dysfunctional Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Bør jeg lese alt i denne tråden fra innlegg #1? I tilfelle jeg har gått glipp av noe viktig? Kort svar: Nei. Langt svar: Nei. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Kort svar: Nei. Langt svar: Nei. Jeg gjør det likevel, jeg. Bare fordi jeg er rebelsk, og du visselig er en sjef. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg gjør det likevel, jeg. Bare fordi jeg er rebelsk, og du visselig er en sjef.Sees tilbake på siste innlegg om 2 år. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Si meg, hvem har Meliot egentlig sugd for å få spesialtittel eller å ha hengt i tråden i sånn ei uke? Jeg har en del på sugekortet mitt, men tror ikke det har noe med tittelen min å gjøre ^^ L4r5 er alt for easy på å gi ut titler. Wrong person. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Skal vi se, her er meg fra mitt forrige animeconvention. Ser dere de to som står og gamer i bakgrunnen? Så herlige. Hva er det du har i munnen som ikke må vises? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg har en del på sugekortet mitt, men tror ikke det har noe med tittelen min å gjøre ^^Hvor mye trykk bruker du når du suger, og i så fall, hvor kjapt kommer mannen under sugejobben? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg har en del på sugekortet mitt, men tror ikke det har noe med tittelen min å gjøre ^^ Nei, jeg er klar over det. Holder masse med å være jente + aktiv her inne. Hvorfor har ikke nudelpus egen tittel egentlig? 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Sees tilbake på siste innlegg om 2 år. Hvor er Matrix-teknologien når man trenger den... Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Hvor mye trykk bruker du når du suger, og i så fall, hvor kjapt kommer mannen under sugejobben? Hva slags spørsmål er det. Alle er individer, alle liker forskjellige ting. Min BJ er spesiell, jeg stopper ved den. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Nå syns jeg det begynner å bli litt uegnet for unger å lese her, altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Hvor er Matrix-teknologien når man trenger den...I et fremtidig, dystopisk samfunn hvor den eneste måten å overleve på, er å ofre deg selv for menneskeheten. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 I et fremtidig, dystopisk samfunn hvor den eneste måten å overleve på, er å ofre deg selv for menneskeheten. Denne kaféen er dystopisk. Et intelligent ord for pessimistisk. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Nei, jeg er klar over det. Holder masse med å være jente + aktiv her inne. Hvorfor har ikke nudelpus egen tittel egentlig? Så det faktum at jeg er mer mann enn alle her inne telles ikke? Great. Hvor er Matrix-teknologien når man trenger den... Awwww... Nå fikk jeg lyst til å se Matrix. Nå syns jeg det begynner å bli litt uegnet for unger å lese her, altså. Agreed. Jeg føler meg berørt. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Awwww... Nå fikk jeg lyst til å se Matrix. Ikke jeg. Når man først kjente sannheten ble man ikke så flabbergastet lenger. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Ikke jeg. Når man først kjente sannheten ble man ikke så flabbergastet lenger. SKRIK! Nå skal du trå forsiktig før jeg tupper deg i akterdekket. EDIT: Trø? Endret 12. november 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 SKRIK! Nå skal du trå forsiktig før jeg tupper deg i akterdekket. EDIT: Trø? De pillene, har det noe med norsk partipolitikk å gjøre? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 De pillene, har det noe med norsk partipolitikk å gjøre? P-pille som i politikk pille? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 P-pille som i politikk pille? Matrix-pillene! Doh! Concentrate! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Matrix-pillene! Doh! Concentrate! Euhm. Aner ikke Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Euhm. Aner ikke Hvilket farge valgte han igjen? Rød? Ja er vel "oh why oh why didn't I take the blue pill". Ser du. Blue = bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg