Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg jobber med saken Jeg og, for alt dette oppvigleriet er omvendt psykopati. Nei, psykologi mente jeg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Ser ut som vinbrygginga mi blir bra.That reminds me... Jeg vant en flaske vin for beste kostyme på Halloween-party forrige helg. Lurer på om jeg skal knekke den snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Forresten, er Nudelpus skremt bort? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Forresten, er Nudelpus skremt bort?Hu var da på her om dagen. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Forresten, er Nudelpus skremt bort? Hun har meg fortsatt på vennelista, så det er forhåpentligvis ikke meg - selv om jeg har bange anelser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hu var da på her om dagen.Da så. Får se om hun klarer seg mye lengre her. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Oh, kan man ha venner her inne også. What a superduper chance to be social Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Oh, kan man ha venner her inne også. What a superduper chance to be social Fått flere gode venner via forumet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Ditto. Og møtt mange av dem også. Stort sett med alkohol inne i bildet. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Det beste man kan gjøre for å få venner er å spille hard to get. Lang ut, svi broer, ta ikke fem flate øre for å slenge omkring seg med sexistiske vitser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Oh, kan man ha venner her inne også. What a superduper chance to be social Hadde forumvenninne på besøk i helga, ble konsert+party med tre-fire jenter og to andre karer (hvorav den ene også er fra forumet). Var også på en "forumfest" noen uker tilbake, da med tre andre forum brukere. Joda, gøy å bli kjent med forumfolk. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Fått flere gode venner via forumet. Ah, det er ofte de beste vennene. Har selv mange venner fra diverse nettsamfunn Ditto. Og møtt mange av dem også. Stort sett med alkohol inne i bildet. Jeg er så dårlig ved inntak av alkohyler, jeg gjør så mye merkelig, eller sovner. Det beste man kan gjøre for å få venner er å spille hard to get. Lang ut, svi broer, ta ikke fem flate øre for å slenge omkring seg med sexistiske vitser. Har ingen planer om å spille noe som helst, jeg klarer ikke å være noen andre enn meg selv, dvs jeg spiller ingen rolle. *furt* Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Har ingen planer om å spille noe som helst, jeg klarer ikke å være noen andre enn meg selv, dvs jeg spiller ingen rolle. *furt* Gjør du ikke? Jeg er aldri meg selv, jeg. Og det mener jeg, beklageligvis. Jeg vet ikke hvem jeg selv er, engang. Men bra noen har personligheten i behold. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Gjør du ikke? Jeg er aldri meg selv, jeg. Og det mener jeg, beklageligvis. Jeg vet ikke hvem jeg selv er, engang.Så sett deg ned og finn ut hvem du vil være da. Er bare du som kan svare på det. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Er ikke så lenge siden jeg ramlet over min egen personlighet, men når man endelig har funnet den så gjør man alt for å ivareta den Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Så sett deg ned og finn ut hvem du vil være da. Er bare du som kan svare på det. Tenker så det knaker, men kryper stadig vekk ut av mitt gode skinn. Anyways, lite å snakke mer om, sånn er det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Er ikke så lenge siden jeg ramlet over min egen personlighet, men når man endelig har funnet den så gjør man alt for å ivareta den Jeg har hatt den samme personligheten så lenge jeg kan huske og jeg er rimelig sikker på at den er meg. Svært fornøyd. Endret 11. november 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Tja, etter jeg leste de siste innlegga til Bundy i denne tråden, virker det egentlig som han er ganske snill Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har hatt den samme personligheten så lenge jeg kan huske og jeg er rimelig sikker på at den meg. Svært fornøyd. Er ikke så greit når man stanger hodet i veggen i noen år, jeg fant den kanskje sent, men er strålende fornøyd atm ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Åh, jeg har stanget huet i veggen flerfoldige ganger i løpet av livet, og lurt på om det er den riktige personligheten, men hver gang har jeg (med hjelp av diverse substanser en lege aldri ville funnet på å skrive ut) kommet frem til at det er rett og at jeg er meg slik jeg er. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg