Reconzile Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Naruto ligger rundt slutt fasen. Det virker som om mangaen synger på siste vers trur det er rundt 10-20 episoder til der, og sjølve serien er vel rundt 20-30 episoder bak. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Finnes det noen her som liker anime?Har ikke sett anime på ett år, men har sett en del serier. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er det de som roper ting når de skal krige, og blir til andre ting? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Finnes det noen her som liker anime? Jeg er egentlig mer glad i å lese manga enn å se anime, men joda, jeg liker noen av de. Samurai Champloo og Noir f.eks. DragonBall og DragonBall Z (men ikke GT). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ok, noe jeg ikke vurderte når jeg kjøpte xls 15, var hvor store de faktisk er. Kommer jo til å knuse ruta på datarommet. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ok, noe jeg ikke vurderte når jeg kjøpte xls 15, var hvor store de faktisk er. Kommer jo til å knuse ruta på datarommet. Cervin? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Pleier ikke å like det hvis karakterene er veldig "moe". Slik som Nyuu i Elfen lied eller jentekarakterene i Clannad. Er rett og slett ikke appellerende. Death Note, spirited away derimot! Får se om jeg skal gi Wolfchildren en sjanse da. Hvis du synes den er like bra som Spirited away, så må du si ifra til meg! Har du sett The Cat Returns eller Howl's Moving Castle? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Cervin? Mhm, bass og grums. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Mhm, bass og grums. Hehe ja. Men i bilen kan de jo brukes. Bor man i blokk som meg er det mer fornuftig med noe som også gir fin lyd. Har B&W. Må seriøst få meg noe kaffe, har ikke drukket i dag. Men det kan bli for mye og... Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er det de som roper ting når de skal krige, og blir til andre ting? Ja, også skjer det som regel ting. Men det er først når ting blir utløst av andre ting. Har ikke sett anime på ett år, men har sett en del serier. Favoritt? Hvis du synes den er like bra som Spirited away, så må du si ifra til meg! Har du sett The Cat Returns eller Howl's Moving Castle? Skal jeg gjøre Du bor ikke tilfeldigvis i Oslo da så slipper jeg å se den alene? *fnis*Tror jeg så Howl's Moving Castle for leenge siden. Ett ord: mindfuck.Visste ikke du likte anime. Sett Totoro? Vet du forresten om den sangen her er fra HMC? http://www.youtube.com/watch?v=PiStTtA0dRY Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ja, også skjer det som regel ting. Men det er først når ting blir utløst av andre ting. Det her liker jeg best med japansk TV-kultur: Det er neste som elektrosjokk, så det får meg til å føle meg bedre. På innsiden. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Dette liker jeg med japansk kultur:http://www.youtube.com/watch?v=yzC4hFK5P3g Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tror ikke det er lov å poste her inne hva jeg liker med japansk kultur. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 ... Da besvarer jeg med denne! Til og med bedre enn seizure-robots... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Favoritt? Husker ikke spesifikke navn. Søk Etter slimda på myanimelist. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Ble litt redd for at noen skulle oppfatte meg som rasistisk nå. Men det stemmer jo ikke, jeg syns det er ganske morsomt det der, for det virker jo helt sprøtt på en traust, kjedelig nordmann. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Tror ikke det er lov å poste her inne hva jeg liker med japansk kultur. Sorry, men tror det blir for drøyt med hentai her inne altså. .... omfg Eller så har vi jo de koselige reklamene deres: http://www.youtube.com/watch?v=MrXtSMzjhMQ Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Husker ikke spesifikke navn. Søk Etter slimda på myanimelist. skittent. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 omfg Eller så har vi jo de koselige reklamene deres: http://www.youtube.com/watch?v=MrXtSMzjhMQ Hehehe. Har en slik en i pynt-hylla: Morsomt. Men jeg tror ikke jeg kommer til å smake. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Skal jeg gjøre Du bor ikke tilfeldigvis i Oslo da så slipper jeg å se den alene? *fnis* Tror jeg så Howl's Moving Castle for leenge siden. Ett ord: mindfuck. Visste ikke du likte anime. Sett Totoro? Vet du forresten om den sangen her er fra HMC? http://www.youtube.com/watch?v=PiStTtA0dRY Hadde gjerne dratt med deg, men jeg bor et stykke unna Oslo. Ender sikkert opp med å se den alene jeg også, siden ingen av vennene mine er særlig glad i anime. Snufs. Den er mindfuck, ja. Men så fin! Deeeet vet jeg ikke, men mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg