jeg må få gjort noe med seksuallivet mitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Må gå til skolen uansett, og er sikkert regn ute. Urgh. Usj. Oh, god, no... Jeg tar heller blodprøver enn å dra enda en tur til tannlegen. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Oh, god, no... Blodprøver er jo bare stas. jeg syns det er gøy O.o Usj. Jeg tar heller blodprøver enn å dra enda en tur til tannlegen. Agreed, selv om jeg ikke er redd for tannlegen så er det ikke moro. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg er ikke redd for tannlegen, men én tannlege, han er ond. Jeg har mareritt. Jeg tuller ikke. Han jeg har nå er det en fornøyelse å gå til da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har tannlegeskrekk, selv etter at jeg var 15 turer innom en i fjor, alltid beroliget på sobril og diverse andre piller, samt sigaretter opp og i mente. Å dra til tannlegen er det verste jeg vet. Samtidig hater jeg intenst å ta blodprøver, men jeg tar likevel blodprøver enn å dra til tannlegen igjen. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Blodprøver er bare koselig! Tannlege derimot. Tannlegen tar bilde og kilker litt i munnen, og så går hun vekk i ti min. Etterlater meg alene for å få fantasien min i gang. Kanskje en rotfylling eller to som må til idag? Psykisk tortur. Og så kommer hun, stikker store nåler? Fast i tannkjøttet, før det grusomste qv det grusomme kommer Tannlegen sier "snart ferdig", men jeg vet at det bare er løgn. Jeg skal til tannlegen i morgen :| Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Pingler, hele gjengen. Dere har ikke levd før dere borrer uten bedøvelse. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Boret uten sist. Men det kommer jo litt an på hvor man skal bore... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Pft, bare å fikse tenna sine selv. Finn en dremel, noe tec-7 og et speil. så er du good to go Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg trenger ikke tenner. Jeg sluker maten min hel. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Boret uten sist. Men det kommer jo litt an på hvor man skal bore... Bak den ene fortanna, ising deluxe kan man vel si. Endret 14. november 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Pingler, hele gjengen. Dere har ikke levd før dere borrer uten bedøvelse. Aldri trengt å borre tann heldigvis. Men måtte borre inn i tannkjøttet en gang for å komme inn til en tann som ikke skulle være der. Med bedøvelse selvfølgelig. Kjente ikke en dritt, men så at det spruta en del blod Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Har både borret og trukket tann uten bedøvelse. Ganske kjipe greier. Endret 14. november 2013 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det verste er lukta av svidd tann. Jeg gagger alltid når jeg kjenner lukta, og det er alltid mens tannlegen min borrer, så jeg kan liksom ikke brekke meg heller. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Jeg trenger ikke tenner. Jeg sluker maten min hel. Sist gang jeg var hos tannlegen, spurte jeg om de ikke bare kunne trekke ut alle tennene, da det er så mye styr å vedlikeholde de. Da ble tannlegen min sint.. Jeg bruker en del tid på hverdagslig tannpleie, og har derfor en ganske grei perlerad.. Og tannlegen min mente at det var så absolutt ingenting å spøke med. Det høres litt deilig ut med gebis, eller? Sikkert ganske vondt å trekke alle tennene, men en kunne jo ligget i narkose? Endret 14. november 2013 av Crumpler Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 "Hey Ya!" er så forbanna kul. Faen meg ti år siden, jo. Som tiden flyr. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 "Hey Ya!" er så forbanna kul. Faen meg ti år siden, jo. Som tiden flyr. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg