Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekket ut et lite klipp av den nå, virker bra. Jeg har sett et fåtall anime(blir så fort utålmodig når det er for mange episoder og det tar lang tid før det skjer noe) men favoritten er desidert Spirited Away. L i Death Note slår alle animekarakterer :D Gikk mer i manga hos meg. Har du f.eks lest Rave?

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Har ikkje lest Rave nei, er det ein god ein? Må mesten sette meg litt i motsetning, eg liker når eg kan kose meg med ein anime over lengre tid. Eg har ofr eksempel sitt alle rundt 600 episodene av naruto (kall meg mentalt sjuk om du vil) og bleach episodene som også er ein god del. Men når det er sagt så er historien i dei lengre seriane meget sjeldent så bra som i dei korte.

 

Utruleg stilig at dei hade både good og bad ending i Death Note sånn at ingen av seerne skulle bli skuffet.

Lenke til kommentar

Rave er fantastisk. Haha, jeg er en utålmodig sjel når det kommer til slikt. Tror jeg så på 200 episoder av Naruto så gadd jeg ikke mer. Men har planer om å starte igjen en dag. Har de avsluttet serien ennå eller holder den fortsatt på? :p Du er litt mentalt sjuk, men det går bra, jeg liker det.

Dafuq, har aldri hørt om en good ending? Må sjekke det ut når jeg er tilbake.

 

 

Må sitte på skolen hele dagen for å holde mine internett-vaner i gang.

Les en bok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...