Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Kommer mer an på om det er frivillig, først og fremst Det også, men det kan skape usikkerhet både i forkant, under akten og i ettertid. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hahaha, nei Høres ut som enkelte her har prøvd mye trekanter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Virker som enkelte ikke har prøvd NOK trekanter. 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det finnes ikke noe som heter enkant. Det blir jo bare en prikk. Ikke tokant heller, men det blir jo i alle fall noe med utstrekning. Nå ble jeg trist. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Lars, er det en invitasjon? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Blir du ofte trist av prikker Mac? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Lars, er det en invitasjon?Ja, men ikke til deg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ey, whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Man kan ikke bare ha jenter i en trekant, det blir så kjedelig. What. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Blir du ofte trist av prikker Mac? Neida. Litt kjedelig bare. Men i det siste har jeg blitt så sår, av en eller annen grunn. Det er derfor jeg har vært så kverulerende. Men noe som er litt kjipt, er de blodprøvestolene. For man sitter jo langt oppe i luften, bakovervendt. Og de damene plasserer jo skrittet like ved hånden min. Det er jo såklart noe som går meg til å filosofere. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Nei, nå forsnakket jeg meg igjen. Det har noe med IQ å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Neida. Litt kjedelig bare. Men i det siste har jeg blitt så sår, av en eller annen grunn. Det er derfor jeg har vært så kverulerende. Men noe som er litt kjipt, er de blodprøvestolene. For man sitter jo langt oppe i luften, bakovervendt. Og de damene plasserer jo skrittet like ved hånden min. Det er jo såklart noe som går meg til å filosofere. Jeg har tatt mange blodprøver i løpet av livet, og på hvert eneste legesenter og sykehus jeg har vært, har det vært en vanlig, ukomfortabel pinnestol. Hvor har du egentlig vært og tatt disse prøvene? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg bør gå på butikken før jeg skal spille Pathfinder i hele kveld/natt, meeen så er det det å gå da... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg har tatt mange blodprøver i løpet av livet, og på hvert eneste legesenter og sykehus jeg har vært, har det vært en vanlig, ukomfortabel pinnestol. Hvor har du egentlig vært og tatt disse prøvene? Hos fastlegen. Det er en sånn stol de kan vippe tilbake. De har den fordi enkelte kan besvime, og det er tungt å legge besvimte pasienter med beina opp... så det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg bør gå på butikken før jeg skal spille Pathfinder i hele kveld/natt, meeen så er det det å gå da... Å gå noen steder er utelukket for min del. Er speilblankt og dårlig / ikke strødd her. :| Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 De har sånn full-on oldis tannlegestol der jeg tar blodprøver. Men jeg syns det er skøy. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Å gå noen steder er utelukket for min del. Er speilblankt og dårlig / ikke strødd her. :| Må gå til skolen uansett, og er sikkert regn ute. Urgh. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tannlegestoler er alt annet enn gøy. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Kjøre bil Tannlegestoler er alt annet enn gøy. Kommer an på hva du gjør i de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg