Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han her brukte selve kroppen da, brukte ikke hendene. Også opp og ned, da. Da klasket det. Tenk at jeg husker disse tingene.

Traumatisert.

Nattinatt, nå skal jeg kose med min beste venn, queen-size senga mi.

Husk å ta tran før dere legger dere.

Ikke løp med saks.

Lenke til kommentar

Sitter her og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre om jeg skulle være så uheldig og møte på en bjørn en dag jeg går tur i skogen. Meget interessante svar man finner på internett, må jeg si:

Hva gjør man hvis man møter på et stort dyr?

Jeg har god kunnskap om dette temaet.

Det eneste dyret som er truende til å angripe deg og gjøre alvorlig skade er en hunnbjørn med unger. Om du skulle være så uheldig og møte på disse rundt et tre så må du tenke kjapt. Trikset er å løpe mot, og forbi bjørnemoren. På veien snapper du med deg den minste ungen og tar den under armen som en amerikansk fotball. Dette er essensielt for da har du skapt en gisselsituasjon og hunnen vil være svært nølende med å angripe deg. Om det mot formodning skulle være en patrulje av bjørner i nærheten, tilsvarende en menneskelig SWAT-patrulje, kopatibel til å hurtig gå inn i situasjonen så har du to valg:

1) Kast ungen alt du kan i en retning og løp den andre veien.

2) Knekk hurtig nakken på den lille og vreng ut innholdet og tred hode dens på deg selv som en lue. Når bjørnene nærmer seg gå ned på alle fire og lag klynkelyder. Følg så etter bjørnemoren og lev under-cover som bjørn inntil dere møter folk du kan løpe av gårde til. Her må du være forberedt på drikke melk fra hunnbjørnens patter.

post-305391-0-60862500-1384379832_thumb.jpg

Endret av Nudelpus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter her og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre om jeg skulle være så uheldig og møte på en bjørn en dag jeg går tur i skogen. Meget interessante svar man finner på internett, må jeg si:

Det kommer ann på bjørnetypen. Den ene typen burde man spille død for å komme seg unna, den andre burde man klatre opp i et tre for å komme unna.

Så neste gang du møter på en bjørn kan det hende den ikke spiser deg om du gjetter riktig.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Sitter her og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre om jeg skulle være så uheldig og møte på en bjørn en dag jeg går tur i skogen. Meget interessante svar man finner på internett, må skulle være så uheldig og møte olor]1) Kast ungen alt du kan i en retning og løp den andre veien. 2) Knekk hurtig nakken på den lille og vreng ut jørnens patter.[/i]

attachicon.gifbihhj.jpg

Du kan ikke bli spist av bjørn nudle. Bjørn spiser blåbær ikke små rips! Kapysh!

.. hansa juleøl er ikke så verst, slett ikke verst. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...