Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Hva slags spørsmål er det. Alle er individer, alle liker forskjellige ting. Min BJ er spesiell, jeg stopper ved den.Det var et spørsmål grunnet nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Hvilket farge valgte han igjen? Rød? Ja er vel "oh why oh why didn't I take the blue pill". Ser du. Blue = bad. Jeg tror ikke det har noe med politikk å gjøre lille venn. Det var et spørsmål grunnet nysgjerrighet. Ah well, du har fått svar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Og Matrix er en flott film. Synd det aldri kom noen oppfølgere. Ah well, du har fått svar Absolutt! Må jo sjekke om du lever opp til forumtittelen din. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Og Matrix er en flott film. Synd det aldri kom noen oppfølgere. .....jeg håper det er en spøk. Det var et spørsmål grunnet nysgjerrighet. kanskje vi blir bedre kjent så skal du få skikkelig svar Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Syns Django er den beste filmen jeg. The Best. Angrer bittert på at jeg ikke så den på kino. Jeg hadde faen meg ledd meg ihjel. Pang! Pang! Litt bedre enn Bonanza. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Yes, me dirrrty. Tenkte litt på Tifa Lockhart fra FF eller en shekshey maid. Men tror jeg holder meg til skolepike i første omgang. Vold i form av spark og slag løser ingenting. Her, ta AG3'en min. Ikke verst. Da må du regne med å bli siklet på av 15 år gamle gutter kledd ut som Naruto. Jeg hadde gått for Tifa, eller best av alt, Tomb Raider. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Alle filmer med Angelina Jolie er verdt å se, kun pga henne Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 .....jeg håper det er en spøk.Les: "Det er synd oppfølgerene av så dårlig i forhold til førstefilmen at de fleste fans ikke vil annerkjenne oppfølgernes eksistens". Derfor, synd at det aldri ble laget noen oppfølgere. kanskje vi blir bedre kjent så skal du få skikkelig svar Mulig, men det må nesten bli før jeg drar opp Skyrim igjen. Da blir jeg ikke tilsnakkelig på flere måneder. Alle filmer med Angelina Jolie er verdt å se, kun pga henne Syns hun er for... uh... tynn/spinkel... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Leppene hennes er lulz. Ja, Jolie. Syns hele kjerringa er lulz. Syns ikke hun er spesielt pen heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Nei nå får du gi deg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Nei nå får du gi deg. Jeg tuller ikke! Beste dama i kjendis-Norge. Jeg kunne laget tacos til henne, og skjenket henne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg tuller ikke! Beste dama i kjendis-Norge. Jeg kunne laget tacos til henne, og skjenket henne.Foretrekker Idol-Sandra. Eller, før hun ble "super-kjendis". Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Nei, jeg er klar over det. Holder masse med å være jente + aktiv her inne. Hvorfor har ikke nudelpus egen tittel egentlig? Fordi jeg er deres kjære forumpus uansett, fancy tittel eller ei nekter å suge meg opp til tittel. *fnis* Ikke verst. Da må du regne med å bli siklet på av 15 år gamle gutter kledd ut som Naruto. Jeg hadde gått for Tifa, eller best av alt, Tomb Raider. Kom, kom og kle deg ut med meg. Så kan vi spise pocky, drikke sake, danse til Ponponpon og slå ned siklende gutter og mannfolk om nødvendig. (tro meg, er mange "voksne" der) Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Les: "Det er synd oppfølgerene av så dårlig i forhold til førstefilmen at de fleste fans ikke vil annerkjenne oppfølgernes eksistens". Derfor, synd at det aldri ble laget noen oppfølgere. Mulig, men det må nesten bli før jeg drar opp Skyrim igjen. Da blir jeg ikke tilsnakkelig på flere måneder. Syns hun er for... uh... tynn/spinkel... Treern er jo genial -.- *tupp* Jeg har vært i Skyrim i flere timer i dag, er da her likevel ^^ Joda, hun er tynn, likevel nydelig Leppene hennes er lulz. Ja, Jolie. Syns hele kjerringa er lulz. Syns ikke hun er spesielt pen heller. Hun er født med de leppene -.- Hun er dritdigg og en fantastisk skuespiller. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Foretrekker Idol-Sandra. Eller, før hun ble "super-kjendis". Lurer på hvordan Liv Signe, ja jeg har begynt å kalle henne Liv Signe, så ut for 20-30 år siden! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Treern er jo genial -.- *tupp*Meh. Matrix 1 hadde noe magisk og vidunderlig med seg. Matrix 2 og 3 var bare voldsorgier uten noe særlig tilfredsstillende story. Jeg har vært i Skyrim i flere timer i dag, er da her likevel ^^Du blir nok ikke like hekta som meg på spill? Steam Joda, hun er tynn, likevel nydelig Hun er født med de leppene -.- Hun er dritdigg og en fantastisk skuespiller. Foretrekker hun som spilte i Bridget Jones Diary-greiene. Yummy. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Traumatiserende! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Hun er født med de leppene -.- Hun er dritdigg og en fantastisk skuespiller. Leonardo DiCaprio er en fantastisk skuespiller. Rest my case. Poenget? Jo, jeg ville ikke lagd taco til han og skjenket han. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Angelina var bra på sin tid, men det ser ut til at det kommer et folkehav av nye, store filmstjerner snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg