Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er altfor ivrig til å pynte i år.

Pynt i vei. Det er bare koselig.

Jeg holder på å forspise meg skikkelig på havrekjeks, men klarer likevel ikke å slutte. Den eneste måten jeg kan tenke meg er å spise opp alle.

Jeg har en is her som jeg er for kvalm for til å spise. Har heller ikke fryser, så den må i søpla. :(

Lenke til kommentar

skittent.

Hva skal det bety? At jeg har sett en del ecchi-anime? Ja, det gjorde jeg. Men fy så fort lei man blir.

Er ikke så interessert i manga eller anime, kan være fordi jeg aldri har prøvd. x)

Om du gir meg noen sjangre du liker, kan jeg komme med noen anbefalninger på gode plasser å begynne.

Selv uten sjangre er de mest kjente filmene å anbefale. Spirited Away og The Girl Who Leapt Through Time for å nevne to.

Ja, serriøst, kom og ta den. Det er en slags vaniljeis med kirsebær.

Kom til sentrum med den, så spiser jeg den.
Lenke til kommentar

Har ikke sett så voldsomt mye heller, men absolutt interessant å være der :p

Nei har ikke gjort det. Var deltaker en gang og da gikk jeg i vanlige klær mens alle andre spradet rundt i kostymer. Noen av dem er helt rå på å lage egne kostymer. Veldig imponerende. Andre gangen jobbet jeg som frivilligvakt. Otaku'ene oppfører seg eksemplarisk.

Jeg var også en skitten unge. Leste Love Hina, Ranma, så på High School Of the dead(for å nevne noen). Likte du Clannad? Synes det ble for mye rosastæsj og "whining" jeg altså.

Det tror jeg på. Har sett mange kule bilder fra anime conventions. Det nærmeste jeg har kommet til et kult kostyme var på halloween da jeg kledde meg ut som Luigi. Åh, jeg leste også Ranma. Vil si at Love Hina er hakket drøyere tho.

Tja, jeg synes Clannad er veldig søt. Likte serien veldig godt, men da var jeg noen år yngre. :)

Lenke til kommentar

Det tror jeg på. Har sett mange kule bilder fra anime conventions. Det nærmeste jeg har kommet til et kult kostyme var på halloween da jeg kledde meg ut som Luigi. Åh, jeg leste også Ranma. Vil si at Love Hina er hakket drøyere tho.

Tja, jeg synes Clannad er veldig søt. Likte serien veldig godt, men da var jeg noen år yngre. :)

Hadde to albumer med bilder fra mitt forrige con. Har klart å slette/miste dem. FML...

Er dog påmeldt på neste con da, tenker å kle meg ut som skolepike. drøye meg!

Aw, så søtt. Har du bilde? Ja, enig i det. Men herlighet så morsom den er! Hehe, så den da jeg var 14.

For at du skal ha den klar til 1. desember vel

Man spiser vel opp all sjokoladen innen den tid. Gjorde iallfall jeg i mine yngre dager. Farlig å kjøpe kalender før 1.desember!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...