Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh. Matrix 1 hadde noe magisk og vidunderlig med seg. Matrix 2 og 3 var bare voldsorgier uten noe særlig tilfredsstillende story.

Du blir nok ikke like hekta som meg på spill? Steam

Foretrekker hun som spilte i Bridget Jones Diary-greiene. Yummy.

 

Jeg blir ganske hekta gitt, men jeg har hunder som drar meg ut i virkeligheten ^^

 

Bridget Jones er også bra filmer ^^ Ler godt av de.

Lenke til kommentar

Kom, kom og kle deg ut med meg. Så kan vi spise pocky, drikke sake, danse til Ponponpon og slå ned siklende gutter og mannfolk om nødvendig. (tro meg, er mange "voksne" der)

 

Deal, men da skal jeg kle meg ut som Finn fra Adventure Time. Det vil minske risikoen for å bli nedglodd. Pocky er kembogodt. Jeg kjenner en asiater som spiser det hele tiden. Er det deg..?

Lenke til kommentar

Traumatiserende!

Hva er?

Jeg blir ganske hekta gitt, men jeg har hunder som drar meg ut i virkeligheten ^^

Ooh, hvilke hunder?

Savner litt gamlehunden min. Ei flott Leonberger-tispe. Hun måtte få sprøyta når hun passerte 10 år gammel.

Bridget Jones er også bra filmer ^^ Ler godt av de.

Må innrømme at jeg ikke har sett hele filmene, bare bruddstykker. Men hun som spiller der er... deiligt naturlig.
Lenke til kommentar

Hva er?

Ooh, hvilke hunder?

Savner litt gamlehunden min. Ei flott Leonberger-tispe. Hun måtte få sprøyta når hun passerte 10 år gammel.

Må innrømme at jeg ikke har sett hele filmene, bare bruddstykker. Men hun som spiller der er... deiligt naturlig.

 

Denne politikerdamen er traumatiserende.

 

Jeg har tre hunder, to langhåret dvergdachs og en lab/flat blanding :)

 

Hun er ganske awesome ja :D

Lenke til kommentar

Hvorfor er du "ekstra" i tillegg til moderator? Hva betyr "ekstra"? Syns du har graftset til deg litt vel mye spesialbehandling, for du har jo custom også. Det er 3 goder. Mens jeg, jeg har ingen.

Betaler du for Hardware.no-artikler, blir du en Ekstra.

jeg var også på den lenge, skal bare ha stor hund. Det er MYE hund i en dachs ^^

Var en flott hund å omgi seg med når jeg vokste opp. Hun dro pulken min om vinteren, og bærte sin egen sekk om sommeren når vi gikk på fjellturer. Var rett og slett en koselig bamsehund.

 

Myk og varm om vinteren var hun også.

Lenke til kommentar

Hvorfor er du "ekstra" i tillegg til moderator? Hva betyr "ekstra"? Syns du har graftset til deg litt vel mye spesialbehandling, for du har jo custom også. Det er 3 goder. Mens jeg, jeg har ingen.

Jeg har Ekstra-abonnement på Hardware.no. Du kan også få det. Koster deg ikke mye i måneden og du kan betale i Bitcoins.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...