Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Nei, men han som ser på gjør. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg er altfor ivrig til å pynte i år. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg holder på å forspise meg skikkelig på havrekjeks, men klarer likevel ikke å slutte. Den eneste måten jeg kan tenke meg er å spise opp alle. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Si meg, hvem har Meliot egentlig sugd for å få spesialtittel eller å ha hengt i tråden i sånn ei uke? L4r5 er alt for easy på å gi ut titler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg holder på å forspise meg skikkelig på havrekjeks, men klarer likevel ikke å slutte. Den eneste måten jeg kan tenke meg er å spise opp alle. Det er min logikk. Spis det opp fortest mulig så er det borte og du slipper ha dårlig samvittighet for å sitte å maule kjeks. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg er altfor ivrig til å pynte i år. Pynt i vei. Det er bare koselig. Jeg holder på å forspise meg skikkelig på havrekjeks, men klarer likevel ikke å slutte. Den eneste måten jeg kan tenke meg er å spise opp alle. Jeg har en is her som jeg er for kvalm for til å spise. Har heller ikke fryser, så den må i søpla. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg har en is her som jeg er for kvalm for til å spise. Har heller ikke fryser, så den må i søpla. GIEF Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Ja, serriøst, kom og ta den. Det er en slags vaniljeis med kirsebær. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Ja, serriøst, kom og ta den. Det er en slags vaniljeis med kirsebær. Kirsebæris? GIEF Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Pusen; Ja, det er det så absolutt. Men å pynte før snøen har kommet blir jo ikke helt riktig når man bor i Norge. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Kan jo ikke begynne å pynte før adventstida har begynt! 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Den begynner vel den 1 desember i år, perfekt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 skittent.Hva skal det bety? At jeg har sett en del ecchi-anime? Ja, det gjorde jeg. Men fy så fort lei man blir. Er ikke så interessert i manga eller anime, kan være fordi jeg aldri har prøvd. x)Om du gir meg noen sjangre du liker, kan jeg komme med noen anbefalninger på gode plasser å begynne. Selv uten sjangre er de mest kjente filmene å anbefale. Spirited Away og The Girl Who Leapt Through Time for å nevne to. Ja, serriøst, kom og ta den. Det er en slags vaniljeis med kirsebær.Kom til sentrum med den, så spiser jeg den. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Førstemann til mølla Kan jo ikke begynne å pynte før adventstida har begynt! Hvorfor selger de adventskalender allerede nå da? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Har ikke sett så voldsomt mye heller, men absolutt interessant å være der Nei har ikke gjort det. Var deltaker en gang og da gikk jeg i vanlige klær mens alle andre spradet rundt i kostymer. Noen av dem er helt rå på å lage egne kostymer. Veldig imponerende. Andre gangen jobbet jeg som frivilligvakt. Otaku'ene oppfører seg eksemplarisk. Jeg var også en skitten unge. Leste Love Hina, Ranma, så på High School Of the dead(for å nevne noen). Likte du Clannad? Synes det ble for mye rosastæsj og "whining" jeg altså. Det tror jeg på. Har sett mange kule bilder fra anime conventions. Det nærmeste jeg har kommet til et kult kostyme var på halloween da jeg kledde meg ut som Luigi. Åh, jeg leste også Ranma. Vil si at Love Hina er hakket drøyere tho. Tja, jeg synes Clannad er veldig søt. Likte serien veldig godt, men da var jeg noen år yngre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 20131112_203159.jpg Førstemann til mølla Hvorfor selger de adventskalender allerede nå da? For at du skal ha den klar til 1. desember vel Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Det tror jeg på. Har sett mange kule bilder fra anime conventions. Det nærmeste jeg har kommet til et kult kostyme var på halloween da jeg kledde meg ut som Luigi. Åh, jeg leste også Ranma. Vil si at Love Hina er hakket drøyere tho. Tja, jeg synes Clannad er veldig søt. Likte serien veldig godt, men da var jeg noen år yngre. Hadde to albumer med bilder fra mitt forrige con. Har klart å slette/miste dem. FML... Er dog påmeldt på neste con da, tenker å kle meg ut som skolepike. drøye meg! Aw, så søtt. Har du bilde? Ja, enig i det. Men herlighet så morsom den er! Hehe, så den da jeg var 14. For at du skal ha den klar til 1. desember vel Man spiser vel opp all sjokoladen innen den tid. Gjorde iallfall jeg i mine yngre dager. Farlig å kjøpe kalender før 1.desember! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Har sett den nye Flåklypa-filmen. Woho! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Har hørt den er bra Fikk meg til å tenke på filmen "Chicken run". Herregud som jeg digget den filmen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Den var bra, mye underliggende voksenhumor gjorde at den var gøy selv for oss "gamle". Eneste jeg vil sette fingeren på er at storyen egentlig er ganske svak og at filmen er kort (1time og 5-10 min fra reklamen er slutt til rulleteksten starter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg