Melilot Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Slimda er sjokkert over mine grønnlysende dyr og at jeg vil spise noe nå. Furt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Slimda er sjokkert over mine grønnlysende dyr og at jeg vil spise noe nå. Furt.Jeg har snop i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg er sliten. Dere hadde rett i alt. Beklager bryderiet jeg har skapt. Jeg legger meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Haha. God natt Mac, ikke drøm for mye om LP-er. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Fjols. Sov godt du og, da, når det måtte falle deg inn å unne deg litt herlig søvn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Burde vel egentlig vært for 2 timer siden. Skal opp om 6. Gawd. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg er sliten. Dere hadde rett i alt. Beklager bryderiet jeg har skapt. Jeg legger meg. Stakar. Sove godt Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Burde vel egentlig vært for 2 timer siden. Skal opp om 6. Gawd. Haha! Du kommer til å trenge jævla mye espresso! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Haha! Du kommer til å trenge jævla mye espresso!Har aldri drukket kaffeprodukter, så nei. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nei nå er jeg så sjokkert at jeg må skjerme meg selv. Nei, natta. Jeg lover det. Jeg skal bare ligge og surfe på mobilen i senga før jeg sovner. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Med andre ord, den som lytter til LP bryr seg ikke om lydkvaliteten på lik linje med de som mekker rundt med lossless.Akkurat i det jeg trodde du ikke kunne bli mer ræva. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er det ikke brudd på forumregler å endre på sitater av andre brukere? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Men dette har absolutt ingenting med selve lydkvalitetsforskjellene mellom LP og CD, men heller med idiotene som sitter i studioet og ødelegger lydbildet. Min far har en del CD-er med et "perfekt" lydbilde, og det er en drøm å høre på. (F.eks; sjekk ut The Real Group med "Julen Er Her". Vakkert lydbilde.) Enig der. Hvordan kan lyden være mer detaljert men samtidig mindre korrekt/nøyaktig? Med mindre støyet fra LP-en bidrar til "detaljene"? Sjå på det som bilete og oppløysing. Et bilete kan ha ekstremt høg oppløysing, og er kjempeskarpt, men fargene er vrengte, så det ser kanskje litt rart ut(vinyl). Eit anna kan ha lågare oppløysing, men fargane er meir naturlige/korrekte(digital). Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Denne MFS minner meg skrekkelig om en annen formubruker jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Sjå på det som bilete og oppløysing. Et bilete kan ha ekstremt høg oppløysing, og er kjempeskarpt, men fargene er vrengte, så det ser kanskje litt rart ut(vinyl). Eit anna kan ha lågare oppløysing, men fargane er meir naturlige/korrekte(digital). Det kan jeg forstå, problemet er bare at innenfor CD-kvalitet og høyere, er oppløsningen så høy at du uansett ikke merker forskjell. Og som jeg nevnet i et tidligere innlegg (med link til et annet forum), snakket de om at en høykvalitets-LP, nesten ubrukt, ligger under en ordinær CD med tanke på "oppløsning". Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hvorfor selger de adventskalender allerede nå da? Er jo fullt mulig å kjøpe inn ting man trenger nå, men det skal ikke henges opp før 1. desember Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Bare for å avslutte LP-greiene: Her er en rimelig heftig gjennomgang av Analog VS Digital, med gode forklaringer og henvisninger til fakta. Ta en god gjennomgang av artikkelen, det er vel verdt det. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Bare for å avslutte LP-greiene: Her er en rimelig heftig gjennomgang av Analog VS Digital, med gode forklaringer og henvisninger til fakta. Ta en god gjennomgang av artikkelen, det er vel verdt det. Den der er jeg for treig til. Fåkke sove. Men slapp av, underståtter, jeg selvmedisineres med skummet melk. Håp er i sikte. Stakar. Sove godt Takk, du og. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Denne låta er nesten for fet. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Er jo fullt mulig å kjøpe inn ting man trenger nå, men det skal ikke henges opp før 1. desember GLØGG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg