Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Men nå ryker det snart her, nå fikk Melilot også custom. Er bare jeg som ikke har. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 La oss diskutere Slimda. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 La oss diskutere Slimda. Ja, for nyateister er interessante... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Så sykt fort sidene gikk unna i dag, da. Er lenge siden jeg har sett så mye aktivitet i kafèen. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Men nå ryker det snart her, nå fikk Melilot også custom. Er bare jeg som ikke har. *trøstepå* La oss diskutere Slimda. Who? What? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 SKISTATIVHva er den grønne firkanten i avataren din? La oss diskutere Slimda.Oh, please do! Jeg er kjempespennende! Ja, for nyateister er interessante...Jeg er ikke nyateist. Who? What? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Så sykt fort sidene gikk unna i dag, da. Er lenge siden jeg har sett så mye aktivitet i kafèen. Takket være hvem, I might ask??? *trøstepå* Lumpent. Veldig, veldig lumpent. Jeg er ikke nyateist. Ånei, beklager, da var det Datasmurf da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Ser dere, Slimda er kjempespennende. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hva er den grønne firkanten i avataren din? Oh, please do! Jeg er kjempespennende! Jeg er ikke nyateist. Dette bildet ble tatt i skype, såeh...det er en pil ned der x) JEG GRØNNET DEN UT Lumpent. Veldig, veldig lumpent. Hvorfor er det lumpent å trøste? :o Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Enig. La oss diskutere noe interessant. Noe som hund, eller religion. Oh wait, det er allerede andre tråder for det SKISTATIV Jeg liker damer som er eldre enn meg, og jeg liker avataren din. Har du skype? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hvorfor er det lumpent å trøste? :o Du har fin nese. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Jeg liker damer som er eldre enn meg, og jeg liker avataren din. Har du skype? Jeg liker ikke at jeg er så gammel at det er en fetisj å like meg. Avataren min er jo meg. Doh. Ja, jeg har skype, det skrev jeg jo nettopp, numbnuts. Du har fin nese. Hvorfor sitere noe som ikke har et fnugg å gjøre med det du sier? Jeg syns nesa mi er et prakteksempel. Endret 11. november 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Men men. ER DU ERIK RIBSSKOG?! 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hvorfor sitere noe som ikke har et fnugg å gjøre med det du sier? Jeg syns nesa mi er et prakteksempel. Den er det. Nei, fant bare ikke på noe bedre å si. Det var nesen som falt meg inn. ER DU ERIK RIBSSKOG?! Hvem er det? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Den er det. Nei, fant bare ikke på noe bedre å si. Det var nesen som falt meg inn. *vifter med nesa* http://www.youtube.com/watch?v=B8UeeIAJ0a0 EDIT: Fant nettopp ut hvordan jeg legger til venner. Be afraid. Endret 11. november 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 ER DU ERIK RIBSSKOG?! Er det dette? https://encyclopediadramatica.es/Erik_Ribsskog Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 EDIT: Fant nettopp ut hvordan jeg legger til venner. Be afraid. For en liten pusekatt som deg? Neeesj. Værste fall får jeg bare noen kloremerker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Ser dere, Slimda er kjempespennende.Jeg er så spennende at det ikke finnes ord som passer meg. Derfor holder jeg meg chill frem til det finnes opp ord for min spennendehet. Dette bildet ble tatt i skype, såeh...det er en pil ned der x) JEG GRØNNET DEN UTDU GRØNNET DEN UT!? Grusomt. Burde svartet den ut. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 For en liten pusekatt som deg? Neeesj. Værste fall får jeg bare noen kloremerker. Rawr. Er nok mer ulv enn katt, men for all del. De kan også klore ^^ DU GRØNNET DEN UT!? Grusomt. Burde svartet den ut. Grønn er fineste fargen i verden Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Erik Ribsskog har fått ny venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg