Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja-a :D

Jøss. Skulle nesten kommet på besøk for å leke med hundene, men tror jeg har blitt allergisk mot hunder etter den forrige ble begravet.

Soon... Siden jeg er jente selv, så kan jeg bruke unnskyldninger som at jeg vil sammenligne puppe- og rumpestørrelse, og vips så har jeg nudes av alle jentene på forumet.

brilliant_cigar1.jpg

Ja, bjeffingen der er det ikke mye som kan slå. Skikkelig vaktbikkje.

Veldig gode familiehunder også. Kosete og alt sånt.
Lenke til kommentar

Jeg syns det tidligere. Men ikke nå. Så da skaffer jeg jo ikke hund, ikke verre enn det. :p

Enkelt og greit! Bra slutning.

Jøss. Skulle nesten kommet på besøk for å leke med hundene, men tror jeg har blitt allergisk mot hunder etter den forrige ble begravet.

Brodern er allergisk hvis han er lenge uten hund, men han bygger opp en immunitet etterhvert.

Lenke til kommentar

Enkelt og greit! Bra slutning.

Kan jo være jeg vil ha / at det passer bedre om noen år. Jeg syns det er mye hygge. Men det er jo en baby, og.

EDIT

Ja, hunden er jo en baby.

Dette kan ikke understrekes nok, at det var det jeg mente.

Endret av MacMagnus
Lenke til kommentar

Verden skriker etter nerder. Det er ikke lenger et skjellsord. Dere er søte og stabile.

Jeg bruker nerd som et positivt ord om meg selv. Men jeg er en ekte nerd, og det innebærer også litt nedsatte sosiale ferdigheter og selvtillit.

Hm. Må si meg enig med MacMagnus her. Jeg liker nerder, men da skal de være skikkelige nerder, ikke hipsternerder.

Ikke noe hipster-greier her, gitt. Holder meg til vitenskapen.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...