Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 ... Sake.. Hva er forskjellen på sake og vanlig alkohol da? Hadde gjerne dratt med deg, men jeg bor et stykke unna Oslo. Ender sikkert opp med å se den alene jeg også, siden ingen av vennene mine er særlig glad i anime. Snufs. Den er mindfuck, ja. Men så fin! Deeeet vet jeg ikke, men mest sannsynlig. Her har du oversikt over hvor og når filmen går: http://wolfchildren.no/visninger/ Kan se den samtidig vettu, og sende hverandre meldinger etterpå <333 Hehe, jeg har vært på noen animeconventions da. Meget spesielle mennesker, men veldig skjønne. hm, synes den er helt nydelig iallfall hvor lenge har du vært into anime? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Sake.. Hva er forskjellen på sake og vanlig alkohol da? Ingenting, det er sikkert godt med sake, syns bare dette glasset virker til å gjøre seg bedre som underholdningspynt enn å drikke. Det der er sånn de selger til akoholikere. Hvis du ser gjennom glasset, så står det på baksiden av etiketten "One Cup Of Happiness". Har lyst til å prøve en japansk whisky en gang! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Ble litt redd for at noen skulle oppfatte meg som rasistisk nå. Men det stemmer jo ikke, jeg syns det er ganske morsomt det der, for det virker jo helt sprøtt på en traust, kjedelig nordmann. Er ikke så interessert i manga eller anime, kan være fordi jeg aldri har prøvd. x) Nå skal jeg reise og kjøpe meg noe kinesisk mat. Noen andre som skal ha noe? Reis og kjøp selv. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Er ikke så interessert i manga eller anime, kan være fordi jeg aldri har prøvd. x) Nå skal jeg reise og kjøpe meg noe kinesisk mat. Noen andre som skal ha noe? Reis og kjøp selv. Kung Pao Chicken! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Det som er så dumt med kinesisk mat er at de frityrsteker alt. Jeg ba om en u-fritert laks her om dagen, men det nektet de å servere meg. Makan. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Det som er så dumt med kinesisk mat er at de frityrsteker alt. Jeg ba om en u-fritert laks her om dagen, men det nektet de å servere meg. Makan. Min favoritt-dessert er frityrstekt banan. Vet det ikke er kinesisk, men de serverer det på kinarestaurant. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Frityrstekt banan med is er dritdigg. Iallfall sånn som mamma lagde den Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Jeg er egentlig mer glad i å lese manga enn å se anime, men joda, jeg liker noen av de. Samurai Champloo og Noir f.eks. DragonBall og DragonBall Z (men ikke GT). Champloo er fantastisk. Kan melde om at naboen min tydeligvis ikke har Get som leverandør og leverer derfor usikret nett til hele bygget. Grei hastighet og. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Her har du oversikt over hvor og når filmen går: http://wolfchildren.no/visninger/ Kan se den samtidig vettu, og sende hverandre meldinger etterpå <333 Hehe, jeg har vært på noen animeconventions da. Meget spesielle mennesker, men veldig skjønne. hm, synes den er helt nydelig iallfall hvor lenge har du vært into anime? What, går den bare på de stedene? For noe bæsj. Jeg har aldri vært på det før, men jeg har heller ikke sett så mye anime at det er noe for meg. Kledde du deg ut? Har lest manga siden jeg var 12-ish, men da leste jeg bare Love Hina. Jeg var en skitten unge. Begynte å se på anime når jeg var 15, men har ikke sett så voldsomt mye. Det jeg har sett som jeg kommer på nå er Clannad, The Melancholy of Haruhi Suzumiya, noe av Fruit Basket og filmene nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Har ikke sett så voldsomt mye heller, men absolutt interessant å være der Nei har ikke gjort det. Var deltaker en gang og da gikk jeg i vanlige klær mens alle andre spradet rundt i kostymer. Noen av dem er helt rå på å lage egne kostymer. Veldig imponerende. Andre gangen jobbet jeg som frivilligvakt. Otaku'ene oppfører seg eksemplarisk.Jeg var også en skitten unge. Leste Love Hina, Ranma, så på High School Of the dead(for å nevne noen). Likte du Clannad? Synes det ble for mye rosastæsj og "whining" jeg altså. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Champloo er fantastisk. Kan melde om at naboen min tydeligvis ikke har Get som leverandør og leverer derfor usikret nett til hele bygget. Grei hastighet og. Mr. Good guy. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Når er det normalt å begynne pyntingen til jul? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Mr. Good guy. You dig it. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Når er det normalt å begynne pyntingen til jul? For meg: Lille juleaften. Ble ikke kinesisk -.- De har stengt hver tirsdag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Si meg, hvem har Meliot egentlig sugd for å få spesialtittel eller å ha hengt i tråden i sånn ei uke? 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 You dig it. I dig you. Når er det normalt å begynne pyntingen til jul? Folk starter jo med pyntingen tidligere og tidligere for hvert år. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 I dig you. Ntaw, du er nå søt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Takk, ditt skitne menneske. Si meg, hvem har Meliot egentlig sugd for å få spesialtittel eller å ha hengt i tråden i sånn ei uke? Du kan godt suge meg du og. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Si meg, hvem har Meliot egentlig sugd for å få spesialtittel eller å ha hengt i tråden i sånn ei uke? Det er for å irritere meg! Når er det normalt å begynne pyntingen til jul? Det er ikke normalt å pynte. Jeg har i alle fall aldri gjort det. Har bare kjøpt masse juleøl. ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2013 Rapporter Del Skrevet 12. november 2013 Takk, ditt skitne menneske. Du kan godt suge meg du og. Du gir ikke ut titler. Neppe verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg