Reconzile Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 L4r5 er alt for easy på å gi ut titler. synest det er interessant at du svarte på eit innlegg postet 19:35, kl. 19:09. Synsk? Uansett god morgen! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 20.09. Merkelig. Står 19:09 her. Internet explorer er noko crap xD Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Denne låta er nesten for fet. Og dette hører du på - frivillig - klokken 04:56? Du er gal. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Denne låta er nesten for fet. Den er ikke fet at all spør du meg. Likte dansen. ;p GLØGG! JAAA!!!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 synest det er interessant at du svarte på eit innlegg postet 19:35, kl. 19:09. Synsk? Uansett god morgen! Da må du ha stilt klokken feil, her står det 20:09. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Sa noen gløgg? *glugg, glugg, gløgg* Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Tenk så mye hat noen LP-plater og vinyler kan lage de må virkelig bety mye for noen. Selv nøyer jeg meg med å høre på musikk fra høyttalerne fra PC'n. Krever ikke stort mer, jeg. Sa noen gløgg? *glugg, glugg, gløgg* Usj, jeg liker bare gløgg hvis jeg har mer mandler og stæsj opp i enn selve væsken. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Sa noen gløgg? *glugg, glugg, gløgg* Gløgg med knuste mandler er elsk <3 Jeg liker ikke rosiner tho. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 inskrompa druer er jo digg da. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Gløgg? Jeg syns dere svikter alt deg gode juleølet man får på Vinmonopolet i disse tider. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Gløgg er mye bedre enn juleøl- og brus, imho. Ha i litt rom og noe opprevet veldig mørk kakao for smakens skyld. mMmm … Snadder! Tenk så mye hat noen LP-plater og vinyler kan lage de må virkelig bety mye for noen. Selv nøyer jeg meg med å høre på musikk fra høyttalerne fra PC'n. Krever ikke stort mer, jeg. Du Nudel, du Nudel … *sukke oppgitt* Endret 13. november 2013 av Datasmurf 3 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Gløgg er mye bedre enn juleøl- og brus, imho. Ha i litt rom og noe opprevet veldig mørk kakao for smakens skyld. mMmm … Snadder! Har du prøvd noen av håndtverksølla fra polet, da? Blir jo litt skeptisk når du trekker inn brus i samme vending. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Klart jeg har, dro inn julebrus utelukkende fordi vi her snakker om drikke man forbinder med julen. Med andre ord, gløgg, juleøl og julebrus. Jeg synes fortsatt gløgg er bedre enn noe overprisa gourmet-juleøl jeg har smakt, men det kommer selvfølgelig an på hvordan man lager gløggen. Herregud så ræva dette stedet har blitt etter at MacMagnus gikk helt Datasmurf her inne. Jeg tar meg nær av at du bruker meg som et skjellsord, hansegutt. Og Magnus, vær så snill, kutt ut det med at du prøver hardt å fremstå som en snobbete bedreviter. Vi har nok av dem, vi trenger ikke flere. 3 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Og Magnus, vær så snill, kutt ut det med at du prøver hardt å fremstå som en snobbete bedreviter. Vi har nok av dem, vi trenger ikke flere. Det ante jeg altså ikke at jeg prøvde på... Sier du dette på bakgrunn av at jeg liker vinyl, selv om jeg ikke har en eneste av dem, og at jeg drikker alkoholsterkt øl til hverdags? Jeg føler meg i alle fall ikke slik. Jeg er samfunnets bunnfall, det er det jeg er. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg tar meg nær av at du bruker meg som et skjellsord, hansegutt. Du vet at jeg er først i køen i Datasmurf fanclub. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg føler meg i alle fall ikke slik. Jeg er samfunnets bunnfall, det er det jeg er.Ingen er uenige med deg her. 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det ante jeg altså ikke at jeg prøvde på... Sier du dette på bakgrunn av at jeg liker vinyl, selv om jeg ikke har en eneste av dem, og at jeg drikker alkoholsterkt øl til hverdags? Jeg føler meg i alle fall ikke slik. Jeg er samfunnets bunnfall, det er det jeg er. Nei, dette har ingenting med at du liker vinyl (jeg elsker vinylplater og setter de over CD-er og lossy digitalfiler) eller at du drikker alkoholsterkt øl til hverdags, mer hvordan du fremstår når du skriver i DNFK. Du vet at jeg er først i køen i Datasmurf fanclub. Hvilken av dem? 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Javel da. Du har nok rett. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Sa noen gløgg? *glugg, glugg, gløgg* Gløgg er like ekkelt som det høres ut, hah. Men rømmegrøt er okej da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg