Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes, me dirrrty. Tenkte litt på Tifa Lockhart fra FF eller en shekshey maid. Men tror jeg holder meg til skolepike i første omgang. Vold i form av spark og slag løser ingenting. Her, ta AG3'en min.

Ikke verst. Da må du regne med å bli siklet på av 15 år gamle gutter kledd ut som Naruto. Jeg hadde gått for Tifa, eller best av alt, Tomb Raider.

Lenke til kommentar

.....jeg håper det er en spøk.

Les: "Det er synd oppfølgerene av så dårlig i forhold til førstefilmen at de fleste fans ikke vil annerkjenne oppfølgernes eksistens". Derfor, synd at det aldri ble laget noen oppfølgere.

kanskje vi blir bedre kjent så skal du få skikkelig svar :p

Mulig, men det må nesten bli før jeg drar opp Skyrim igjen. Da blir jeg ikke tilsnakkelig på flere måneder.

Alle filmer med Angelina Jolie er verdt å se, kun pga henne :dribble::love:

Syns hun er for... uh... tynn/spinkel...
Lenke til kommentar

 

Nei, jeg er klar over det. Holder masse med å være jente + aktiv her inne. Hvorfor har ikke nudelpus egen tittel egentlig?

Fordi jeg er deres kjære forumpus uansett, fancy tittel eller ei :)
nekter å suge meg opp til tittel. *fnis*

 

 

Ikke verst. Da må du regne med å bli siklet på av 15 år gamle gutter kledd ut som Naruto. Jeg hadde gått for Tifa, eller best av alt, Tomb Raider.

Kom, kom og kle deg ut med meg. Så kan vi spise pocky, drikke sake, danse til Ponponpon og slå ned siklende gutter og mannfolk om nødvendig. (tro meg, er mange "voksne" der)

Lenke til kommentar

Les: "Det er synd oppfølgerene av så dårlig i forhold til førstefilmen at de fleste fans ikke vil annerkjenne oppfølgernes eksistens". Derfor, synd at det aldri ble laget noen oppfølgere.

Mulig, men det må nesten bli før jeg drar opp Skyrim igjen. Da blir jeg ikke tilsnakkelig på flere måneder.

Syns hun er for... uh... tynn/spinkel...

 

Treern er jo genial -.- *tupp*

Jeg har vært i Skyrim i flere timer i dag, er da her likevel ^^

Joda, hun er tynn, likevel nydelig :D

 

Leppene hennes er lulz. Ja, Jolie. Syns hele kjerringa er lulz. Syns ikke hun er spesielt pen heller.

 

Hun er født med de leppene -.- Hun er dritdigg og en fantastisk skuespiller.

Lenke til kommentar

Treern er jo genial -.- *tupp*

Meh. Matrix 1 hadde noe magisk og vidunderlig med seg. Matrix 2 og 3 var bare voldsorgier uten noe særlig tilfredsstillende story.

Jeg har vært i Skyrim i flere timer i dag, er da her likevel ^^

Du blir nok ikke like hekta som meg på spill? Steam

Joda, hun er tynn, likevel nydelig :D

Hun er født med de leppene -.- Hun er dritdigg og en fantastisk skuespiller.

Foretrekker hun som spilte i Bridget Jones Diary-greiene. Yummy.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...