Bruker-33331 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg bor på Sjoa Why O.o Hvor er det i nærheten av? Føler du deg eventyrlysten i kveld, kanskje? Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Eksisterer begrepet forumsex? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Eksisterer begrepet forumsex? Om det ikke gjorde det før, så eksisterer det i beste velgående nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Sån. Da har tråden sitt vanlige navn igjen. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hvor er det i nærheten av? Føler du deg eventyrlysten i kveld, kanskje? HAHAHAHAAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Sån. Da har tråden sitt vanlige navn igjen. Din satan, change it back. *stryke på kneet* Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Her finner du nok noen forbundsfeller. Nei, det gjør jeg ikke, og det vet du godt, din julenisse. Ikke er jeg ute etter forbundsfeller heller, jeg ønsket bare å vinne diskusjonen - altså ikke personen(e). Men når jeg blir tysset ihjel med den simpleste hersketeknikk og ledet inn på sexprat, så er det lite håp om det. Noe som gjør pappa veldig furten. Men samme kan det være! Når dere koser dere med Hotel Cæsar så er det vel fordi dere egentlig planlegger å bruke den kunnskapen dere får der med å få dere sex. Eller bli rikere. Kort fortalt følge sine dyriske lyster. Ikke at jeg selv koser meg med Hotel Cæsar. Jeg ser ikke på det. Just for the record. Men når jeg spiser ribbe, da føler jeg meg som et dyr. Da er jeg et dyr. For da går det unna, og svor, slintrer og bein og annet seigt spruter unna bare så jeg blir fortest mulig sulten. Unnskyld meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 HAHAHAHAAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Søtt, virkelig. Ble nesten litt skuffet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Lo kraftig når jeg så du kalte deg selv for pappa i den wall of texten der, ettersom vi prater sex. Endret 11. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Lett å få seg noe her, eller? Hahahha. Fantastisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Søtt, virkelig. Ble nesten litt skuffet. Litt skuffet over hva? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Lo kraftig når jeg så du kalte deg selv for pappa i den wall of texten der, ettersom vi prater sex. Haha, Freudian slip... Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 har ikke fått for meg at dette er en plass å få seg noe som helst. Annet enn en god diskusjon/debatt ^^ Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Litt skuffet over hva? Hvis spørsmålet om "eventyrlysten" var seriøst så ble jeg skuffet. Du har en genial avatar, virker geeky og delvis oppegående, også kommer sånt piss. Da blir man skuffet Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Og det finnes altså ingen sexcafé på dette forumet? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Det har da dukket opp en del forumpar opp gjennom årene, uten at jeg skal ta på meg å ramse dem opp fra hukommelsen... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 har ikke fått for meg at dette er en plass å få seg noe som helst. Annet enn en god diskusjon/debatt ^^ God diskusjon/debatt handler jo tross alt bare om å få seg noe, du burde da vite bedre! Eller er du religiøs? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Haha, se så mange som leser tråden nå etter lars endret navnet. Alltid skal sex var det som selger, ALLTID! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Hvis spørsmålet om "eventyrlysten" var seriøst så ble jeg skuffet. Du har en genial avatar, virker geeky og delvis oppegående, også kommer sånt piss. Da blir man skuffet Spørsmålet var en inside joke ang cakenommy. Siden hun er så opphengt i eventyrlystne menn. Endret 11. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg