L4r5 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 http://www.kjendis.no/2013/11/12/kjendis/bloggere/kvinneguiden/netthets/kristina_andersen/30270174/ LOL. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg har Ekstra-abonnement på Hardware.no. Du kan også få det. Koster deg ikke mye i måneden og du kan betale i Bitcoins. Hvorfor skulle jeg gidde det? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Betaler du for Hardware.no-artikler, blir du en Ekstra. Var en flott hund å omgi seg med når jeg vokste opp. Hun dro pulken min om vinteren, og bærte sin egen sekk om sommeren når vi gikk på fjellturer. Var rett og slett en koselig bamsehund. Myk og varm om vinteren var hun også. Leonberger er en herlig rase, absolutt enig Prøv å sove med en dachs under dyna, det er varmepose men for en med støv på hjernen kan ikke en stor hårete hund bli passende Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Hvorfor skulle jeg gidde det?Fordi da kan du lese artikler uten å se reklame samtidig som du ikke snyter de for penger ved å bruke ad block. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 http://www.kjendis.no/2013/11/12/kjendis/bloggere/kvinneguiden/netthets/kristina_andersen/30270174/ LOL. Kort fortalt: Vræl, noen skriver stygt om meg på internett Ups, noen tok oss i å gi faen i bloggere. Ut med en unnskyldning! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Fordi da kan du lese artikler uten å se reklame samtidig som du ikke snyter de for penger ved å bruke ad block. Eh, alt jeg leser er Forumkaféen? Nesten da. Nei takk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Leonberger er en herlig rase, absolutt enig Prøv å sove med en dachs under dyna, det er varmepose men for en med støv på hjernen kan ikke en stor hårete hund bli passende For en med en arbeidstid som plutselig kan ta hele dagen, passer det dårlig med hund. Da må jeg ha en partner som kan ta hånd om sånt først... Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Flotte hunder da, selv om dachene er litt for små for min smak. Her har du hund vettu! De hundene der har så barskt bjeff, helt hinsides! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Eh, alt jeg leser er Forumkaféen? Nesten da. Nei takk!I tillegg får du æren av det kule banneret under avataren din. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Skulle jeg hatt hund hadde det blitt denne: I tillegg får du æren av det kule banneret under avataren din. Vil aller helst ha custom, altså. Ikke for å være vrang. Men det er min posisjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Vil aller helst ha custom, altså. Ikke for å være vrang. Men det er min posisjon.Nei, det er tydeligvis ikke det. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 For en med en arbeidstid som plutselig kan ta hele dagen, passer det dårlig med hund. Da må jeg ha en partner som kan ta hånd om sånt først... For en med en liten hundeskole funker det fiiint MacMagnus: Du er glad i å trimme med løping og gre hår? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 De hundene der har så barskt bjeff, helt hinsides!Hørte bikkja bjeffe når jeg gikk på barneskolen en kilometer unna. Savner den lyden skikkelig. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 MacMagnus: Du er glad i å trimme med løping og gre hår? Nei, men jeg er glad i å slippe å bære øl inn til hytta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 For en med en liten hundeskole funker det fiiint Har du en hundeskole? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Nei, men jeg er glad i å slippe å bære øl inn til hytta. Da kan du skaffe en hund med mindre aktivitetsbehov. Tror det kan være lurt x) Har du en hundeskole? Ja-a Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Da kan du skaffe en hund med mindre aktivitetsbehov. Tror det kan være lurt x) Jeg hadde hund tidligere. Men tror ikke jeg kommer til å få ny. Krever endel. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Du får ikke nudes av Nudel. Soon... Siden jeg er jente selv, så kan jeg bruke unnskyldninger som at jeg vil sammenligne puppe- og rumpestørrelse, og vips så har jeg nudes av alle jentene på forumet. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Hørte bikkja bjeffe når jeg gikk på barneskolen en kilometer unna. Savner den lyden skikkelig. Ja, bjeffingen der er det ikke mye som kan slå. Skikkelig vaktbikkje. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Soon... Siden jeg er jente selv, så kan jeg bruke unnskyldninger som at jeg vil sammenligne puppe- og rumpestørrelse, og vips så har jeg nudes av alle jentene på forumet. Det virker som du er en sånn person det lønner seg å kjenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg